waarom bokken met 35 graden celcius??????

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Chatelaine

Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-02 18:04

Anna-Jelly schreef:
ik wil zwemmen Huilen maar niemand wil met mij mee Huilen

waarom hebben wij geen LEUK strand hier, alleen een vies strandje, ja het gat is wel leuk Haha! maarja daar ga ik dus echt neit alleen heen Boos!

ik ga helemaal niet naar mn knolletje toe, veels te warm, die staat nu lekker in de wei Lachen

Wie gaat er met dit weer nou aan het werk, dat is zelfmoord Haha!
maar goed dta ik toch niet ben gekomen gister he Lachen Scheve mond maar ja binne is t beter uit te houde dan buite

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-02 18:07

ik verveel me heel de middag al te pletter, wel een aantal keer naar m'n paardjes geweest om het water bij te vullen (niet echt handig met al die emmers, en dan ook nog een heel eind lopen Boos! , maar dat heb ik er wel voor over hoor! ) dus tja, ik zit maar een beetje te bokken.. iedereen is weg dus ik kan ook niet gaan zwemmen..

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-02 20:35

ik dacht aan een lekker late avondrit... maar het is nu nog benauwd, en ik blijf maar even uit de zon (heb heel de dag onder de parasol gestaan (wedstrijden) en thuis onder de bomen gelegen,...
Maar voel me toch nie 100%...
ach, Tos zal het niet erg vinden!

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-02 22:01

Ik heb vandaag ook moeten werken Scheve mond Niet leuk! Ze hebben geen airco, dus moet je nagaan hoe benauwd het daar binnen was... Natuurlijk zetten ze mij dan weer achteraan in de winkel aan het werk, waar het het benauwdste is (ben nieuwelingetje he Haha! ). Ik was echt blij dat we om 4 uur dicht gingen *LOL* En toen ben ik lekker met de hond naar het park gegaan Lachen

kaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-02 22:33

Ik werk normaal op zondag van halfvier tot twaalf maar vandaag ben ik maar wat eerder begonnen. Ben om half één begonnen dus om negen uur mocht ik naar huis maar ja voor ik weer klaar was Boos!
Nou ja dat was ook mijn eigen schuld want ik moet zelf altijd zo nodig alles afmaken.....
Maar ja we kregen wel ijsjes op het werk en later ook flesjes frisdrank dus dat maakt een hoop goed.
En het belangrijkste: het was niet heet binnen maar gewoon lekker!
En morgen ben ik vrij dus misschien dat ik dan van de zon kan genieten!

Piaffe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-02 22:58

Omdat ik hier in de koele bijkeuken zit en dat nogal koeler is dan buiten

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-02 12:40

nou ik ga vanmiddag aan zelfmoord doen Huilen ik emot van 1 tot 4 werken, juist op het warmste moment van de dag Boos!
en dan mag je neit eens in een korte broek lopen en wij hebben ook geen airco Huilen

Wie komt me redden??? Haha!

STEN

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-02 12:56

*stapt op wit hobbelpaard om ijssies te bezorgen bij Anna-Jelly*

Haha!

Sterkte Lachen

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-02 13:16

Tinne schreef:
Ik heb vandaag ook moeten werken Scheve mond Niet leuk! Ze hebben geen airco, dus moet je nagaan hoe benauwd het daar binnen was... Natuurlijk zetten ze mij dan weer achteraan in de winkel aan het werk, waar het het benauwdste is (ben nieuwelingetje he Haha! ). Ik was echt blij dat we om 4 uur dicht gingen *LOL* En toen ben ik lekker met de hond naar het park gegaan Lachen

Vind je jezelf zielig?? Wat ben ik dan?? Ik heb van 4 tot half 10 achter de bakpannen van 180 graden gestaan! Wie wint er nou? Schijnheilig }>

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-02 16:18

Steffi schreef:
Het is hier 30 graden binnen, en buiten is het over de 50 (in de zon), daarom dus Haha! Mij zie je niet buiten!!

Ja hoor, nog ff...dan is het 70 graden in de zon, kom nou, zo warm is het ook weer niet Haha!
Ik zit te bokken omdat ik niet bepaald een zonaanbidder ben, en ik me helemaal de pleuris verveel...

Boogiegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-02 17:39

simpel, omdat het buiten veel te warm is.
(en omdat bokt verslavend is)

New-Forest

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-02 18:35

Nouw ik ben verder wel de hele dag buiten bezig hoor maar af en toe moet ik wel naar binnen want anders stik ik echt, en dan ga ik maar ff bokken he Lachen

Jacksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-02 20:16

Ik zit hier al vier weken in temperaturen van rond de dertig graden, maar hier (in California) is het heerlijk met die temperatuur. het enige probleem is dat je snel verbrand, nu de derde keer al, terwijl ik normaal nooit verbrand maar ook niet bruin word...

Linda

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-02 20:20

Ik heb vanmiddag om half 3 gereden. Niet zo heel lang en daarna gezellig samen met mijn paardje gedouchd...Lachen Lachen

Annelou

Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-02 20:27

ik heb vandaag met mijn kleine achterbuurmeisje in het zwembadje gezommen, het is echt lekker weer alleen je moet niet te lang in de zon staan wat dan smelt je bijna.
en je moet toch een keertje uit de zon dus daarom ben ik nou aan het bokken Haha!

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-02 22:14

Vandaag ben ik naar de bios geweest (Scooby Doo) en 's avonds naar het strand.
Lekker hoor, dit weer Cool

Charmotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 10:44

idd goeie vraag Haha! Ik ga 's middags pas zwemmen en ja... wat moet ik anders tot die tijd doen? Toen ik op msn kwam waren er best veel online en d8 ik bij mijn eigen; hebben ze niks beters te doen met dit weer?!!? Maar ik zit er natuurlijk ook op Clown

dutchy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 11:43

Ik kom van stal af heb 4 stallen gemest, de drinkbakken bijgevuld en bij de veulens moet je het water uit een put halen met emmertjes en de honden gezocht, want die waren weer eens weggelopen. Dat was super HOTT. Hier achter de pc is het lekker koel.