Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Michelle__ schreef:Wax? Dat is juist hetgene wat alle kappers waar ik ben geweest afraden om te gebruiken met krullend haar.
Tienn schreef:Hai!
Ik weet niet of hier al een topic over is geweest zo ja slotje dan![]()
Dit is eigelijk een beetje voor de mensen met krullen.
Ik heb zelf dus krullen, maar meestal stijl ik mijn haar omdat het anders echt vreselijk pluist etc.
Nu is dus het probleem, dat bij regen het er meteen uitgaat en mijn krullen meteen terug komen en behoorlijk pluizig ook.
Het zelfde geld voor bij het uitgaan, in het begin van de avond zit het nog allemaal prima, maar na een tijdje zijn mn krullen weer helemaal terug en begint alles weer te pluizen.
Wat doen jullie hier aan ? Of weten jullie een manier om het dan mooi te houden.
Ik heb al allerlei producten geprobeert, van perfecte krul t/m glad en stijl..
*Wie heeft de verlossende tip* ?
Karin schreef:_Michelle__ schreef:Wax? Dat is juist hetgene wat alle kappers waar ik ben geweest afraden om te gebruiken met krullend haar.
'Gewone' wax idd. Maar die kokoswax werkt bij mij heel prima, al jaren.
Saar4 schreef:
evabokker schreef:Stylen zou ik niet doen, dat is echt slecht voor je haar. M'n zusje heeft dat ook een poos gedaan, maar nu is de haar een stuk dunner geworden.
Karin schreef:_Michelle__ schreef:Wax? Dat is juist hetgene wat alle kappers waar ik ben geweest afraden om te gebruiken met krullend haar.
'Gewone' wax idd. Maar die kokoswax werkt bij mij heel prima, al jaren.
lOranO schreef:VRESELIJK al die krullen! Ik heb t zelf ook heel erg! elke morgen en na het douche haren fohnen want dat blijft beter zitten dan stijlen!! verder remix van loreal helpt goed tegen het pluizen..
Sannert schreef:Daar heb ik ook last van ..
Daarom heb ik meestal mn haren vast ..