verdacht weinig mensen on-line

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Laar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-02 09:57

isn iedereen dan zo lui en wil niemand de moeite doen het effe uit teleggen hoe het zit?
ik ben toch wel errug benieuwd!
en al was het maandag.. kan ik het toch niet zien want dan zit ik op school!

Ekstul

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-02 11:00

Marsje schreef:
Kirsten, Lara en Spirit, ik vrees dat jullie pech hebben. Het wordt maandagmorgen niet herhaald.

nouhhhhhhh ik zielig Huilen Huilen Heb het ook niet gezien Boos!

Ekstul

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-02 11:01

ja kan iemand het niet in de details uitleggen Haha! Haha! , en by the way wie is Robin ook alweer?

Macario

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-02 11:55

robin is geestelijk gehandicapt. het broertje van benjamin

marfiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-02 19:26

ieks je zou maar opgesloten zitten in zo'n kist en je denkt ik heb me telefoon bij me.. en je hebtgeen berijk arrg ik zou helemaal histerys worden..
eigenlijk dacht ik dat nina wel zou zien dat jaine dat niet zou wezen... arrrggg we moeten nu zo lang wachten!! Huilen

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 11:20

Marsje schreef:
Kirsten, Lara en Spirit, ik vrees dat jullie pech hebben. Het wordt maandagmorgen niet herhaald.

wel, het is wel herhaald, en t was heel zielig

Macario

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-02 11:43

ja het was idd wel herhaald ik heb het gewoon nog een keer gekeken.. blegh ik werd er helemaal kriebelig van echt GEEN leuke uitzending Tong uitsteken

FotoDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 11:56

Ach...ik vind heel die dubbelrol van Janine zo achterlijk. Ze doen allemaal net alsof ze niet op elkaar lijken ofzo, hadden ze niet gewoon een ander persoon voor die theemuts kunnen nemen?
Hier ben ik het wel mee eens, als ik wel eens zat te kijken ergerde ik me wel dood aan die dubbelrol! Ik denk dat goede tijden slechte tijden al wel hun beste kaarten hebben uitgespeelt door de jaren heen en de beste acteurs hebben gehad! Maar ja toch blijf ik kijken weet ook niet waarom??
S'avonds met de kinderen 20 uur op de bank met een koppie thee en een koekie en gtst kijken.

Ik kijk al van af het begin en wat ik dus heel stom en raar vind is dat het zusje van Janine ineens zo spoorloos is! Die ging naar het buitenland. zonder ruzie enz maar laat niks meer van zich horen niet bij de geboorte van de kindertjes van janine en niet bij bruiloften enz..

Monique

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 12:38

Idd Tinkernikky, dat zat ik me ook af te vragen. Ik weet niet eens meer precies waar het zusje van Janine gebleven is.
Ik kijk trouwens ook al vanaf het begin.

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 12:39

Wat maken die mensen in GTST toch ook ontzettend veel mee he! Hoe houden ze het uit!