Ik heb een kat gekocht! Nou ja, 'gevonden' :)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-02 23:08

ik vind eigenlijk ook wel dat je het kan maken, want hún kunnen de beslissing niet maken, dus maak jij hem. maar ik zou niet liegen, je kunt het beter gewoon eelijk opbiechten hoe je eraan komt. de kat van mijn vriendin heet Floor(tje) haha maar ze kwamen er pas later achter dat het een kat was Haha! en die is ook zwart met wit

wendy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-02 23:49

HIHi echt een heel herkenbaar verhaal.
Mijn moeder was op vakantie,en toen had net een vriend van ons 2 nestjes katten.
Ik kon de verleiding ook niet weerstaan,heb dat beestje meegenomen,en mn moeder gebeld dat ik heb dus gevonden had.
Eerste reaktie van mijn moeder was ja we zoeken een goed huis al ik thuis ben Lips are sealed
Dat is dus niet gebeurd toen ze het katje zag weg ze helemaal weg ervan,al zei ze nog wel eens om mij te pesten "we zouden toch een goed huis voor hem zoeken"

Toen hij 4 maanden was en voor de eerste keer naar buiten mocht,waren we heb gelijk kwijt.
hebben briefjes opgehangen en al maar kat dus weg.
Nu kwamen we er na een jaar achter dat hij bij een man in de straat is hier,leuk dat die meneer dat even heeft gemeld,hingen allemaal briefjes in de straat,maar oke hij heeft het goed dus om hem daar nu weg te rekkken na anderhalfjaar
Oke weer ontopic

Ik vind dat jij zelf wel weet of jij echt kan maken bij je moeder en haar vriend.
Je zegt zelf al dat jullie altijd dieren hebben gehad,dus dat is al weer heel anders dat je een katje meeneemt en je heb nog nooit dieren gehad.
Je weet dat ze er wel van houden,je moeder's vriend minder maar oke daar heb je het muizenplan voor:)

Ik wens je heel veel succes,en ik heb het leugentje maar een maand volghouden trouwens,kan niet zo goed liegen tegen mn mamma Haha!

enne we willen wel foto'ssss

groetjes wendy

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-02 23:58

Margreet schreef:
Voorbeeldje: ik had een (papieren) zak met 20 kg muesli erin in de gang staan, om de volgende dag mee naar stal te nemen en daar in een ton te kiepen. Volgende ochtend: gat in de zak en zeker 5 kg muesli op de grond. Heel fijn! (not). Waren ze niet echt heel blij mee (niet boos op mij hoor, wat kan ik er immers aan doen?) en in het gesprek na dat incidentje is door mijn moeder toch wel een paar keer het woord 'kat' genoemd...Niet echt ongunstig dacht ik zo *LOL*

Dan heb je toch een geweldig argument om zonder een leugentje om bestwil een kat in huis te nemen? Katten beginnen al heel jong met muizen vangen. Wij hadden er een keer een die met vijf weken al zijn eerste muis te pakken had, het was wel een babymuis Haha!

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-02 00:02

Hoe dan ook, die kat komt er wel! *LOL*
Weet je dat ik 'm niet eens gezien heb nog... Ongezien gekocht (voor het symbolische bedrag van €1,- en een biertje Haha! ), een nestje van 6, allemaal zwart met wit. Waarvan 1 van de dames voor mij is. Ach, wat maakt het uit, ze zijn toch allemaal even lief en schattig Lovers Misschien dat ik morgenavond even ga kijken als het zo uitkomt en tzt komen er natuurlijk absoluut foto's!

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-02 00:30

Degene die hier met vijf weken de babymuis ving is ook zwart met wit. Goeie kleur dus Knipoog

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-02 22:55

Ben vandaag even wezen kijken en ze zijn zo schattig Lovers
Ze zijn nu een week oud, amper groter dan een flinke vuist. Met z'n allen dicht tegen elkaar aan liggen met de oogjes nog dicht Lovers Het zijn er in totaal 6, 2 zwarte, 3 zwart met witte en 1 (en die vind ik eigenlijk het leukst!) is cypers met wit. Zal als ik weer ga kijken wel een fototoestel meenemen.
Moederpoes is een ontzettend lief en sociaal dier, een ontzettend aanhankelijke, 'pratende' poes dus als ze dat nou ook even bijbrengt aan d'r koters...