Gratis producten zijn altijd handig.

Vind het wel een leuke actie.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Quarterh0rse schreef:Leuk joh die kaartjes, wij hadden vorige week dat de producten op waren (door heel het land schijnt een tekort geweest te zijn) en in ruil voor een kwartet kregen ze een gratis fles coca cola.
Nou ben die week bijna elke dag wel uitgescholden voor alles en nog wat. Dan kan je wel weer zien dat het nederlanders zijn die alles doen voor iets dat gratis is.
Quarterh0rse schreef:Leuk joh die kaartjes, wij hadden vorige week dat de producten op waren (door heel het land schijnt een tekort geweest te zijn) en in ruil voor een kwartet kregen ze een gratis fles coca cola.
Nou ben die week bijna elke dag wel uitgescholden voor alles en nog wat. Dan kan je wel weer zien dat het nederlanders zijn die alles doen voor iets dat gratis is.
Auky schreef:Wat ben ik blij dat ik actie voorbij is! Werd er niet goed van!
Ik had net zo'n klant als Maris, kwaad dat ze haar 9e! kaartje niet kreeg omdat er 5 euro afging van de emballagebon. Krijgt ze er al 8 kaartjes bij, gaat ze lopen zeuren om dat ene kaartje.. -:(-
Of al die mensen die lopen te klagen dat dat doosje Werthers zo klein is... 'Had verwacht dat ik er minstens 2 zou krijgen..'
Hallooo.. je krijgt het maar?
loulou schreef:Auky schreef:Wat ben ik blij dat ik actie voorbij is! Werd er niet goed van!
Ik had net zo'n klant als Maris, kwaad dat ze haar 9e! kaartje niet kreeg omdat er 5 euro afging van de emballagebon. Krijgt ze er al 8 kaartjes bij, gaat ze lopen zeuren om dat ene kaartje.. -:(-
Of al die mensen die lopen te klagen dat dat doosje Werthers zo klein is... 'Had verwacht dat ik er minstens 2 zou krijgen..'
Hallooo.. je krijgt het maar?
haha da valt nog mee hoor, ik had een klant die terug kwam (ja hij was al helemaal thuis geweest!:=
) omdat hij maar 20 kaartjes had gehad ipv 21! ik had verkeerd geteld
loulou schreef:bij ons begint die actie maandag ook. word een beetje erg moe van al die acties.
je hebt er altijd een hoop gezeik mee...
wij hebben nu trouwens die poppen van gordon en joling enz in de winkel staan. er was zoveel vraag naar die dingen dat we ze nu onder klanten gaan verloten