Gelnagels

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

muiltjes

Re: Gelnagels

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 20:48

50?? en hoelang doe je daar mee? lijkt zoveel geld

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-06 21:39

Shanna16 schreef:
En wat zijn nou de kosten...?
Mijn buurvrouw is nl. manicure, als ik een richtprijs heb en dat bevalt me ga ik het misschien ook eens proberen!

Inmiddels heb ik heel wat sites bekeken en kom veel verschillende prijzen tegen. van 25 euro tot 70 euro. 'nagelbijtpakketten' van rond de 100 euro.
Het bedrag wat ik het meeste tegenkwam lag rond de 50 euro, dus daar zou ik een beetje op rekenen.

__baron__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 21:39

het is ook een boel geld maar waar ik het heb laten doen was nog duurder die was 60 euro en elke 2weken opvullen 25 euro
dus dan vind ik 50 best nog meevallen Pling

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 22:02

IK laat het hier doen voor 68 euro in een set.
MET tips dan.. en acryl of glas of gel.

Opvullen us 28 euro.

Daarnaast french of nail art.

OK ik vind het een hoop geld. maar ik krijg wel waar voor me geld. Hij zit en blijft super zitten .. geen lucht bellen.. ik kan alles stoten om buigen etc. er breekt NIKS vanaf!
Ben al jaren bezig en nu heb ik iemand die het GOED doet.
Had altijd problemen met me kids en paarden dat ze er zo vanaf lagen!!
dus dan maar iets meer .. met betere kwaliteit

__baron__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 22:27

zo wat een prijzenverschil zeg maar ik moet zeggen dat er toch onderling ook heel erg veel verschil in zit en dan niet alleen qua prijs maar ook qua kwaliteit ik liet het goedkoper doen een dorpje verder en ik had nooit ergens last van ze braken niet deed geen pijn met opzetten en ze had niet zo ellenlang werk en dan ook nog gemiddeld 10% goedkoper

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-06 06:45

Het is een hoop geld inderdaad. Maar er gaat ook een hoop tijd en materiaal inzitten.
Opvullen moet je meestal rond de 3 a 4 weken. En als je dat bijhoudt dan kun je jaren ermee door.

__baron__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-06 06:49

is dat zo? ook met acryl nagels? 1x in de zoveel tijd moesten er namelijk weer nieuwe tips op zij ze tegen me, dus weer zon 60 euro...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-06 08:19

Wat een onzin!
De tips groeien met je eigen nagel mee. Een bepaald moment heb je dus geen tips meer maar ligt de gel op je eigen nagel.

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-06 09:08

ik heb nu 4 weken gelee tips laten aan brengen., en me nagels is BIJNA net zol lang als me tip!!

Dus over 4 weken is me tip er uit gegroeid en dus ouur me eigen nagels.. Daar over heen doen ze gewoon een laagje acryl/glas/gel en je heb je eigen nagel met een versteviging.

MITS Je nagel niet afbreekt. dan zetten ze wel een tip

muiltjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 17:55

ik rij dus hele dagen paard, en nu breken en scheuren die nagels zo erg. Wat is dna het beste voor mij? Ik heb nu niets maar wil wel graag wat.... tips...

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 18:30

Ik heb ok Gel en Acryl gehad, helaas doet het zetten van de gel nagels bij mij echt erg zeer omdat ik dunne nagels heb.
Dus mijn voorkeur gaat uit naar acryl.

@Sorane: Ik heb al verschillende keren gehad bij het aanvullen en het zetten an de acryl nagels dat de acryl van mijn nagels ging brokkelen Vork , mij is toen verteld dat mijn handen behoorlijk koud waren en dat het daarom brokkelde kan dit ook echt waar zijn?

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 19:10

Ik heb gelnagels gehad, maar was er na een week weer vanaf helaas... Het zetten kostte me 56 euro en ze zagen er prachtig uit. Tot ik mijn pyamabroek aantrok, de nagel bleef hangen en finaal door midden scheurde Boos! Dat deed wel zo verschrikkelijk zeer, dat kan ik gewoon niet beschrijven :'(
Ik heb ze er toen allemaal afgehaald, ik was te bang om zoiets nog eens mee te maken.