Klap met vuist op mijn hoofd zonder reden?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Melisjee

Re: Klap met vuist op mijn hoofd zonder reden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-06 15:33

Mn handen gaan dan denk k jeuken (weet wel zeker) maar ik ga dr eens goed vertellen wat ik dr van vind dan. zeker weten.

Ludora

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 15:35

Hoe moeilijk ook (en ja ik kan best fel en opvliegend zijn) het rechtin eigen handen nemen is nooit goed !!

Vanessa24

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 15:36

stef schreef:
ik denk dat je slachtoffer van opgekropte ergernis bent geworden. Ik woon zelf in buitengebied, aan een redelijk smalle dijk, en echt, als ze uit school komen houden ze heel de dijk bezet, je kan toeteren, roepen, ze gaan gewoon niet opzij.
Uiteraard geen excuus om uit te halen, maar mijn handen jeuken ook af en toe

Maar dat is nou juist het verschil. De TS ging wel aan de kant (of was daar nog mee bezig).

Melisjee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-06 15:39

Hmm, daar heb je een punt.
Ik ben zelf ook een redelijk opvliegend type, maargoed, als ik dr zie dan, dan, tsja, wat dan Scheve mond ik zie wel. of er gewoon langs fietsen en doen alsof ik te laat ben of er eens goed van vertellen wat ik er van vind.
Denk t niet maargoed.
Vanessa: Sterker nog, ik viel bijna tegen mn vriendin aan voor die kinderen omdat ze er anders niet langs konden. Nu kon het makkelijk.

Stekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 15:51

Melisjee schreef:
Ik heb t btw netter gehouden, ben je gek. Heb t een beetje kwaad getypt.

Ik vind dat je het nog vrij netjes heb gehouden hoor! Denk dat ik compleet geflipt had Bloos
Maar wel asociaal zeg..!!

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 15:52

Vanessa24 schreef:
stef schreef:
ik denk dat je slachtoffer van opgekropte ergernis bent geworden. Ik woon zelf in buitengebied, aan een redelijk smalle dijk, en echt, als ze uit school komen houden ze heel de dijk bezet, je kan toeteren, roepen, ze gaan gewoon niet opzij.
Uiteraard geen excuus om uit te halen, maar mijn handen jeuken ook af en toe

Maar dat is nou juist het verschil. De TS ging wel aan de kant (of was daar nog mee bezig).

Snap ik, maar als je continu mensen hebt die niet opzij gaan, ga je er bij voorbaat al vanuit dat deze ook niet opzij gaat

Melisjee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-06 15:53

Dat snap ik idd stef.
Maar om er dan meteen op los te slaan vind dan wel erg aso.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 15:54

is ook, ik wil het ook niet goed praten.
Zeg alleen dat ik het ergens misschien wel kan begrijpen dat je nijdig wordt (en dus niet dat je er gelijk maar op los mept)

Melisjee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-06 16:33

ok Knipoog

juliaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 16:36

Sjonge jonge jonge zeg,
sorry maar ik vind dat jullie heel erg flauw doen (tenminste sommigen van jullie).
Je gaat toch niet zeggen, als iemand van een of andere gek zomaar een keiharde klap heeft gekregen, zeggen: "Ja, maar met zijn drieën naast elkaar fietsen mag ook niet"/"ik vind jouw taalgebruik ook asociaal".
Hoe zou jij dat vinden als dat jou was overkomen? Doe even normaal, dat is toch irritant als je zo doet?
Zelfs ál zou je niet met zijn 3en naast elkaar mogen fietsen, als je een gezellig groepje hebt met een oneven aantal mensen ga je toch niet afspreken dat jij maandag alleen achteraan fietst en dinsdag je vriendin.
Daarbij is het toch te gek voor woorden dat een wildvreemde je gewoon slaat???
Ga dus alsjeblieft niet dat soort dingen zeggen, want sorry daar erger ik me echt dood aan!
Alsof iemand slaan niet een 1000X zo grote overtreding is.
Voor de TS nog: het is mij ook 2x overkomen... of ja niet mij, maar twee vriendinnen (ik was er wel bij), maar dan fietste er zo'n klein kind van 12 langs en die gaf dan zonder reden een tik op het hoofd van allebei de vriendinnen. Niet hard of agressief, maar dat snap ik dus ook echt niet??? Gestoord

Melisjee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-06 16:39

He,He, ik ben ook twalf hoor Vork

Wel raar

juliaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 16:42

Melisjee schreef:
He,He, ik ben ook twalf hoor Vork

Wel raar

hihi ^_^

Maar des te meer.... je gaat toch niet iemand van 12 slaan?? pff... hoop dat t beter gaat met je hoofd Tong uitsteken

Melisjee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-06 16:43

Clown
Heb beetje hoofdpijn, meer ook niet hoor Knipoog

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 16:48

als je die vrouw nog eens een keertje ziet, ik zou haar er duidelijk op aanspreken. (zelf had ik haar al gelijk een klas teruggegeven, niemand mag zomaar slaan Clown )

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 16:52

jij dus ook niet Knipoog

Melisjee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-06 16:53

Jij dus ook niet lies aan de andere kant..

