snik huil snik... Jullie moeten me ff opbeuren:-(

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-01 08:43

Geeft niet hoor, er is niks mis mee om voor je vriendinnen op te komen.

Toen ik slaagde voor mijn examen was mijn 'beste vriendin'gezakt, ze was niet eens in staat om mij te feliciteren. Wees blij dat jouw vriendin wel blij voor je kan zijn, daar heb je tenminste wat aan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-01 09:10

He Roos, kom op hoor, laat je niet kisten!!! Je staat er goed voor, dus zelfs in het ergste geval kun je tegen een stootje!
Joh, er zijn nu zooooo veel mensen die zo ontzettend onzeker zijn door die stomme examens nieuwe stijl...

Maak je er niet te druk over, op het moment dat je het boeltje inlevert en de examenzaal verlaat, kun je het toch niet meer veranderen, dus heeft het ook geen zin meer om er over te gaan piekeren.
Jij beheerst de stof, want anders had je niet zulke goede cijfers gehaald voor de tentamens.

Dus laat je niet meeslepen in de negatieve verhalen van anderen hoor! Ga na je examens gewoon lekker naar huis, lekker ontspannen (blokken heeft nu geen zin meer, dus ga lekker naar je paardje, ontspannen is nu veeeel belangrijker!!!!) en ga vooral niet in de kantine zitten met al die anderen die elkaar op gaan zitten fokken. Want als er drie zeggen dat het C had moeten zijn en jij had B, dan word je hartstikke onzeker, terwijl zij misschien met een zesje slagen en jij met een vette acht.

KOM OP MEID!!!!!! HEEEEEEL VEEL SUCCES! En ook voor alle anderen natuurlijk! JULLIE KUNNEN HET!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sonja

Rhys

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-01 09:24

Wauw Sonja, bedankt hè. nu ga ik zekers een acht halen voor m'n engels zometeen.....ik ga nog ff een paar tekstjes oefenen nu en dan zien we wel.....ik ben lekker op tijd ik weet het.....maar als ik niks doe word ik helemaal onzeker.
terug naar de boeken!

R_MW

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-01 09:57

Hoi Sonja! Ik heb al weer mn zelfvertrouwen een beetje meer terug. Dus het gaat ons gewoon lukken!!!
En Sharda: wat rot dat je vriendin het niet gaat halen. Ik kan heel goed begrijpen dat je daarom zo fel op mij reageerde. Het is idd niet leuk. Succes verder! xxx Roos