Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Solide schreef:Ik zou het nu verder oog in oog bepraten. Dan zie je ook aan zijn gezicht of hij dingen meent ja of nee.
Inderdaad als hij kwaad wordt, dan heeft hij iets te verbergen. Als het goed is zie je aan zijn gezicht ook wel dat het hem pijn doet dat jij pijn hebt over hem. Dat je hem niet helemaal vertrouwd.... Jij bent eerlijk tegen hem, dan is hij jou die eerlijkheid ook verschuldigd.
Mirjammie schreef:Ik denk inderdaad ook dat je met hem moet gaan praten, jij maakt je zo echt te druk! Wat mij alleen wel opvalt (zonder dat vervelend te bedoelen) is dat je je al wel heel veel zorgen maakt voor een relatie waar je net 1,5 maand in zit...Ik denk dat je je dan ook eens moet afvragen of je dit er wel allemaal voor over hebt, is dit echt wel wat je wil, is hij zo leuk dat hij al die zorgen waard is? De eerste maanden zijn meestal nog lekker onbezorgd en vol verliefdheid toch?
Heel veel succes in ieder geval, en sterkte
Sily schreef:Yeahhh toffe vriend hoor, dat die het allemaal zo netjes met je bespreekt.
Sily schreef:Yeahhh toffe vriend hoor, dat die het allemaal zo netjes met je bespreekt.
delerium schreef:Sorry hoor, maar idd, in zijn mobiel snuffelen is not-done. Waarom ben je dat gaan doen? Verwachtte je iets te vinden? Ik denk dat het sowieso verstandig is om op te biechten dat je hebt gelezen. Al is het maar om je geweten te sussen.
En eerlijk.... hoe denk je dat jullie toekomst eruit gaat zien? Het hoort nu de leukste tijd te zijn hoor, kriebels en vlinders en stiekeme gebaren! Naar elkaar wel te verstaan....
Volgens mij word je gebruikt waar je bij staat...