Ik ben zo bang om alleen te blijven

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tries_en_Faf

Re: Ik ben zo bang om alleen te blijven

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 13:19

Hou je wel van je vriend? of weet je het even niet meer?

anders wordt het hem zowiezo niet meer, en probeer dan blij te zijn met wat je hebt!
Ik zou ook graag een groot huis hebben met alles erop en eraan, maar ben blij met wat ik nu heb!
Dromen is niet verkeerd, maar het moet niet te ver gaan en alles op zijn kop zetten toch?

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 13:46

heb jij het wel naar je zin met jezelf?

Volgens mij probeer je iets aan je leven toe te voegen met een relatie wat je eigenlijk uit jezelf zou moeten zien te halen. En zonder relatie mis je dat. Dan ben je inderdaad afhankelijk van een partner, en dat zorgt er volgens mij, JUIST voor dat je relaties naar de klote gaan! Een goede relatie kan je pas hebben als je met jezelf door een deur kan en je niet afhankelijk bent van een ander, maar het juist een verrijking vindt van hetgene je al hebt.

ikke24

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-06 13:57

Ik kan best met mezelf dor een deur en als ik vrij ben, vind ik dat ook soms erg lekker en ga dan ook leuke dingen doen met vriendinnen. maar de angst om nooit eer iemand te vinde is gewoon aanwezig.

p.s. ik hou mijn vriend niet aan het lijntje, wat hij weet iedere twijfel en gedachten die in mij omgaat. We hebben gewoon contact en praten erover. Het is niet z dat ik stiekem zit na te denken om ermee te stoppen en ondertussen kijken voor wat anders. Ik heb zelf tegen hem gezegd als het tussen ons niks meer wordt, hoef ik geen vriend meer. Dit meen ik, maar tuurlijk hoop je dat je over een tijd dan wel weer iemand tegen komt. Maar bij mij zit er echt een bepaalde angst in....en wee niet waar die vandaan komt.

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 15:22

Ik denk dat vrijwel iedere vrijgezel van boven de 25 (?) die angst wel een beetje voelt.. Maar als je heel eerlijk kijkt, is die angst natuurlijk gewoon onzinnig..

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 21:03

Ik heb het nooit gehad maar sinds ik mijn ex tegen ben gekomen wel........ Ik zie stappen niet meer zitten en heb het gevoel of ik nu oud ben en nooit meer iemand zal tegenkomen waar ik gek van ben. Dat ik een oude vrijgezel wordt of een oude moeder.....

ikke24

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-06 07:47

Of helemaal geen moeder omdat je biologische klok het met 35 gaat begeven.....Of je leert met 34 iemand kennen en dan denk je SNEL kindje maken en achteraf is die man helemaal niet zo leuk en dan ga je weer scheiden, kind zonder beide ouders, omgangsregeling hahahahaha........tis nog vroeg dan ben ik altijd pessimistisch, gaat dalijk wel weer over Tong uitsteken

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 13:49

Ik heb voor mezelf besloten dat als ik op m'n 32e nog geen geschikte man heb gevonden, dat ik het dan wel alleen doe.. Volgens mij kun je zelfs aangeven wat voor kleur haar en ogen de donor 'moet' hebben Haha!

Geeft wel een soort rust overigens.. Ik heb geen haast meer in verband met een biologische klok..

ikke24

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-06 18:21

Tja een kind aleen opvoeden kan leuk zijn, maar heb je je wel eens bedacht als er iets mis is met het kind? hoe je het financieel en psychisch gaat aanpakken? Nee t zou niet mijn eerste keus zijn.

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 18:27

Ik ben 24, na een tijd van samenwonen incl koophuis en alles ben ik weer vrijgezel, terug bij af
vind het heeeeerlijk *LOL*

nou hou ik wel van uitgaan, dat scheelt Knipoog maar laatste tijd veel te druk om op stap te kunnen, toch gaat het nooit door me heen dat ik misschien alleen achterblijf, zelfs als dat gebeurd beter happy in mn eentje dan down in een relatie die niet lekker gaat!

Misja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 18:04

Renske_ schreef:
Ik ben 24, na een tijd van samenwonen incl koophuis en alles ben ik weer vrijgezel, terug bij af
vind het heeeeerlijk *LOL*

nou hou ik wel van uitgaan, dat scheelt Knipoog maar laatste tijd veel te druk om op stap te kunnen, toch gaat het nooit door me heen dat ik misschien alleen achterblijf, zelfs als dat gebeurd beter happy in mn eentje dan down in een relatie die niet lekker gaat!

Hier nog zo iemand.. Wederom vrijgezel na een hele poos, en ik geniet echt van élke minuut.. Had ik dit eerder geweten Je leven is zo leuk als je het helemaal zelf kunt indelen zonder iemand aan je zijde...
Geniet ervan..

angela333

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 13:43

Hoe vaak ik wel niet te horen krijgen "Nog steeds geen vaste vriend".

Nee, ik heb de gene waarmee ik samen wil zijn nog niet gevonden.
Ben ook erg gelukkig zonder vriend. Denk dat als je alleen niet gelukkig kan
zijn en daar perse een vriend voor moet hebben je ook niet erg zelfstandig bent.

Maar buiten dat hoop ik ook niet heel me leven vrijgezel te blijven, als is het ook wel
makkelijk af en toe. Bloos

Verder ben ik het ook eens met de uitspraak van Renske "beter happy in mn eentje dan down in een relatie die niet lekker gaat!"

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 17:35

Zaterdag nog de vraag van m'n tante, wanneer ze een neefje of nichtje kreeg.
Ik heb m'n zusje er maar even heen gestuurd, die is dan wel jonger, maar heeft veel meer met kinderen dan ik.

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 14:09

Chubby schreef:
Een relatie is een aanvulling, geen invulling van je leven!

*print bokt uit*
*knipt deze uitspraak uit*

Ja