apart typetje

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-02 11:26

Nienke, bedankt voor het doorsturen van de link! Haha!

Ik heb ook zo'n ex, zelfs wel een half jaar een relatie mee gehad. Hij vond zichzelf zooooooo lekker in pak (jaja, zijn letterlijke woorden) en moest in iedere winkelruit kijken hoe z'n haar zat. En altijd lopen bellen op straat, brr... Had twee titels voor z'n naam staan en ging het helemaal maken in de IT consultancy. Van computers en economische sh*t wist hij (bijna) alles, van mensen behoorlijk wat minder. En een ego... Achteraf denk ik: hoe heb ik ooit... Maar ja, hij was ook zo lekker... Haha!

Van hem is ook de legendarische uitspraak: 'Goed hoor meisje, ga jij maar lekker met je paardjes spelen' als ik in het weekend naar m'n ouders ging om te rijden. Aaaarghhh...

BTW mijn excuus om toch wat met hem te beginnen? Toen ik hem leerde kennen studeerde hij nog. Maar toen hij eenmaal z'n leasebakkie en laptopje had, liep het wat uit de hand. Never nooit meer zo'n type...

Esther

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-02 11:40

Naz schreef:
Maar qua uiterlijk was ie wel lekker ja, daar was ook echt alles mee gezegd *LOL*

Dat is ook mijn mening over dat soort gasten, heb er ook regelmatig mee te maken (gehad). De buitenkant ziet er leuk uit maar de binnenkant is vaak zo rot als een mispel.

Citaat:
Als ik eenmaal aan de slag ben in chemie (wat ik studeer) begin ik met zo'n 2000 à 2500 euro (hangt van het bedrijf af), dus die 2700 euro (= 6000 gulden) ga zit ik in een (paar) jaar ook aan.
Ok, ik ben dan geen 21 (ben nu al ouder), maar voor 't geld heb ik geen vent nodig.

Denk maar niet dat je in de chemie snel rijk wordt, dat startsalaris wat jij in je hoofd hebt lag bij mij en mijn klasgenoten iig een stuk lager. Moet zeggen dat je wel een leuk salaris hebt maar die 6000 gulden per maand zit ik ook nog niet aan na 6 jaar, en toch heb ik een werkgever die meer betaald dan de meeste andere werkgevers. En ik was de 21 ook al ruim gepasseerd toen ik van school kwam.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-02 11:44

Weet je waar ik bij zulke figuren nou het meest op afknap? Dat ze de neiging hebben, of als ze hem niet hebben, ontwikkelen, om desnoods over lijken te gaan. Het egoistische "ikke, ikke en de rest kan stikke" gedoe werkt bij mij dus op mijn zenuwen. Alleen het geld telt. Ik zou me bij zo iemand absoluut nooit op mijn gemak kunnen voelen...

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-02 11:46

Cassidy schreef:
Ik moet er even niet aan denken...een pinguin als vriend/man...Misselijk

Ik zie nu pas die quote... *LOL*

Ben het er helemaal mee eens! Door die ex heb ik een allergie ontwikkeld voor mannen in pak. Overigens ook door een oud-collega die er in pak wel lekker uit zag. Tot we een keer gingen karten met het werk en hij in vrijetijdskloffie verscheen. Frans Bauer-overhemd en witte sokken, ieks...

Dus ik zal niet vallen op een man als ik hem voor het eerst in pak (of uniform) zie, hoewel ik vriendinnen heb die daar wel voor gaan. Ik wil eerst weten hoe meneer er in het dagelijks leven bij loopt, onverzorgd en/of witte sokken = bij mij not done! Haha!

Mirte

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-02 13:02

Ja daar val ik normaal gesproken ook op, maar ik heb precies het tegen overgestelde. Een vriend die pakken haat en het maar kakkerig vindt. Ik vind dat soort mannen altijd wel charmant. Overigens zijn ze niet allemaal arrogant, die stempel krijgen ze denk ik te vaak, want ik ken een aantal die errg leuk zijn en totaal geen last hebben van grootheidswaanzin. Helaas hebben de meeste die ik ken ook van die vriendinnen in mantelpakjes, hebben waarschijnlijk geen oog voor een sloeber in paardenoutfit Verdrietig

Naz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-02 13:08

Karin schreef:
BTW mijn excuus om toch wat met hem te beginnen? Toen ik hem leerde kennen studeerde hij nog. Maar toen hij eenmaal z'n leasebakkie en laptopje had, liep het wat uit de hand. Never nooit meer zo'n type...

