Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Karoliefje_ schreef:Ik vind dat je niemand moet beoordelen op hoe iemand eruit ziet. veel dunnen mensen kunnen er niks aan doen dat ze dun zijn, en er zijn genoeg dikke mensen die daar ook niks aan kunnen doen. Net als met kledingstylen. Mensen zijn hun zelf, daar moet je ze niet op af rekenen.
Karoliefje_ schreef:Ik vind dat je niemand moet beoordelen op hoe iemand eruit ziet. veel dunnen mensen kunnen er niks aan doen dat ze dun zijn, en er zijn genoeg dikke mensen die daar ook niks aan kunnen doen. Net als met kledingstylen. Mensen zijn hun zelf, daar moet je ze niet op af rekenen.
Juultj schreef:Wil je 4/5 kilo aankomen omdat mensen zulke opmerkingen maken over jou lichaam? Daar ben ik wel benieuwd naar eigenlijk.
woofie schreef:uitschelden vind ik zowiezo not done, of je nu dik,dun of pimpelpaars met stipjes bent.
ik denk dat mensen graag kritiek hebben op anderen opdat ze hun eigen tekortkomingen niet onder ogen hoeven te zien.
( men ziet liever de splinter in het oog van de ander dan de balk in eigen oog)
Shaar schreef:Ik heb ook wel eens via via gehoord dat mensen dachten dat ik anorexia had. Ik ben net als jij rond de 1.80m en weeg 57 kg.
Ik vind het uitschelden van een dun of dik persoon even erg, want het kwetst altijd. Jij als persoon wordt afgekraakt, en dat is in beide gevallen nooit leuk.
Dito schreef:Juultj schreef:Wil je 4/5 kilo aankomen omdat mensen zulke opmerkingen maken over jou lichaam? Daar ben ik wel benieuwd naar eigenlijk.
Ook voor het vinden van kleren zou het inderdaad wat handiger zijn.