Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
stef schreef:ik denk dat je slachtoffer van opgekropte ergernis bent geworden. Ik woon zelf in buitengebied, aan een redelijk smalle dijk, en echt, als ze uit school komen houden ze heel de dijk bezet, je kan toeteren, roepen, ze gaan gewoon niet opzij.
Uiteraard geen excuus om uit te halen, maar mijn handen jeuken ook af en toe
Melisjee schreef:Ik heb t btw netter gehouden, ben je gek. Heb t een beetje kwaad getypt.
Vanessa24 schreef:stef schreef:ik denk dat je slachtoffer van opgekropte ergernis bent geworden. Ik woon zelf in buitengebied, aan een redelijk smalle dijk, en echt, als ze uit school komen houden ze heel de dijk bezet, je kan toeteren, roepen, ze gaan gewoon niet opzij.
Uiteraard geen excuus om uit te halen, maar mijn handen jeuken ook af en toe
Maar dat is nou juist het verschil. De TS ging wel aan de kant (of was daar nog mee bezig).
Melisjee schreef:He,He, ik ben ook twalf hoor
Wel raar
Djilan schreef:Ook al doe je iets dat niet mag, mensen horen niet meteen te gaan slaan. Dat geweld van tegenwoordig slaat echt nergens op!
Tulandro schreef:Ik ben overigens ook eens geslagen/geduwd door een oudere man toen ik op de stoep fietste. Hij vond dus duidelijk dat ik niet mocht fietsen daar( waar hij uiteraard gelijk in had) maar dan geeft het hem geen enkel recht om zo te reageren. Wat voelde ik mij stinkmodder daarna, dat een volwassene geweld gaat gebruiken tegen een kind!