Reiki Cursus

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pauline

Re: Reiki Cursus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-06 13:00

Ik heb een cursus van 4 avonden gedaan warbij de reiki 1 elke avond een inwijding zat. Er gebeurde ontzettend veel met je in de tussenliggende weken, een heel proces. Ook reiki 2 was in 4 avonden,, met 2 inwijdingen. NU ben ik bezig met reiki 3a/innerlijke groei omdat mijn reikimaster vindt (en ik daar achter sta) dat je om zelf mensen in te kunnen wijden, je heel goed naar jezelf hebt moeten kijken. Zo weet je wat van jou is en wat van de ander, je kunt dat beter scheiden. Ik ben er heel tevreden over, het is pittig maar ook hm goed om zo de diepte in te gaan, en het zijn niet eens echte huilavonden Haha!

Meer info op www.praktijkdebron.nl

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-06 13:12

Weet iemand iets in de buurt van breda?

avanoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 13:22

Hanneke84

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 15:36

Ik heb de site bekeken, en zie dat je idd 3 workshops zoals zij dat noemt kunt volgen. Hoe snel zijn die achter elkaar dan?
Ik vind het heel erg leuk voor je, maar wil je toch misschien onnodig waarschuwen.. Als je de inwijdingen te snel achter elkaar doet, kan dat nog wel eens heftig uitpakken! Het is niet voor niks, dat er toch wel maanden tussen moet zitten.

[Edit] Ik lees net dat er op de site staat dat er tussen reiki 1 en 2, 3 weken zit. En tussen reiki 2 en 3 zitten 6 weken tussen. Dat zou betekenen dat je na ruim 2 maanden reiki master bent. Ik kan alleen maar adviseren vanuit mijn eigen ervaring, doe het op je eigen tempo. [/edit]

avanoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 16:25

Ik heb met haar gesproken en je mag het op je eigen tempo doen...je mag zelf besluiten of je verder gaat en wanneer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 17:04

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 20:38

Weet iemand een master in de buurt van Goeree Overflakkee, Zuid Holland, die ook cursussen geeft?

Mag ook in het noorden van Zeeland of westen van Brabant zijn.

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 20:53

Ik heb er inmiddels 2 in de buurt gevonden en 1 sprak me zo aan dat ik maandag kennis ga maken als ze een cursus chakra tekenen geeft en 12 en 13 oktober heb ik vrij om m'n Reiki 1 te gaan doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 21:04

Stennisje schreef:
Ik heb er inmiddels 2 in de buurt gevonden en 1 sprak me zo aan dat ik maandag kennis ga maken als ze een cursus chakra tekenen geeft en 12 en 13 oktober heb ik vrij om m'n Reiki 1 te gaan doen.

Wauw gaaf man! Haha!

Dus jij hebt ook echt zoiets van, nog liever vandaag dan morgen? *LOL*

Pff ik zit me nu echt op te vreten achter de computer, ik wil het zó graag, en wel nu!!

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 21:14

Die master die ik aan de lijn had, sprak me zo aan.
Ze was zo aanstekelijk enthousiast, dat ik echt de neiging had er gelijk heen te gaan.

Het zullen 2 lange weken worden Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 21:21

Stennisje schreef:
Die master die ik aan de lijn had, sprak me zo aan.
Ze was zo aanstekelijk enthousiast, dat ik echt de neiging had er gelijk heen te gaan.

Het zullen 2 lange weken worden Haha!

Haha!

Dat had ik ook toen ik mijn cursus communiceren met dieren ging doen, ik moest eerst nog een paar week wachten en toen belde ze af omdat er niet genoeg mensen waren, kon ik nóg een paar week wachten! Aaargh! Haha!

Ik ga morgen even bellen naar diegene die ik op het oog heb. Ja

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-06 21:33

Ik heb inmiddels mijn Reiki 1 gehaald.

Ik behandel mezelf trouw elke avond en heb al 2 personen behandeld.

Zaterdag ga ik weer iemand behandelen.

Ik voel nog niet veel, maar het wordt steeds iets meer.

Soms is het best heftig, bij de eerste persoon die ik behandelde ging ik in een bepaalde positie helemaal gloeien, rode wangen kreeg ik ervan.

Als ik mezelf behandel kan het soms ook flink gloeien.

Ik volg nu ook een cursus chakra tekenen bij mijn reiki master.

Het eigenlijke tekenen doen we thuis, maar op de avond zelf zijn we in een kleine groep met onszelf bezig.
We trekken affirmatie kaarten en aan de hand daarvan ontdek je jezelf steeds iets meer.
En ik kwam er bij de eerste de beste kaart achter dat het ook heel confronterend kan zijn Haha!

maudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-06 08:13

Interessant Stennisje, leuk om dit soort dingen te leren he? Ik had altijd het idee dat je een bepaalde "gave" moest hebben om het te kunnen, maar iedereen kan het. Grappig hoor.

Ik ga over 3 weken Reiki 2 doen, en ik ben zooo benieuwd wat dat inhoud...

Animal_ABC

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-06 08:24

Myryana schreef:
ik heb de cursus bij de vlinder gedaan. mijn reiki master is aangesloten bij de reiki alliance.

Ik heb mijn Reiki I ook bij De Vlinder gedaan! Bij Guus... Haha! Heel tevreden, het was een zalig weekend...

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-06 16:36

Ik bij zijn vrouw. Voor mij was het een emotioneel weekend eigenlijk.

Ik wil uiteindelijk nog Reiki II gaan doen. Moet alleen even ee Master in Philadelphia vinden