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 17:03

Djilan schreef:
Ook al doe je iets dat niet mag, mensen horen niet meteen te gaan slaan. Dat geweld van tegenwoordig slaat echt nergens op!

juist ja.. ik had haar achterna gefietst, en zeker de politie gebeld, wat een gek zeg! Hoe de ander ook reageert, met geweld hoort een normale volwassene dit niet op te lossen.

cijsalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 17:06

Jeetje.. Dat doe je toch niet Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 17:09

Ik vind ook dat je heel netjes bent gebleven. Thumbs up! Nog meer agressie in deze wereld kunnen we echt niet meer gebruiken.

Hoewel ik erachteraan zou zijn gegaan en die vrouw staande zou hebben gehouden. Dan had ik haar eens even haarfijn laten uitleggen waar ze de gore moed vandaan haalt om mij zomaar aan te raken. Vervolgens zou ik voor haar neus de politie hebben gebeld als de boel zou escaleren. Volgende keer als je haar tegenkomt, moet je even met je vriendinnen naast haar gaan fietsen en vragen naar de waarom achter deze actie. Mss is dat een idee? Het lijkt me niet dat ze er eenmalig fietste vandaag.

Melisjee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-06 17:11

indd, ik denk trouwens dat ik wel weet waar ze heen ging met dr kinderen (zit daarbij een peuterzaal)

Maargoed.
Raar wijf

daffene

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 17:21

Ik heb ook zo'n vrouwtje hier bij mij in de straat. Ik moet namelijk op de brommer een metertje of 4 over de stoep, omdat er verder geen oprit is om bij mijn voordeur te komen. De eerste keer reed ik dus dat stukje op de stoep, komt dat vrouwtje bij mij aan de deur staan en zegt "ik ga de politie bellen, je rijd mijn hondje bijna aan en je mag niet over de stoep je reed veelste hard, heel asociaal". Oke, dat hondje was ten eerste niet aangelijnd, ik reed (en echt niet overdreven) nog geen 5 km/uur omdat ik boodschappen bij had en ik raakte dat hondje niet eens bijna. Verder geen problemen mee hoor als iemand mij daar rustig op zou aanspreken en rustig zou uitleggen wat er aan de hand is. Maar als iemand meteen gaat schreeuwen ik ga de politie bellen... Dus ik zeg "is goed, bel de politie maar".

Toen kwam ik haar dus van de week weer tegen en die 4 meter die ik op de stoep rijd is blijkbaar precies langs haar voordeur. Zij komt aanfietsen vanaf mijn zijkant en probeert mij gewoon aan te rijden met haar fiets... Sorry, maar dat gaat echt te ver. Als zij mijn brommer had geraakt had ze dus wel een probleem gehad. En dat... vind ik ook asociaal, evenals het verhaal van de TS.

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 17:35

Ik ben overigens ook eens geslagen/geduwd door een oudere man toen ik op de stoep fietste. Hij vond dus duidelijk dat ik niet mocht fietsen daar( waar hij uiteraard gelijk in had) maar dan geeft het hem geen enkel recht om zo te reageren. Wat voelde ik mij klote daarna, dat een volwassene geweld gaat gebruiken tegen een kind!

Yorghos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 17:44

Ik vind het belachelijk dat iemand je zomaar op je gezicht slaat. Zeker een moeder, lekker voorbeeld voor haar kinderen Boos!
Aan de andere kant vind ik het zelf ook bloedirritant als je groepen fietsers tegenkomt die met tig naast elkaar blijven fietsen...
Maar goed, slaan is natuurlijk belachelijk.

Ik heb weleens meegemaakt dat ik van werk naar huis fietste en dat een tegemoedkomende vrouw me zomaar in mijn gezicht spuugde. Goor!!! En het ging helemaal nergens over, ik fietste gewoon in mijn eentje, niks bijzonders.
Maar ja, wat doe je eraan. Ik ben zelf echt niet iemand die dan een grote bek opzet of gaat slaan, dus ik fietste maar gewoon door.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 19:14

Tulandro schreef:
Ik ben overigens ook eens geslagen/geduwd door een oudere man toen ik op de stoep fietste. Hij vond dus duidelijk dat ik niet mocht fietsen daar( waar hij uiteraard gelijk in had) maar dan geeft het hem geen enkel recht om zo te reageren. Wat voelde ik mij stinkmodder daarna, dat een volwassene geweld gaat gebruiken tegen een kind!

Idd, jij had niet het recht om er te fietsen. Maar waar komt al die agressie toch meteen vandaan? Wat is er gebeurd met netjes vragen of iemand erop te attenderen? Ik snap dat niet hoor. Iedereen is zo respectloos tegenover elkaar, de wereld veranderd in een rap tempo en het gaat niet de goede kant op. Wie weet in wat voor wereld wij over 20 jaar zitten?

Is het dan normaal om mensen in elkaar geslagen te zien worden omdat men ergens fietste waar dat niet mocht?

Is het dan normaal om ook zelf constant met geweld te maken te hebben?

Is het dan normaal om iedere week te horen dat er weer ergens een paard is doodgeslagen?

Is het dan normaal om verkracht te worden als je in een kort rokje door een verlaten straat loopt?

Dit soort dingen maakt mij echt ongerust en verdrietig weten jullie dat? Verdrietig. Als iemand toch eens een oplossing kon vinden om de manier waarop wij nu bezig zijn te laten veranderen. Maar zo gemakkelijk gaat dat helaas niet. We zullen zelf met de oplossing moeten komen, maar waar begin je?

Melisjee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-06 19:21

Ik snap het echt niet hoor
Waarom doen mensen zo agressief Nagelbijten / Gniffelen

Miss_Montana: 100% mee eens