Verlegenheid ofwat emn waarom?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

scooby

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-02 13:56

k praat alleen met mensen die k oed ken , andere praat ik niet mee of snauw k af, aardig ben k he Schijnheilig

Marieke22

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-02 13:57

Ik heb dat eigenlijk niet. Nou ben ik ook absoluut niet verlegen, nooit eigenlijk. Ik heb pas een paar mensen van Bokt ontmoet, maar daar sta je gelijk mee te kletsen alsof je ze al jaren kent, gewoon omdat je vrij veel van elkaar weet, dezelfde interesse hebt (paarden!!!) en dus eigenlijk vanzelf genoeg gespreksstof hebt. En als dat er niet is, dan verzin ik wel wat om over te praten. Gezellig toch? Nou waren dit toevallig wel bokkers waar ik vaker mee mail enzo, maar toch, nee, ik heb daar geen last van.

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-02 14:06

Nimber schreef:
euh ik geloof dat ik nog meer banketstaaf irl dan op msn...
Ik weet niet ik heb juist nog meer het gevoel dat ik iedereen al jaren ken.
maarja in de bus of trein banketstaaf ik ook gewoon tegen iedereen aan Schijnheilig

Ja haha, jij banketstaaf echt aan een stuk door Haha! Tong uitsteken

Ik niet, ik zeg amper wat. Maar als ik je ken dan banketstaaf ik weer de oren van je kop, he Skipperfan? Haha!

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-02 14:43

hmm.. ik weet niet, ik denk dat ik eerst vrij stil ben en af en toe lekkere bijdehante (blonde) opmerkingen maak Haha! en later kom ik vast wel los Haha!

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-02 15:34

ik ben heel verlegen.. OF juist heel erg druk.

als ik iemand niet ken ben ik super verlegen, en het ligt er ook aan hoe iemand overkomt..
je zou dan haast niet geloven dat ik enorm druk kan zijn Schijnheilig

maar bij m'n vriendinnen ben ik totaal niet verlegen!! soms worden ze helemaal gek van mij omdat ik maar door blijf banketstaaf.

maar daarom zie ik een beetje tegen die jeugdbokkers-meeting op! Ik ken nog niemand (skipperfan en spirit wel na de vlaardingenmeeting) en ik heb zo'n idee dat iedereen elkaar al kent van de rest!!
het gekke is, dat als ik samen met m'n pony ben dan ben ik ineens veel minder verlegen *LOL* want dan ben ik toch niet alleen, we kennen allebei nog niemand *LOL*

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-02 15:38

Maar wij gaan niet naar de Jeugd Bokkers Meeting? Ik niet iig

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-02 15:44

ooh nee echt niet??
ik dacht t wel Verdrietig
nou.. ik durf echt niet als ik niemand ken hoor.. Verdrietig
gaat skipperfan ook niet? of manon of joyce??

Dennis v m

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-02 15:56

Ireentjuh je gaat wel mee je moet wel. Ik ken ook alleen aukje yentl en laura

Dennis v m

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-02 15:57

Ireentjuh je gaat wel mee je moet wel. Ik ken ook alleen aukje yentl en laura

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-02 16:02

ja maar jij kent wel iemand!! ik ken he-le-maal niemand Verdrietig
alleen via msn!

Marije

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-02 17:02

Ook mensen die je irl kent kunnen op msn veel 'brutaler' of 'enthousiaster' zijn. Ook krijg je op msn( of op bokt) veel sneller ruzie, omdat je de gebaren of gezichtsuitdrukking die bij de tekst horen niet ziet.

Maar als ik iemand vaag ken, ben ik ook veel stiller irl dan op msn of bokt hoor! Maar irl is het allemaal veel spannender. En leuker!

