LimaGentle schreef:bestaat sinterklaas dan niet???
nee maar de paashaas wel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LimaGentle schreef:bestaat sinterklaas dan niet???
terorita schreef:LimaGentle schreef:bestaat sinterklaas dan niet???
nee maar de paashaas wel
Citaat:
Ja ik snap ook niet waar ze het over hebben hoor
Citaat:ja ze liegen allemaal denk ik
ik heb sinterklaas gister nog op TV gezien dus hij bestaat WEL
Maaaike schreef:Ik was zó bang voor Sinterklaas & Zwarte Piet. Ik vond het maar niets dat ze 's nachts in je huis konden komen. Weken at ik slecht, sliep ik slecht en was ik écht bang, op straat en in huis zag ik overal een sint en piet in. Gillen en huilen was het, doodsbang was ik ervoor
. Ik was geloof ik 5 of 6 toen mijn moeder het verteld heeft om die reden. Zeker om het voor mn broertjes en zusje wel leuk te houden.
Mijn broertjes zaten in groep 5 of 6 toen het ze verteld is. Ze geloofden het niet. Want Sinterklaas had echt een sleutel van elk huis. Ze waren alles aan het beargumenteren en dachten dat we een geintje met ze uithaalden. Zij waren echt boos dat ze het wisten. Ze waren vrij oud en geloofden er dus nog heilig in
LovesSaartje schreef:Maaaike schreef:Ik was zó bang voor Sinterklaas & Zwarte Piet. Ik vond het maar niets dat ze 's nachts in je huis konden komen. Weken at ik slecht, sliep ik slecht en was ik écht bang, op straat en in huis zag ik overal een sint en piet in. Gillen en huilen was het, doodsbang was ik ervoor
. Ik was geloof ik 5 of 6 toen mijn moeder het verteld heeft om die reden. Zeker om het voor mn broertjes en zusje wel leuk te houden.
Hier hetzelfde, ze hebben het me verteld toen ik in groep 3 zat omdat ik niet naar school durfde > Sinterklaas kwam