Als ik niet met de paarden bezig ben en dat is niet zo vaak met een baan in de paarden, dan ben ik ook nog 20 uur in de week secr/adm. medewerkster. Daarnaast ook nog eens mama van 2 heerlijke meiden (11 en 3 jaar) en vrouw van een te gekke echtgenoot (die maar weinig met paarden van doen heeft). Vervelen komt dus niet in mijn woordenboek voor. En als ik dan al eens tijd over heb lekker een poosje achter de pc, lezen o.i.d.
Bokken, Msnen , Muziekje luisteren.. En over een WEEKJE weer naar SCHOOL!
over een weekje alweer ? ik moet Pas over 2 en een halfe week ! maar tog, de vacantie is wel super snel gegaan. als ik niet bij me paard zit , zit ik bij vrienden doe ik leuke dingen ,of thuis , computeren enzo.
Fotograferen Werken Al m'n andere dieren verzorgen & vertroetelen Vanalles op de computer doen (bokken, foto's bewerken etc.) Hardlopen Skeeleren Fietsen Jeetje ik doe zoveel, kan ik niet hier allemaal neerzetten hoor
als ik niet met paarden bezig ben ben ik meestal bezig met: Volleyballen, msnen, bokken, (is eigenlijk ook iets met paarden...) mailen, fotograferen, met m'n hond spelen, tv kijken, vooral op de computer zitten dan... en dat was het wel denk ik
keej wat doe ikke als ik niet met paarden besig ben uhm nou achter bokt zitten en uitgaan vrijdag en zaterdag uhmmmm wat nog meer o ja stak weer naar sgool over een weekie en ik lees ook best veel en verders niks meer volgensmij o ja lachen met me vriendinnen
over iets minder dan een maand weer naar school voor de rest werken (om mijn paardje te onderhouden) op bokt zitten met vrienden afspreken wa rondhangen (in de vakantie) da is het eigenlijk zowa (als ik het hier zie staan verbaast het mij dat ik daar mijn dagen mee vul)
Ik ben zowieso erg veel met paarden bezig, elke dag handelsstal/fokkerij, en krijg binnenkort ook een eigen paardje die ik daar al tijdje vast doe. Maar daarbuiten, houd ik erg van shoppen! uitgaan! dansen, hardlopen, tai-bo, echt bijna elke sport doe ik weleens aan. Daarbij zit ik net zoals nu dus savonds laat/snachts nog een tijd op msn/internet. En ik ga vaak met vriendinnen leuke dingen doen. Daarbij moet ik ook weer werk gaan zoeken, dus dat komt er nog bij En binnen een week ga ik aan mn opleiding beginnen (dieren) + stage.
Feesten, school, muziek luisteren (en een beetje klóten op de gitaar), lezen (van dikke informatie boeken over flora & fauna, tot een leesboek of een of ander tijdschrift), dieren aandacht geven, hang out with some friends.. Uuhh.
euuuh shoppen uitgaan zuipen lol beleven naar school gaan film kijken af en toe wat huiswerk maken met vriendinnen kletsen kerel aan de haak slaan.... Paarden zijn een bijzaak in mij leven, mijn leven is er niet op gebaseerd
Euhhh.... werk, boodschappen doen en de rest van het huishouden, koken, de tuin, met de kat spelen (die andere slaapt altijd ), sporten, uitgebreid met familie/vrienden bellen, op vakantie gaan.... je zou haast denken dat ik een leven heb Overigens heb ik zelf geen paard, maar bemoei me erg graag en zoveel mogelijk met de paarden van anderen