Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik vind het overigens goed dat je dit aan de grote klok hangt, laat men maar weten wat een k|otebdrijf Divoza werkelijk is! Sonja schreef:Een contract met een looptijd van minder dan twee jaar kan GEEN proeftijd van langer dan een maand hebben.
Naz schreef:Ik vind het rot voor je, dat heb ik je ook al via MSN gezegd, erg jammer allemaal. Verder wil ik er niet op in gaan, behalve dat ik het niet erg netjes vind dat je zo'n verhaal hier op Bokt zet eerlijk gezegd.
Sonja schreef:Een contract met een looptijd van minder dan twee jaar kan GEEN proeftijd van langer dan een maand hebben. Jouw contract is dus niet rechtsgeldig, dus dat betekent dat je IN VASTE DIENST BENT VAN DIVOZA en dat er niets te ontslaan valt.
Ze zullen een ontslagvergunning voor je aan moeten vragen, en die gegarandeerd niet krijgen van de DRA.
AANVECHTEN DUS!!!!!
, dit hebben we aangevochten en gewonnen, het duurde wel 8 maanden!)Karin schreef:Overigens dacht ik altijd dat een contract een minimale looptijd van 1 jaar moest hebben voor een proeftijd van 2 maanden. Is dat kort geleden soms aangepast naar 2 jaar?

!Cassidy schreef:Honeybee, als ik dit zo lees, heb je goede kansen om er in ieder geval een vast contract uit te slepen! En als ze je dan echt kwijt willen zullen ze je een gouden handdruk moeten meegeven...
Laat ze merken dat ze hun zaakjes niet op orde hebben. Al doe je het niet voor jezelf, doe het voor een ander!
!