Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
o0marije0o schreef:groen links, heb alleen nog geen argumenten waarom.Zetten zich in voor de natuur ofzo, tenminste, doen een poging tot. De rest kots k uit, balkenende en hoe heet die flapdrol van de pvda
LiNdA1986 schreef:Denk Wilders, maar ik weet het nog niet. Heb nog niet alle punten gelezen of me er echt in verdiept.
Weet iemand misschien een site waar je dit op kan vinden?
Toekie schreef:Ik stem SP, omdat de ideeën (het programma) van deze partij het beste en het meeste overeenkomen met mijn eigen visie (o.a. aandacht voor zorg, onderwijs, dierenwelzijn, meer solidariteit,...).
Onyx88 schreef:Ik denk het wel. Onderwijs is namelijk de basis van onze economie. Zonder goed onderwijs zijn er geen goed opgeleide mensen in het bedrijfsleven. Dat staat overigens ook op hun site...
LiNdA1986 schreef:Je krijg tegen die tijd dat je kan stemmen toch ook zo'n brochure in de bus waar van alles in staat?
Loontjuh schreef:LiNdA1986 schreef:Je krijg tegen die tijd dat je kan stemmen toch ook zo'n brochure in de bus waar van alles in staat?
Daar reken ik niet op. Net zoals dat iedereen wat in de bus zou krijgen mbt de grondwet. Nooit wat gezien...
Loontjuh schreef:LiNdA1986 schreef:Je krijg tegen die tijd dat je kan stemmen toch ook zo'n brochure in de bus waar van alles in staat?
Daar reken ik niet op. Net zoals dat iedereen wat in de bus zou krijgen mbt de grondwet. Nooit wat gezien...