ParkPop RULEZ!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

djedda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 14:53

En djedda: Ozark henry was WEL goed! Ben meteen liedjes aan het downloaden!!![/quote]

Sorry was mijn mening Party!!

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-02 14:56

Lieke"]
[quote="IcePrincess schreef:

Ook vind ik het vreemd dat nu ineens iedereen ze kent terwijl ze al heel erg lang bestaan en dat terwijl het eerste album zo veel beter is (daar zit de grunt en teminste nog in...nu hoor je alleen haar maar zingen)

das niet vreemd toch? nu staan ze in de top 40 ff logisch nadenken dat er dan meer mensen ze kennen
[/quote]

inderdaad! Knipoog

IcePrincess

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 21:59

maar waarom staan ze NU pas in de top40??? Ice Queen was al minstends een maand uit voordat hij ook op tmf werd gedraait en ineens was het een hit...daarvoor had menig huppelmeisje (ik zal aardig blijven) nog nooit van deze band gehoort....in de top40 hoort gewoon géén metal...en voor degene die denken dat het gothic is...dat ik het dus niet en het is al helemaal geen top40 muziek
metal hoort daar dus gewoon niet tussen

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 22:13

IcePrincess schreef:
maar waarom staan ze NU pas in de top40??? Ice Queen was al minstends een maand uit voordat hij ook op tmf werd gedraait en ineens was het een hit...daarvoor had menig huppelmeisje (ik zal aardig blijven) nog nooit van deze band gehoort....in de top40 hoort gewoon géén metal...en voor degene die denken dat het gothic is...dat ik het dus niet en het is al helemaal geen top40 muziek
metal hoort daar dus gewoon niet tussen

Omdat nu het een soort mode is om de 'alternatieve' kant op te gaan, en dus ook andere muziek. En als meer mensen platen van WT kopen komt het in de top 40. Maar zijn er nadelen aan? Je hoort muziek die je goed vind (ik weet trouwens niet of jij WT goed vind) vaker, en dat lijkt mij een voordeel, tja het nadeel wat ik zie is het ander soort publiek wat eropaf komt wat misschien een andere soort sfeer kan geven, wat natuurlijk wel jammer is. Maar wat betreft het voorbeeld van WT ik vind hun muziek er heel erg op achteruit gegaan. Waarschijnlijk om meer publiek te trekken. Ja dus er zijn wel nadelen aan(ik zit ff denkend te typen dus het is misschien wat onoverzichtelijk). Maar ja je kunt er vrij weinig aan doen. Je kan er wel over gaan zeuren (wist geen ander woord niet negatief bedoelt!) maar er is niks aan te doen, zo zit de wereld nou eenmaal in elkaar.