miep miep *zoef*

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-02 15:05

Hey Laui! Heb je daar zo'n megaperforator?

Rubberen bodem eraf trekken en dan........

Dat ding de lucht in gooien maar wel vasthouden zodat alle rondjes in de rondte vliegen

en dan heel hard roepen FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEST!!!!

Vervolgens zit je hele toetsenbord vol met confetti en moet je proberen alle confettie er weer uit te krijgen. Wat dus niet lukt dus dan ga je heel sneaky je eigen toetsenbord omruilen voor die van je minst populaire collega }>

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-02 15:11

Yeeeeeeeeeej, wat een goed idee! Ik doe het alleen neit boven mijn toetsenbord, ik laat t liggen en als dan iemand langs komt zeg ik: 'onhandig he, van mij'. Ik heb nl. alleen mijn baas en die is er toch niet, en zijn toetsenbord is nog ranziger dan dat van mij. Misschien neem ik eens wat van die poetslapjes met alcohol mee om alles schoon te maken, maar da's een good deed en dat is niet goed natuurlijk!

Overigens heb ik écht iets vreselijks meegemaakt. Ik keek net uit t raam en toen kwam er een papzak op een fiets langs. De fiets was te klein, de banden waren zowat leeg (kwam vooral door het overtollige gewicht) en die man maar trappen op zijn fietsie. Echt helemaal niets was dat, en dan te bedenken dat ik er de hele tijd naar gekeken heb!
Ik ga vandaag maar eens wat vroeger naar huis, ik ben zo geschrokken!

Oh, ik ga gewoon manna kopiëren! En misschien leg ik er ook nog wel een of ander leuk dingetje op (een spiegel oid), geweldig kunstzinnig natuurlijk! Eerst maar de deur dicht doen (anders heeft de airco geen nut Schijnheilig.
*huppel*

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-02 15:22

Maar als je manna gaat kopiëren dan heb je daar alleen toch jezelf mee want dan plakt de hele ruit.... Kun je niet gewoon in de buurt van het kopieer apparaat FEEEEEEEEEEEEEEST!! doen, met het deksel omhoog weliswaar. Is ook heel kunstzinnig.

Ik ben zelf ook heel goed bezig. Ik heb namelijk net een beker cappucino uit m'n klauwen laten vallen. Op m'n bureau dus aalles zit onder de spetters en vlekken. Zo ook de telefoon, die het nu helemaal niet meer doet omdat de toetsjes, wanneer je een nummer wilt draaien, op de printplaat vastplakken. Maar ik ben geen LEO hoor, helemaaaaaal niet... Ik ben net ook al van mijn stoel gevallen, toen ik naar voren wilde rijden. Ik heb nu namelijk een wijde linnenbroek aan en de bekleding van de stoel is heel glad dus moet je 'bewust' rijden want anders val je dus op je gat. Nu heb ik een auwig stuitje en ik had al zo'n spierpijn. Ach, dat kan er ook nog wel bij.

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-02 15:48

Zo, ik heb me niet verveeld hoor!
Eerst heb ik een boel manna (stinkt, is echt overdatum) op het kopieerapparaat gegooid. Het is droog spul, dus dan kan dat. Nou, de kopiën zijn niet zo. Viel dus vies tegen. Toen heb ik geprobeerd de lamp te raken, maar dat lukte niet (ik ga me toch maar toeleggen op het manna-gooien volgende week). Dus nu ligt er een groen manna'tje onder de luie stoel, die kan ik precies zien liggen. De rest heb ik wel opgeruimd.
Daarna heb ik de perforators geleegd boven het kopieerapparaat, dat viel als kopie helemaal vies tegen. Maar krijg die flutdingetjes maar eens van de kopieerdinges naar de prullenbak, dat kán niet goed gaan. Bij mij is het nog redelijk gegaan ook. Toen heb ik íets te hoog boven de bak de snippertjes laten vallen, en omdat de airco aan staat woei alles dus weg. Feeeeeeeeeeeest, jolly! Hehe, dus nu is 't één grote soepzooi. Gelukkig ben ik niet de enige die knoeit, want er lag allemaal as van de asbak náást de prullenbak, da's veel goorder dan wat papiertjes.
Toen bedacht ik me dat ik toch echt nog een spiegel moest kopiëren, maar da's dus gewoon niet leuk, dat werkt gewoon niet. Zware tegenvaller, maar daarom niet getreurd. Om één of andere duistere reden lag mijn poncho nog op kantoor, dus die heb ik ingepakt (in zijn eigen zak geduwd). Heel vernunftig, dat viel dus helemaal niet tegen, dat was zelfs errug leuk!
Ik heb ook nog de radio na gedaan. Met een lelijk gezichtje 'blabblablablabla' zeggen.
Maar het meest wonderlijke is nog dat ik niet één keer gelachen heb en nog serieus de telefoon aan kon nemen... écht een prestatie!
Ik moet nu alleen wel opzoek naar nieuwe anti-verveel methodes... en da's nog best moeilijk.
Ik zal nog maar niet gaan proberen koffie over mijn telefoon/toetsenbord te gooien, dat is voor gevorderden!

