Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ikke schreef:Op zich is het geen punt om met een automaat te lessen en examen te doen. Hoe het nu is, weet ik niet precies, maar in het verleden bleef de 'automaat-aantekening' vijf jaar in je rijbewijs staan. Daarna mocht je ook met een schakelauto rijden.
Yvonniej schreef:Lessen is een automaat kan wel, maar het is zo zonde, want echt schakelen is iets wat je echt kan leren.
Alwiene schreef:Maar mijn hoofd werkt dus anders dan een normaal hoofd, de informatieverwerking gaat trager/anders en het duurt veel langer voor iets automatisme word, als dit al gebeurd.
(...)
Een automaat neemt een groot aantal handelingen weg, waardoor ik meer tijd heb om andere prikkels te verwerken.
Yvonniej schreef:Lessen is een automaat kan wel, maar het is zo zonde, want echt schakelen is iets wat je echt kan leren.
Ineke2 schreef:Yvonniej schreef:Lessen is een automaat kan wel, maar het is zo zonde, want echt schakelen is iets wat je echt kan leren.
Ik dus echt niet helaas, was het maar zo gemakkelijk als jij zegt...
Millenium schreef:nee daar heb ik niet gereden. ik heb bij liza gereden zij woont in hattem maar geeft les in zwolle. ik vond het erg fijn om bij haar te lessen heb 3 verschillende gehad maar ben bij haar pas echt me gemak geweest was echt super bij haar. ik heb eventueel wel haar tel. numer.