Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Billy schreef:Natuurlijk ging en ga ik regelmatig naar huis.
Alleen het is mijn thuis niet meer, dat heb ik ergens anders, omdat ik nu zelfstandig ben. Om het ff heel hard te zeggen, je klinkt als een kleutertje, die stampvoetend zegt: maar het zijn mijn pappie en mammie, en mijn hond, en mijn hond en mijn speelgoed, en ik wil het niet delen.....
Billy schreef:Natuurlijk ging en ga ik regelmatig naar huis.
Alleen het is mijn thuis niet meer, dat heb ik ergens anders, omdat ik nu zelfstandig ben. Om het ff heel hard te zeggen, je klinkt als een kleutertje, die stampvoetend zegt: maar het zijn mijn pappie en mammie, en mijn hond, en mijn hond en mijn speelgoed, en ik wil het niet delen.....
CD28 schreef:Ik zou er niet blij mee zijn als mijn ouders dit zouden doen. Even gezellig een bakje koffie met drinken gaat dan niet meer omdat er altijd andere mensen bij zitten die niets te maken hebben met jou privé-dingen.
Wij hebben sinds enkele maanden zo'n tehuis bij ons in de buurt. Als je dat soort kinderen krijgt dat mag je alles wel achter slot en grendel zetten. Het is ongelooflijk wat daar rond loopt, de politie is eerder nooit in de buurt geweest maar nu dus vaak.
Josa schreef:nikkigioa schreef:Nee joh zo moet je helemaal niet denken. Juist supertof dat je ouders zoiets op willen starten, helemaal omdat hun eigen kinderen al uit huis zijn. Ze hadden ook kunnen besluiten nog even door te fokken, dan had je je kamer en hond ook moeten delen.Of kunnen gaan scheiden en opnieuw trouwen met iemand die ook kinderen heeft. Het is hun leven en daar zou ik mij maar mee schikken. Het zal ongetwijfeld niet makkelijk worden, maar daarentegen zal het ook heel veel leuke dingen met zich meebrengen!
Eerlijk gezegd zie ik nu niet heel veel leuke dingen. Noem ze eens? En tja als het eigen broertjes en zusjes waren geweest was het heel anders geweest. Daar groei je ten eerste mee op en zijn wel opgevoed als jij. Dit zijn kinderen met gedragsproblemen en eventuele trauma's, die ze over hebben gehouden aan hun eigen opvoeding of leven in tehuizen.... Maar ben het ook volledig met je eens dat ik het heel tof moet vinden. Is het ook wel degelijk!