Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Dennis v m schreef:Wat is dat mens dom bezig zeg. Astrid wat kan jij overdrijven. Die man is van geen kwaad bewust en je doet net alsof hij je heel wat gedan heeft. O wat erg als iemand zegt dat hij je liever in een korte dan in een lange broek ziet maar dit is echt erg!

Dennis v m schreef:Wat is dat mens dom bezig zeg. Astrid wat kan jij overdrijven. Die man is van geen kwaad bewust en je doet net alsof hij je heel wat gedan heeft. O wat erg als iemand zegt dat hij je liever in een korte dan in een lange broek ziet maar dit is echt erg!

Maarten"]
[quote="Dennis v m schreef:Wat is dat mens dom bezig zeg. Astrid wat kan jij overdrijven. Die man is van geen kwaad bewust en je doet net alsof hij je heel wat gedan heeft. O wat erg als iemand zegt dat hij je liever in een korte dan in een lange broek ziet maar dit is echt erg!
Heel vaak wordt de schuld weer teruggeschoven naar de vrouw en daar kan ik me altijd heel verschrikkelijk boos om maken. Vrouwen blijven dan weer met een schuldgevoel zitten en zo komen ze nooit uit de problemen. Mijn compliment Maarten.
Dennis v m schreef:Zie je nou Astrid dat je weer van die overdreven opmerkingen krijgt ze denken zelfs al dat hij je kan gaan verkrachten jah dat doet P echt hoor. Denk je nou echt dat hij dat doet dacht het niet.

Dennis v m schreef:Zie je nou Astrid dat je weer van die overdreven opmerkingen krijgt ze denken zelfs al dat hij je kan gaan verkrachten jah dat doet P echt hoor. Denk je nou echt dat hij dat doet dacht het niet.
Dit is toch werkelijk niet te geloven!! Dennis... heb jij eigenlijk alle opmerkingen van mensen wel gelezen?? Als Astrid het zo ervaart, dan ervaart ze het zo en wie ben jij dan om daar commentaar op te geven??
Karin schreef:Ik hoop voor een eventuele toekomstige vriendin van Dennis dat hij toch wat genuanceerder gaat denken over dit soort zaken. Anders zie ik het somber in voor haar.

assie schreef:Maar toch twijfel ik aan mezelf, heb ik het me misschien toch verbeeld?![]()