Die vraag kan ik met mijn ex tot de dag van vandaag nog steeds niet beantwoorden, en toch nog een half jaar met hem gehad... Uiteindelijk kwamen we toch tot de conclusie dat we 'niet helemaal' bij elkaar pasten Haha!

Inmiddels heeft ie z'n status weer verhoogd trouwens, huis gekocht in Oud zuid in A'dam, en voorlopig zoet met een dikke hypotheek....

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-02 13:27

Naz schreef:
Uiteindelijk kwamen we toch tot de conclusie dat we 'niet helemaal' bij elkaar pasten Haha!

Goh, jullie ook al? Tong uitsteken

puma

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-02 13:31

Ik ben helaas ook een aantal weken geleden erachter gekomen dat mijn vriend en ik er, na een relatie van bijna 6 jaar, beter een punt achter konden zetten.

Hij was dus helemaal niet het type waar ik normaal gesproken op val. Hij heeft zelfs in zijn hele leven nog geen pak aan of stropdas om gehad. Hij is dan ook monteur en dan loop je daar ook niet in rond Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-02 13:41

Hmm, het yupperige typje, de snelle jongen die het helemaal denkt te gaan maken. Vaak is het een toneelspelletje van deze heren, ik heb ze hier ook op mijn werk lopen, en toevallig heb ik vorige week met een van deze heren gesproken, je kent het wel, een armanipak, dikke auto en maandelijks komt er een bedrag van 5 cijfers binnen ( jaja, in euro), hij vertelde mij dat het allemaal spel is, je gedrag, het snelle gepraat, dat doe je van maandag tot en met vrijdag, en vrijdagavond trek je je pak uit, en doet je spijkerbroek aan, en bent weer gewoon wie je bent.

anne21

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-02 15:01

ja ik beken ik heb een yup-vriendje, al zes jaar!
Moet eerlijk toegeven dat ik hem heb leren kennen in wijde duncan broeken, maar goed hij heeft dus inderdaad een baan waar hij een pak bij aan moet, heeft een grote rover onder z'n kont(overigens geen lease!!) en erg lekkere aftershave Haha! en valt wel onder het type snelle jongen. Wil inderdaad erg graag carriere maken, maar bovenalles ga ik voor!! Dat is toch het enige dat telt?

Maar oke als het dan er toch ooit van moet komen, doe mij dan maar eens een lekkere bruine beachboy voor de afwisseling Knipoog

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-02 15:03

anne21 schreef:
heeft een grote rover onder z'n kont(overigens geen lease!!)

Tja wat kost een Rover rond deze tijd nog?
Maar gelukkig geen lease bakken, want die mensen denken echt dat hun heel wat zijn, en maar opscheppen over hun Mercedes enzovoort, en dan kijk je achter op de auto, Auto Lease Bedrijf Blablabla

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-02 16:10

Zeg eh.. niks mis met leasebakken he! Daar verdien ik wel maandelijks mijn eurootjes mee hoor! Haha!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-02 16:11

Leasebakken zijn vooral handig, maar zodra men ze als statussymbool gaat zien, dan ben ik weg. Haha!

puma

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-02 16:36

Kitty schreef:
Zeg eh.. niks mis met leasebakken he! Daar verdien ik wel maandelijks mijn eurootjes mee hoor! Haha!

nee hoor, niets mis mee. Ik mag me zelf ook de gelukkige 'eigenaar' van een leasebakkie noemen Haha!

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-02 16:43

Ja dat weet ik wel kitty, maar er zijn mensen zo over aan het opscheppen dat ze een auto van 1 ton of meer hebben, walgelijk.
Leaseauto heeft mijn broer ook een Seat

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-02 17:13

Hihi, mijn broer heeft ook een leasbak: een SKODA!

En het was dat de LADA niet in het pakket zat, anders was hij daarvoor gegaan. *LOL*

Flootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-02 20:42

Ludo schreef:
Ik vind mannen in pak zowiezo wel wat hebben, als ze dan ook nog een lekker geurtje ophebben en een lekker bekkie hebben.... Vingers aflikken

In pak, nee! Maar in uniform.. *zucht*

Wel een stoer uniform dan, landmacht, doune, kapitein, politie-agent...en daaronder dan natuurlijk dat gespierde, zonverbrande lijf. Ook niet te groot en graag donker haar en donkere ogen... Haha!