Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Prima schreef:een kind nemen of een kind krijgen, ach wat maakt het uit. Als je echt een kind wil, dan kan die er komen hoor. Ook als je zelf niet zwanger kan worden. Adoptie is een mogelijkheid. Je kan ze zelfs kopen en dan heb je binnen notime een kind zonder dat je lang hoeft te wachten.

Prima schreef:kweet niet, maar heb wel eens een progamma over gezien. Zwarte markt handel.
Trouwens je hebt ook nog zoiets als draagmoeder en zo toch? Je hebt keuzes zat volgens mij.
Kan het niet ondersteunen die mening.
orri"]
[quote="Prima schreef:kweet niet, maar heb wel eens een progamma over gezien. Zwarte markt handel.
Trouwens je hebt ook nog zoiets als draagmoeder en zo toch? Je hebt keuzes zat volgens mij.
Kan het niet ondersteunen die mening.

Sjuimpje schreef:Je kan WEL kinderen kopen.
Een 'gebruikelijke' manier is bijvoorbeeld een draagmoeder zoeken en die geld geven.
Er zijn echter ook gevallen bekend van kinderhandel, heeft ook meerdere malen in de krant gestaan.

Een 'gebruikelijke' manier is bijvoorbeeld een draagmoeder zoeken en die geld geven.
Er zijn echter ook gevallen bekend van kinderhandel, heeft ook meerdere malen in de krant gestaan.
Sjuimpje schreef:Klopt, het is id strafbaar.
Maar ook heel moeilijk controleerbaar, want je mag wel de moeder in onderhoud voorzien.
En wie zegt dat je geen nieuwe keuken nodig hebt omdat je zwanger (ik wou DRACHTIG zeggen) bent?
Om maar eens een uitweg te noemen.
Lot schreef:Ikben 32 en mijn omgeving wacht tot ik me nu eeens ga settelen…heb er helemaal geen behoefte aan. Wil nog helemaal geen kids, je bent je vrijheid kwijt. Ik geniet van het leven dat ik nu heb en van de vrijheid, van mijn paard. Heb geweldige vent ontmoet die er net zo over denkt. Maar als ik dit soort uitspraken doe, reageren veel vrouwen bijna vijandig. Alsof ik afbreuk doe aan mijn rol hier op aarde ofzo. Hallo he…niet iedereen is voor het moederschap in de wieg gelegd.
Dan vinden ze dat ik er ‘makkelijk’ over doe…nou ik vind het veel dommer als je ‘makkelijk’ besluit een kind te nemen terwijl je relatie niet stabiel is. Toch?
pmarena schreef:Hebben jullie dat gevoel dan niet , van als we nog een kind willen moet het nu gebeuren , over een paar jaar lukt het misschien niet meer ?