Wat voor (vakantie) werk doe jij??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Missy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-02 21:08

DeKaMarkt, kassierre
Tis wel parttime, want ze nemen geen vakantiewerkers aan(ik krijg dus lekker ook vakantiegeld Lachen )
En als ik na de vakantie nog tijd heb(ik moet wel elke dag helemaal naar barneveld) mag ik het blijven doen
Ik hoop eigenlijk van wel, want ik vindt het supergezellig daar

Kinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-02 22:06

Haffie schreef:
Dat laatste is wel het leukste wat dan kom je die mensen tegen en die zijn vaak zo grappig Haha! eerst tikte er eentje tegen die kar aan en zei: "de beestjes vreten het helemaal op" Lips are sealed maar die kar is dus van staal nou ik kon mijn lach bijna niet houde Haha! . Maar vaak is het ook wel heel zielig, dan loopt er een mevrouw over de gang helemaal krom en bijna met haar neus op de grond.

Getuigt weer van lekker veel respect Misselijk

marijem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 12:15

ik wek bij de super de boer (super markt) in de slagerij dat is echt heel leuk vlees verpakken en in de schappen leggen en zo en ook brood gewon de vers afdeling in het kort gezegt!!!!!!!

Tutu

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 12:32

ik werk nu voor een maand bij een Internet bedrijf in London....
De hele dag achter de computer, mail beantwoorden van domme mensen... Gaaaap , maar goed tis maar voor een maand....

Marije

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 12:47

Ik werk in een pannenkoekenhuisje ( niet alleen in de vakanties). Tafels afruimen en drankjes wegbrengen. Erg leuk en gezellig!