kwartet kaarten C1000

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mandyy

Re: kwartet kaarten C1000

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 14:10

Ik vond de producten de eerste week leuk, maar daarna kwamen er minder leuke producten.
Gratis producten zijn altijd handig. Knipoog
Vind het wel een leuke actie.

_Charlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 14:23

Nog makkelijker, wij hebben hier geen C1000 Clown

Maris89

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 15:31

Ben blij dat we klaar zijn met die kaarten (nog één dag om in te leveren). Nu hebben we weer wat nieuws, sparen voor schalen ,pff!

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 16:56

oh god wij hebben hier altijd zoveel kwartetten, en ikweet niet hoeveel jokers over..
K geloof dat mn moeder nu van ronde 3 iets van 12 kwartetten had? en dan nog 5 jokers over...

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 17:11

ik heb een kwartet van die nootjes... heb alleen geen zin om er helemaal voor naar de C1000 te fietsen Tong uitsteken

Suusjeher

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 17:14

Oh is het alweer afgelopen.
Vroeg al aan mijn vriend of hij geen nieuwe kaartjes had gekregen voor week 4 Bloos

Quarterh0rse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 19:24

Leuk joh die kaartjes, wij hadden vorige week dat de producten op waren (door heel het land schijnt een tekort geweest te zijn) en in ruil voor een kwartet kregen ze een gratis fles coca cola.
Nou ben die week bijna elke dag wel uitgescholden voor alles en nog wat. Dan kan je wel weer zien dat het nederlanders zijn die alles doen voor iets dat gratis is.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 19:29

Quarterh0rse schreef:
Leuk joh die kaartjes, wij hadden vorige week dat de producten op waren (door heel het land schijnt een tekort geweest te zijn) en in ruil voor een kwartet kregen ze een gratis fles coca cola.
Nou ben die week bijna elke dag wel uitgescholden voor alles en nog wat. Dan kan je wel weer zien dat het nederlanders zijn die alles doen voor iets dat gratis is.

Wow dat is best extreem Scheve mond
hier in friesland was er dan blijkbaar niet zo'n tekort want mijn moeder is braaf met al haar artikeltjes weer thuis gekomen, al had ze denk ik ook liever n fles cola dan die Werthers original (zonder suiker, zijn ze echt niet te ete Clown )

Quarterh0rse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 19:31

Hier ging bepaalde mensen compleet tekeer dat ze geen cola drinken en echt persee dat product wilde hebben wat op de kaartjes stond. De meeste waren idd gewoon blij met cola maar sommige.... Nagelbijten / Gniffelen

Wishper

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 19:53

Wij kopen nooit bij c1000 dus zou het niet weten. Clown

Maris89

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 21:19

Bij mij werd een vrouw echt onwijs boos omdat ze voor €20,- boodschappen had gedaan maar er ging nog €15,- emballage af. Ze kreeg maar één kaartje.. Ja dúh! voor de mensen die het niet begrijpen:als je de fles koopt+statiegeld worden er wel kaartjes bij gegeven en bij inlevering natuurlijk níet

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 22:30

Quarterh0rse schreef:

hier net zo. niet normaal hoe erg mensen kunnen zeiken over iets dat ze gratis krijgen.
net kleine kinderen. Nee ik wil geen cola ik wil mayo!
Hamer
ben blij als de actie morge helemaal voorbij is

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 22:44

Wij hebben volgens mij alle producten een maal. Komt omdat ik voor mijn stage iedere week aan 30 euro of meer boodschappen heb Lachen . Producten die we niet gebruiken daar maken we iemand anders blij mee Lachen

Sarisv

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 22:48

Ik kan alleen maar zeggen dat ik blij ben dat die actie voor bij is Clown alleen morgen nog inleveren..
want wat je soms mee maakt als cassaire alleen maar om paar kaartjes Nagelbijten / Gniffelen
Inderdaad ik wil dat en niet dat en blablabalabla

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 22:51

ik vind het deze week waardeloos.
Pinda pepsels, marshmellows, sap (nog niet geprobeert) en we hadden een bakje satesaus als vervanger voor de werthers...
De vorige 2 weken vond ik het fijner omdat er gebruiksprodukten tussen zaten (shampoo, schoonmaakmiddel, etc)

maar ik ga niet ineens die producten kopen. Daarbij heb ik voorlopig 3 flessen nivea shampoo en 3 potten mayo staan Tong uitsteken

Auky

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-06 08:18

Wat ben ik blij dat ik actie voorbij is! Werd er niet goed van!
Ik had net zo'n klant als Maris, kwaad dat ze haar 9e! kaartje niet kreeg omdat er 5 euro afging van de emballagebon. Krijgt ze er al 8 kaartjes bij, gaat ze lopen zeuren om dat ene kaartje.. Stoom uit je oren
Of al die mensen die lopen te klagen dat dat doosje Werthers zo klein is... 'Had verwacht dat ik er minstens 2 zou krijgen..'
Hallooo.. je krijgt het maar?