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-02 18:15

dat heb ik ook. want normaal klets ik heeeeel veel met dennis op msn, maar zoals toen op de verjaardag van astrid, dan weet ik niks te zeggen, en dan maak ik alleen maar domme opmerkingen. zoals: je stinkt naar rook *gniffel gniffel*

Dennis v m

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-02 18:20

Ja ik kom binnen op een verjaardag ik ga zitten naast Aukje en het eerste wat ze zegt is je stinkt naar rook.
Leuk is dat hoor maar dat zal wel aan de kleur van het haar liggen

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-02 19:28

Dennis, daar hebben wij toch nooooit last van??? Tong uitsteken Tong uitsteken Tong uitsteken Dat wij nou altijd meteen gaan huggen? Knipoog

Maar het is vaak wel zo. Ik ben ook een kat uit de boom kijker. Ik was voor een jaar terug nog veel verlegener en praatte echt niet makkelijk. Door het gaan meeten van mensen door Bokt ben ik een heel stuk opgeknapt, waar ik uiteraard erg blij mee ben. Het went vanzelf. Nu ben ik ook vaak degene die in zulke situaties heel verhalen op gaat lopen hangen om de ander maar op zijn/haar gemak te stellen.

Yentl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-02 21:36

ik ken ook niet iedereen van de jeugdmeeting eu dennis monique ken je toch ook
haha vind em wel goed; je stinkt naar rook! had ik vandaag ook bijna tegen mijn broer gezegd, op msn banketstaaf ik veel meer maar als ik je ken banketstaaf ik erg veel he monique en laura Haha!

Apollo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-02 21:43

neeeuhhh...geen last van! ahum! ja zeker wel..tja waarom? ik denk dat hetkomt omdat je niet weet hoe de ander precies is...en dus niet goed weet waar je mee moet beginnen...

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-02 21:47

Ireentjuh je komt wel! PUNT UIT! (ik zal heel aardig proberen te doen Tong uitsteken)
Ik ken ook niemand... zorg alleen voor een vriendin *lees nu ook bokster* die meegaat!
Gewoon sch**t aan hebben, we zijn allemaal verlegen!(nouja, kijken ff allemaal hoe gek die andere in rl zijn!
DUS GEWOON KOMEN!

Apollo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-02 22:11

jeps, yentl dan kletsen we heeeel wat he?! hahahahaa...euhhh dennis..gna toen hij er was wa sik super verlegen en hij ook! die nicky was wel wat spraakzamer maar wel dommer!

littleroosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-02 22:53

Heb ik dus ook, dan zie je dus die gene en dan weet je niks meer te zeggen Haha!
Gelukkig hebben we allemaal 1 onderwerp gemeen, paarden Tong uitsteken
Op de dolfi-meeting zal ik denk ik ook niet echt zo veel l*llen Haha!

New-Forest

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-02 22:55

Owh dat had ik ook. Bij de boktwedstrijd en dan zie je opeens al die bokker in het echt waar je zo veel verhalen van hebt gehoord, dat is dan toch wel ff wat anders en durf je niks meer te zeggen. Maar nu ben ik daar niet meer verlegen mee, weet nu hoe het is, tis juist harstikke leuk! Gewoon lekker doorlullen!

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-02 22:59

Nimber is zeker niet verlegen...rukte in Het Loo gewoon mijn hondje uit mijn handen om er mee op de foto te gaan *LOL* Haha!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-02 23:49

Ik had geloof ik nog de primeur...Btw hoe is het met de DVT mascotte?

Dennis v m

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-02 23:54

DVT MASCOTTE???? Was dat??

angelfire

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-02 12:24

op msn klep ik de oren van iedereen eraf, ook al ken ik diegene niet maar als ik ze in het echt zie.... dan weet ik echt niet wat ik moet zeggen Frusty Scheve mond Lips are sealed

Missy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-02 16:41

Dennis v m schreef:
DVT MASCOTTE???? Was dat??

Yucca, het schattige frummeltje(lees:jackrusselpup) dat XoNo bij zich op de eerste DVTmeeting

Op de DVTmeeting zei ik ook niet veel vindt ik zelf. Ik begin zelf best moeilijk met praten. Je wilt toch dat mensen je aardig vinden en ik had zoiets van "straks zeg ik iets doms en niemand mag me meer Scheve mond "
En ik baalde er ook al van dat mijn vriend niet meekon, dan was er igg iemand bij die ik al kende en dan voel ik me vaker een stuk meer op me gemak. Maar uiteindelijk heb ik toch nog wel gekletst en het was echt gezellig. Leuke verhalen gehoord en stoute dingen gedaan (op het gras zitten Knipoog ) En nu heb ik iedereen al ontmoet dus 7 september zal al weer een stuk makkelijker worden Lachen