wauw..dat wil ik ook!!!

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maris89

Berichten: 6592
Geregistreerd: 19-04-05
Woonplaats: Den Haag

Re: wauw..dat wil ik ook!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 19:10

Waarom is het nou weer respectloos Verward Als je gewoon in je huiskamer staat en je maakt een foto van de paarden is dat echt niet erg hoor. Enne, waarom zou je geen foto's maken bij een begravenis? Bij mijn opa's crematie is er zelfs gefilmd, niet dat ik het wil zien maar vind het toch wel fijn dat ik eens terug kan kijken hoe het allemaal is gegaan in die waas waar je toen in zat.

Maargoed, om even ontopic te gaan. De tante van mijn vriend is ook zo naar haar laatste rustplaats gebracht, het was echt prachtig! Wat ik nou echt asociaal en respectloos vond dat er gewoon auto's en vrachtwagens tussen onze rouwstoet gingen rijden. Er staat nergens dat het niet mag, maar toch vind ik het wel netjes dat je eventjes wacht.

La_Martina

Berichten: 521
Geregistreerd: 04-08-06
Woonplaats: SHCT

Re: wauw..dat wil ik ook!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 22:44

Dat zal wel heel mooi geweest zijn ja. Ja
Voor mij hoeven al die dingen absoluut niet,ik merk er dan wss toch niks van. Nagelbijten / Gniffelen

lovelygirly

Berichten: 3541
Geregistreerd: 20-03-04
Woonplaats: Uuut de achterhoeeek!

Re: wauw..dat wil ik ook!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 16:16

Ja als het alleen om de paarden gaat oke.
maar als de hele wagen, met kist enz. op de foto staat vind ik het gewoon respectloos.
Hoe mooi het ook is, ik vind het gewoon niet kunnen dat je van een vreemde fotos maakt van de begravenis.

nightlover

Berichten: 2775
Geregistreerd: 16-04-06
Woonplaats: Achter de pc [duhhh]

Re: wauw..dat wil ik ook!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-06 18:13

lovelygirly schreef:
Ja als het alleen om de paarden gaat oke.
maar als de hele wagen, met kist enz. op de foto staat vind ik het gewoon respectloos.
Hoe mooi het ook is, ik vind het gewoon niet kunnen dat je van een vreemde fotos maakt van de begravenis.



hoe mooi het ook is, er zijn toch GEEN foto's gemaakt!! Slapen
dus die discussie is ook weer niet nodig!!

Anoniem

Re: wauw..dat wil ik ook!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 22:22

zou het zelf heel mooi vinden als mijn vz fries dan in het span zou lopen, eigen kan nog niet die is nog maar 5 maand, maar dan moet je wel goede paarden hebben, als ze op hol slaan en de kar vliegt om ben je ook goed de l*l.

toen mijn nicht trouwde, waren er ook allemaal paarden van de ponyclub (waar ze heeft gereden met mn tantes paard) was ook wel mooi, allemaal paarden en daarachter een mooie auto Lachen