Kleur van jullie interieur??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Charlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-02 12:57

Ilindra schreef:
Afbeelding
De voorkamer

Afbeelding

De achterkamer

Ik heb dus alles koloniaals met beige, bruin en donkerblauw.
De kleuren op de foto´s zijn niet helemaal goed maar je krijgt er zo wel een idee van.
Op de vloer heb ik decoliek, dat zijn een soort kunststofvlokken in een harslaag.
Hondbestendig en makkelijk schoon te houden Haha!
www.decoliek.nl

volgensmij staat bokt aan op de computer Schijnheilig haha Party!!

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-02 23:49

M´n digi-camera doet het op het moment niet Verdrietig , dus kan ik helaas geen foto neerzetten, maar zo ziet het er bij mij uit:
*Keuken: zwart/witte vloer, Turkooise-groene kastjes, met beukenhout, witte tegels met een rand waar ook de kleur van de keuken weer in zit.
*Woonkamer: zacht gele wanden, beuken houten parket vloer,donker blauw kleed met geel/bordeaux rand, donker blauwe, leren banken (2 + 3 zits), super-de-luxe bijpassende stoel, wandmeubel van peren-hout, met een donkerblauwe glazen deur (hou normaal niet zo van wandmeubels, maar deze vind ik echt mooi, niet zo´n stereotiep ding.) Een oude grenen houten kast. de woonkamer gaat over in de
*eetkamer: rose wanden, een oude buffetkast (met m´n mooi servies er in), oud-rose kleed, grenen eettafel met aan een lange kant een bank(je) en aan de ander kant stoelen zonder armleuningen, aan de kop van de tafel mét armleuningen.
Tussen de woon- en eetkamer is een langere wand en daar staat de pc Lachen .
*Slaapkamer: rose vloerbedekking, gebloemd behang (in groene tinten, onderaan donkerder, boven lichter), bijpassende gordijnen. Op m´n slaapkamer ben ik nu -na 10 jaar- wel behoorlijk uitgekeken, maar omdat het er allemaal nog mooi uitziet, heeft mijn man nog geen zin om opnieuw te gaan behangen Verdrietig (de slaapkamer is nogal groot Scheve mond ). Pijnbomen houten kast, bed en nachtkastjes.
Ons huis is een mengelmoesje van "ouderwets" (zoals de buffetkast) en "modern" (de leren banken/stoel)

jantina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-02 13:19

Leuk om te lezen en ook nog te zien!! Hmmm.. dat koloniaal spreekt me ontzettend aan! Donkere meubels en dan met een lichte bank (oei, lastig met kat??) en lichte houten vloer....
Ik vind het zoo lastig! Ik heb een huis vol met reclame folders en boekje, ben al een paar keer naar wat interieur winkels gegaan, maar er is ZOVEEL!
Lia, die stoelen zien er erg leuk uit in dat blauw.. Zet me weer aan het denken....

4leafclover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-02 13:35

Koloniaals met gebroken wit leren bank, koloniaalse eetkamer met 6 gebroken witte leren stoelen, groot dessoir kast met grote spiegel erboven. En mooie houten vloer. Zo wil ik het hebben, nog een paar maandjes wachten...

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-02 16:42

Ik hou van natuurlijk en klassiek. Ik zelf heb mahonie en kersenkleur bij mijn meubels. dus moet ik een lichte vloer hebben. Parket is te duur voor mij, en ook laminaat, dus is het novilon met een parketprintje, grinnik. Licht van kleur, anders wordt inderdaad de kamer te donker en daarmee ook klein. De muren zijn nu heel licht geel, maar volgende keer kies ik toch maar weer voor wit.

WAT voor vleugel hebben jullie Anneke?! Moet schitterend zijn, zoiets in je woonkamer.

Ik vind koloniaal ook mooi, maar net iets te gewoon geworden de laatste tijd. Ik heb overigens een mahoniekleurige chinese bruidskast, eigenlijk alles roodbruin van kleur. dAt vind ik het mooiste.

Vivian

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-02 18:16

ehhhh zwart/wit/grijs en alles is best modern