Niet bepaald gezond dit.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-02 16:36

Gister heb ik de hele dag getekend, maar vandaag heb ik nog de meest rare hersenspinsels mogen bewerkstellingen. Te gek!
IK heb me iig niet verveeld, en heel veel lol gehad, in mijn eentje... Zal zo toch maar eens kijken of ik mail heb en of ik nog post moet doen vandaag. Denk t niet, want ik heb r gewoon geen zin in... *zucht*

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-02 16:44

En tot overmaat zit er nu een stempelafdruk van 'de zaak' op het verlaagde plafond in de gang. Ik liep door de gang en deed net of ik het stempeltje op het plafond wilde drukken wat dus per ongeluk ook lukte (plafond is dus echt laag)..... Hoe ga ik dat nu weer uitleggen? *it wasn't me Schijnheilig *

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-02 17:19

Echt jammer dat wij in een oud pand met hoge plafonds zitten!
Maar ik wou dus net gaan melden dat die brieven niet meer gelukt is. Ik moet maandag dus echt weer aan de bak, boel brieven schrijven en een offerte aanvragen... Ik ben zelfstandig aan het geldverdienen geslagen, toch tijd voor opslag zou ik zo zeggen! Bovendien heb ik nog een paar klanten zeer tevreden gesteld die zich helemaal zorgen maakten, die zijn ook weer gelukkig.
Ik heb ook gestempeld trouwens, maar dan wel op de aanvraag voor de offerte. meestal zet ik stempels op mijn bureaublok, getting bored. Misschien dat ik er 1 onder mijn bureau kan zetten!