Romantisch piano-spel en een stal uitmesten??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

greetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 09:39

Laui! schreef:
WTF is Jan-Jaap?
BTW: dat affikken is ook erg leuk, doen jullie dat dan wel ritueel met een heksendans erbij? Jaaaaaaaaaah toch? Dan wil ik er wel bij krijsen als dat nodig is! De krijs van de vermoorde piano: ieeeeaaaaahhhooooheeeeeehhh...

Ja wie is Jan Jaap?. De kater Laui! Haha!

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-02 09:54

Hmmmm.... even een korte samenvatting. Ik ga niet samenwonen met Maartje, maar woon samen met Jan Jaap de je-weet-wel kater. Volgens mij is het al duidelijk waarom die piano in de stal staat.... de piano is afkomstig van Derrick en die hebben we zaterdag verhuisd van Breukelen naar Purmerend alwaar we hem hebben gestald in de box tussen Himeros en Razin in, in afwachting van de overdracht van het huis van Maartje, Claudia en Derrick.

Tssss.... Laui... volgens mij heb jij verborgen verlangens ofzo en een beetje heksen-neigingen Haha!

Barb

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 09:59

Maarten schreef:
alwaar we hem hebben gestald in de box tussen Himeros en Razin in,

komt Cres niet vast te zitten met z'n hoeven tussen de toetsen
als hij in zijn box staat?? Haha! Haha!

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 11:02

Nouhou Maarten, moet je nu openbaar op bokt verkondigen dat ik écht gek ben? Nee toch? Ik heb alleen last van komkommertijd! Is Jan-Jaap wel een beetje aardig of is hij niet zo lief? Want dan kan ik hem wel gebruiken voor mijn rituele piano-verbrandingsshow, want da's nog steeds errug nodig!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 11:10

Laui! schreef:
Ik heb alleen last van komkommertijd!

Doe eens gek, probeer eens een courgette!

Een collega hier heeft net courgettes lopen uitdelen, zijn groentetuin loopt er van over met dit weer. En volgens mij loopt hij zelf over van heimelijke verlangens, of was het toeval dat er verder alleen vrouwelijke collega's aanwezig zijn vanmorgen (en dus nu zo'n ding op hun bureaus hebben liggen)? Haha!

On topic weer: dacht ik dat een pc op het toilet vaag was, maar een piano in een paardenstal verdient toch ook wel een eervolle vermelding! Tong uitsteken

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 14:47

Oh god...courgettes...daar heb ik slechte herinneringen aan! Schijnheilig

Een paar jaar geleden paste ik op een boerderijtje met paarden, waar ze ook een groentenuin met courgettes hadden. Die dingen moesten op tijd geplukt worden...

Anders worden ze héééél groot! Schijnheilig

(zal eens kijken of ik er een foto van kan plaatsen! *LOL* )

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-02 14:48

Jura schreef:
(zal eens kijken of ik er een foto van kan plaatsen! *LOL* )

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhh.......... eindelijk komt dan die foto tevoorschijn die ik bijna een jaar geleden gezien heb Haha! Het werd tijd!! *LOL*

Sorry, oftopic Knipoog

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 14:54

Jura schreef:
Die dingen moesten op tijd geplukt worden...

Anders worden ze héééél groot! Schijnheilig

Mijn collega was ook al rijkelijk laat met plukken. Need I say more? Tong uitsteken