Oh, nu vergeet ik nog helemaal te vertellen van mijn handendroger-imitatie. Ik had even mijn handen gewassen na het manna-avontuur, was wel nodig want dat spul stinkt. Maar omdat de handdoek echt mega-ranzig is (ik laat m maar hangen, mannen...) had ik natte handen. Ze voor de airco hangen werkte niet, dus heb ik 5 minuten of zo naar mijn natte handen geblazen. Was erg leerzaam!

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-02 16:00

Weet je wat je moet doen? Kom ik dus net achter.... Haha!
Heb je spekjes daar? Als je een spekje in je mond hebt en je neemt een slokje cola dan begint het te schuimen zeg.... Ik zit ook al te overwegen om te proberen hoeveel van die aardbeienspekjes je in je mond kunt stoppen. Alleen, ik ben helaas niet helemaal alleen in het pand dus er kunnen mensen binnenkomen. Niet dat ze dat doen maar het kàn wel.
Ik had net iemand aan de telefoon (niet die van mij maar die van op het bureau tegenover mij) uit Bunschoten. En als je dan last hebt van een hersenkronkel dan ga je dus per ongeluk ook zo praten en dan zie die mensen aan de andere kant van de telefoon raar kijken (in gedachten dan) Iemand met zo'n accent en dan zo'n vage amstelveense R er doorheen. Ik moet nog ff oefenen.

*huil* *Ik geneer me voor mijn eigen dialect* (zou ik te oud zijn voor kinderen voor kinderen?)

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-02 16:14

Ik heb geen spekjes én geen cola, alleen KC (en Jojo) als in Karvan Cevitam. Frambozensmaak, dat wel, dat maakt echt alles goed wat mij betreft!
Maar die spekkie-cola actie moet ik zeker proberen. Ik denk dat ik dit weekend maar spekkies en cola koop en die dan mee neem naar kantoor. Kunnen we lachen!
Weetje wat ook erg hilarisch is: Bugs Bunny-en. Dan moet je een spekje in je mond stoppen en dan bugs bunny zeggen, na elk spekje weer, totdat je onverstaanbaar bent geworden of de anderen zijn bezweken aan hun lachbui.
Ik deed dat vroeger (haha, bij t WNF, jaar geleden ) ook altijd: Limbo aan de lijn, Fries praten, die mensen twijfelden altijd. Want van te voren kun je dat niet zien en je moet toch vriendelijk blijven, het ergste is dat ik gewoon de slappe lach kreeg. Ik heb ook de telefoon opgenomen als Katja Schuurman (nee, je schrijft het een beetje anders, ja de echte, ik neem de telefoon aan voor 't goeie doel). Dat was ook erg funny, maar mijn baas kan dat niet zo waarderen geloof ik... Pfffrt!
Misschien moet ik toch maar eens een fles opentrekken, al is het alleen maar om het einde van de week te vieren. Nog 1 uurtje en ik ga definitief naar huis. Hoewel, ik heb helemaal geen zin want we hebben bezoek. Dus ik ga gewoon zwemmen ('t is zo warm, zelfs met airco!) en paardrijden. Niks sociaal doen...

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-02 20:19

OMG, ik was zo bezig met dat gedoe dat ik dus nog even de hele nacht door ben gegaan.
Ik heb heel onrustig geslapen, maar het ergste is nog... 's ochtends toen de wekker ging lag ik precies op 't randje, ik draaide me woest om om mijn wekker op z'n harsens te slaan en toen viel ik dus uit bed... Was echt een geweldige actie, ga ik alleen niet over doen, want mijn toch al zere polsje is nu helemaal snielig!