Aaaah, doorlekken op erg verkeerde plekken.

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Blackflag

Re: Aaaah, doorlekken op erg verkeerde plekken.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 21:28

Ik ben voor de eerste keer ongesteld geworden ( BIJ DE TANDARTS ) Clown
lag in die stoel en ik voelde iets lopen nou dat is NIET fijn XD

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 21:29

Hahaa, als ik op school zou doorlekken.. zou ik me zonder me af te melden linea recta naar huis vertrekken. OMG wat erg lijkt me dat zeg Bloos!
Nooit gehad dus. *klopt af*

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 21:30

nienke1208 schreef:
doorlekken, laatste jaren gelukkig bijna niet meer, lang leve de tampons inderdaad!!

in het vliegtuig naar griekenland!!! zag het pas toen we aankwamen in het appartement, had ondertussen ook alweer in een taxi gezeten!!!

never nooit niet dat ik een lichte broek aan ga trekken als ik ongi ben!!!

heb ook eens gehad toen ik op terugcruise was naar belgie vanuit noorwegen. normaal kreeg ik pas over een week men maandstonden en ik zat op de boot auto stond op het dek en heel men broek hing vol.
moest dus naar zo een restaurant om het buffet. had alleen men pyamabroek dus ging ook niet. speciaal nieuwe broek gekocht en maandverband zoeken was op die boot een bijna onmogelijke opdracht kwamen ze eerst af me een pamper Koe voor oude mensen

heb het toch gered Clown

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 21:30

Ik één keer op een feestje. Ik ben het na 5 jaar nog niet regelmatig, dus weet ik veel dat ik die avond ongesteld zou worden?! Ik die hele avond staan dansen en springen, ga laat in de avond naar de wc en tadaaamm: oepssssss..!! Clown Hélemaal rood.. Scheve mond

Gelukkig was het zowel binnen als buiten donker en heb ik het kunnen 'redden' met een jas om mijn middel geslagen enne, toen snel naar huis gegaan!

trustHim

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 21:31

wel aantal x doorgelekt, maar gelukkig (voor zover ik weet dan) nooit opgemerkt door anderen. ben ook wel eens met tampon doorgelekt
en een witte broek is echt echt echt taboe/not done

Blackflag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 21:32

Mendiej schreef:
Hahaa, als ik op school zou doorlekken.. zou ik me zonder me af te melden linea recta naar huis vertrekken. OMG wat erg lijkt me dat zeg Bloos!
Nooit gehad dus. *klopt af*

ik ben ooit op school HEEL erg doorgelekt maar ik had een zwarte broek aan Lachen ik was ook snel naar huis gefietst snel even gedoushst en toen weer naar school

GummyBear

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 21:35

Ik heb het gelukkig nog nooit meegemaakt! Bij mij lekt het nooit zo erg en ik heb ook geen last van buikpijn. Lachen
Ik ben wel is op wedstrijd geweest met een vriendin die toen ongesteld was. Ze had dus haar witte rijbroek aan met een tampon in en maandverband en nóg was ze doorgelekt! Hele grote rode vlek in haar rijbroek, was wel l*llig. Clown

Marja1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 21:38

Mijn ergste keer was op school. Na 1 lesuur had ik al zo het gevoel van getsie het gaat niet goed dus ik naar de wc. Was dus al een zwembad. Ik had maar 2 uur les en verwachte niet dat ik zwaar ongesteld zou zijn dus had gewoon een super erin gestopt en vergeten extra mee te nemen. Dus ik gauw bij iemand tampons halen.
Moest daarna nog naar de volgende les, was een toets die niet ingehaald kon worden.
Daarna moest ik eigenlijk nog naar het bord lopen om iets op te schrijven maar ik bleef natuurlijk zitten en de lerares maar doorzeuren dat ik niet zo verlegen moest zijn Sigaar

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 21:44

Nou, da's toevallig, ik vandaag voor het eerst Ja
Ik gebruik de pil, dus normaal kan je de klok erop gelijk zetten, maar wegens redenen had ik een beetje zitten klooien met de laatste dag, zeg maar Lachen

Ik moest nog even voor vijven naar de dokter om een verwijsbriefje voor een prik te halen, en ik denk "ik doe sportief, ik spring op de fiets!"
Dus ik spring op de fiets, sta bij de dokter, de assistente vraagt heel belangstellend hoe het met mijn ouders gaat, lekker op haar gemakje een praatje maken en poedersuiker ik voel zo het bloed eruit lopen Bloos!
Ik had ook nog eens een lichtbeige broek aan Gestoord dus dat was een mooie vlek Bloos!
Gelukkig was de wachtkamer helemaal leeg.. Moest ik ook nog het hele dorp doorfietsen om thuis te komen, ik zat vurig te hopen dat ik geen bekenden tegen zou komen om me staande te houden Nagelbijten / Gniffelen

imka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-06 21:59

haha, oh wat erg die verhalen, voel me idd al een stuk beter Haha! Ga zo door.

Caitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 22:02

ik weet nog heel goed dat ik voor het eerst ongesteld werd. Was op de basis school. Toen ik opstond om naar huis te gaan (was woensdag middag) zag ik rood op mn stoel. Mijn gedachten waren: *** ben in de rode verf gaan zitten.
Thuis was het iets heel anders als rode verf! pff dat vond ik niet zo leuk haha. Ach gut

verder zal ik ook wel andere doorlek verhalen hebben maar kan ze zo eventjes niet meer

babbet_gitta

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 22:23

Ik lek eigenlijk niet vaak door Lachen
's Nachts wel eens, maar goed, dat kan ik niet helpen..
Lang leve de tampons!!! Lachen

Marieketje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 22:28

Erg vervelend!!
Heb het nog nooit heel erg mee gemaakt (gelukkig) Maar wel eens een beetje Verdrietig
had toen ook wat te lang gewacht, dus eigen schuld

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 22:29

Een vriendin van mij midden in de klas. Haar hele broek was rood, en haar stoer, en haar vest (zat ze op) en toen moesten we de hele klas het lokaal uit werken en heel dicht achter haar door de school lopen, haar in de wc stoppen, gym broeken verzamelen en passen maar. Vork

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 22:40

Ik heb het 1x gehad bij gym, een witte broek. Maar gelukkig ben ik het niet zo erg als ik het net wordt, de 2e dag is bij mij veel erger, de eerste dag merk ik weinig. Ik had een klein vlekje, en dat zag ik bij omkleden, hoplaa naar huis Haha!

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 22:44

Wat zouden mannen blij zijn als ze dit allemaal lezen Clown

Meetje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 22:53

Ja heb het ook eens meegemaakt.
Was naar de stad met mn exvriend en we hebben daar bijna de halve dag gelopen.
Wij terug naar huis op de brommer,stap ik af zit die hele buddysit onder het bloed.
Mn hele broek zat onder en niet zo'n beetje ook.
Snap niet waar al dat bloed vandaan kwam en al helemaal niet waarom ik het niet gevoeld heb.
Maar ja,mooi wel de hele tijd met een lichtblauwe spijkerbroek met mega grote rode vlek door de stad gewandeld Boos! Gestoord
Als je je nu niet beter voelt weet ik het niet meer Knipoog

Soprano

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 23:21

Nou ik ben blij dat ik zo'n situaties nog nooit heb meegemaakt Bloos!
Alleen 's nachts eens maar dat ziet niemand het hé Tong uitsteken
1 keer heb ik ze wel tijdens de les gekregen maar ik voel dat direct Bloos! en ik had een inlegkruisje aan, dus er was geen schade Haha!

skipperfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 23:54

Ik heb het een hele lange tijd geleden gehad toen ik in de stad liep, ik was daar voor een nieuwe broek, nou die nieuwe broek kon ik ook wel vergeten ,want ben gelijk naar huis gegaan Clown

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 23:57

ik eenmaal tijdens een soort bespreking over de toekomst op school.
mocht ik aan de directeur (!!!) gaan vragen of ik even naar het toilet mocht, wegens een probleempje Bloos
Man, wat schaamde ik me.
gelukkig was het geen zichtbare plek (donkere jeans), maar de uitdrukking van de direc Bloos

LiefsteIwan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 02:10

'k Heb t (bijna) nooit gelukkig, en ik doe maar heel soms aan tampons Tong uitsteken
Maar t rare is, we lekken (bijna) allemaal wel een keer door, en toch schamen we ons ervoor Tong uitsteken terwijl gewoon bijna iedereen t wel s heeft/heeft gehad Tong uitsteken

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 02:28

orionneke schreef:
Wat zouden mannen blij zijn als ze dit allemaal lezen Clown

*LOL* die liggen vast helemaal in een scheur dat die daar geen last van hebbe Knipoog

ik heb het (gelukkig) nog niet echt gehad...
ja ooit een keer thuis, toen gebruikte ik alleen nog maar maandverband (idd lang leve tampons!!! Haha!) en had wel een donkere broek aan, voelde het al aan komen maar was niet meer op tijd... Nagelbijten / Gniffelen
gelukkig niemand die het gemerkt had Clown

nu sinds ik tampons gebruik niet meer gelukkig, wat een uitkomst! Haha!

__KELLY

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 05:53

Ik 1x met gym, had een witte gymbroek aan en mn vriendin zij toen van ben je doorgelekt ? er zit nl een kleine rode vlek bij je kont .. ik heel snel met haar onopvallend naar de kleedkamers gerend en mocht een zwarte gymbroek van een meisje uit mn klas lenen en een tampon van mn vriendin gekregen die nog in dr tas zat
maar voorderest nog nooit doorgelekt .. tampons zijn een hele uitkomst jaa Knipoog

qwinty

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 08:32

De laatse jaren lek ik niet meer door, gebruik ook geen maandverband want dan gebeurt dat juist veel.

Maar toen ik pas ongesteld was toen had ik een keer een dressuur wedstrijd en wist niet dat ik weer ongi moest worden.
Ik had me proef gereden en tja toen stapte ik af en voelde al wat vreemds dus ik keek...

HELEMAAL ROOD!!! ik schaamde me dood..

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 08:36

Door jullie dacht ik dat ik ongesteld was Nagelbijten / Gniffelen ik een tampon pakken, ben 2 weken terug nog ongesteld geweest Nagelbijten / Gniffelen en ja, helaas ben ik ook wel eens doorgelekt Nagelbijten / Gniffelen ik doe dan altijd een zwarte broek aan, en een grote trui, voor als je als nog doorlekt, kan je het ervoorhangen Nagelbijten / Gniffelen en een sjaal omdoen werkt ook, als je doorlekt, of het gevoel hebt dát je doorlekt, doe je je sjaal als een soort rokje over je broek! Lachen