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-06 17:20

Auky schreef:
Ik had net zo'n klant als Maris, kwaad dat ze haar 9e! kaartje niet kreeg omdat er 5 euro afging van de emballagebon. Krijgt ze er al 8 kaartjes bij, gaat ze lopen zeuren om dat ene kaartje.. -:(-
Of al die mensen die lopen te klagen dat dat doosje Werthers zo klein is... 'Had verwacht dat ik er minstens 2 zou krijgen..'

haha da valt nog mee hoor, ik had een klant die terug kwam (ja hij was al helemaal thuis geweest!:=
) omdat hij maar 20 kaartjes had gehad ipv 21! ik had verkeerd geteld

Fairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-06 22:56

Mijn moeder had 4 kaartjes van roomschuim. Nee, daar wordt je blij van. Clown

Sarisv

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-06 22:58

loulou schreef:
Auky schreef:
Ik had net zo'n klant als Maris, kwaad dat ze haar 9e! kaartje niet kreeg omdat er 5 euro afging van de emballagebon. Krijgt ze er al 8 kaartjes bij, gaat ze lopen zeuren om dat ene kaartje.. -:(-

haha da valt nog mee hoor, ik had een klant die terug kwam (ja hij was al helemaal thuis geweest!:=
) omdat hij maar 20 kaartjes had gehad ipv 21! ik had verkeerd geteld

Ik had laatst klant die boodschappen had van 261 euro ofzo.. ik helemaal die kaarten uittellen, hun door heen praten.. ik daarna weer tellen.. en gegeven.. gingen ze het na tellen en ja hoor had 1 te weinig geven Nagelbijten / Gniffelen

Draakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-06 23:00

Domme actie die van de c1000.
vind het super6 spel van deka veel leuker..

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 14:03

Pff lijkt me echt irritant voor de mensen achter de kassa.
Ik zelf werk bij de Albert Heijn XL, ik kan me nog wel herinneren dat wij die Wuppie acties hadden... : Slapen Heb er nog trauma's aan over Clown
men wat kunnen sommige mensen zeuren zeg.
En dan willen ze een andere kleur wuppie, was die er weer niet en wordt ik weer voor vanalles uitgemaakt, net alsof het mijn schuld is dat die wuppies er niet meer zijn...
En dan weet ik wel dat je netjes moet blijven, maar degene die mij uitscholden heb ik ook uitgescholden (hallo ik laat me echt niet uitschelden voor een paar van die stomme wuppies..)
pfoeh ik hou niet zo van al die acties...

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 14:38

ik had het juist de andere kant op.
Had voor 40 euro boodschappen, voor 20 euro rookwaar (daar telt het niet op volgens mij) en pinde 50 euro bij, en kreeg 20 kaartjes! (had er maar 8 moeten hebben eigenlijk)

Sarisv

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 15:06

haha dat is wel beter ja stef..

Nu hebben wij vanaf maandag een plaatselijke actie... waarom net weer bij ons Clown

Kunnen mensen zegels sparen die je bij elke 15 euro aan boodschappen krijgt.. en als je bijvoorbeeld 13 zegels hebt, is dat 13 euro en dat staat weer voor de Fohn, of 50 zegels voor een bladzuiger,, of 80 zegels voor een hogedrukreiniger, of 20 zegels voor een ..... enzovoort.. echt mooie huishoudelijke apparatuur hoor.. Bedoel die Fohn vind ik echt mooi en wil ik zelf wel hebben Tong uitsteken (me moeder doet meestal hier nooit boodschappen en moet nu wel van mij, ze gaat meestal naar een andere c1000 want daar zit een aldi bij hahaha)

Maar ja zie er al weer tegen op om achter de kassa te gaan zitten, want het gaat in op maandag a.s. en duurt tot 30 december Scheve mond help.. Nagelbijten / Gniffelen

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 15:14

bij ons begint die actie maandag ook. word een beetje erg moe van al die acties.
je hebt er altijd een hoop gezeik mee...

wij hebben nu trouwens die poppen van gordon en joling enz in de winkel staan. er was zoveel vraag naar die dingen dat we ze nu onder klanten gaan verloten Haha!

Sarisv

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 17:30

loulou schreef:
bij ons begint die actie maandag ook. word een beetje erg moe van al die acties.
je hebt er altijd een hoop gezeik mee...

wij hebben nu trouwens die poppen van gordon en joling enz in de winkel staan. er was zoveel vraag naar die dingen dat we ze nu onder klanten gaan verloten Haha!

ja die beesten hebben wij ook Clown

kwam gister een klant aan de kassa, zegt ie zo.. schrik je snacht's wel eens wakker.. ?

ik had echt zo iets van omg wat heb ik nu weer... ik ook zo droog van euh jawel hoor?

Hij zo van ja zou ik ook hebben als ik elke dag naar die poppen zit te kijken...

Nagelbijten / Gniffelen