hacken???

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Parav0s

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-02 22:32

ja, lekker hoor, en werken als een zonnetje !!
zowel op de Indy als de O2

Maar ach, wat is er tegenwoordig niet te downloaden Knipoog

daniel79

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-02 22:48

BartVB schreef:
Indeed muziek is ook veilig.
.wav en .mp3 enzo dus.

een tijdje terug was er een bufferoverflow in Winamp waardoor het IDv1 tag veld in MP3's gebruikt kon worden om code te runnen op je systeem. Zijn demo virussen van geweest, volgens mij nooit in het wild...maar het kan dus wel...

Sibold

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-02 22:56

*Macintosh*Macintosh*Macintosh*Macintosh Haha!

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-02 22:59

Sibold schreef:
*Macintosh*Macintosh*Macintosh*Macintosh Haha!

Ja idd ook wel leuk...wil nog een keer een Imac hebben....eerst weer sparen Knipoog

Llewella

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-02 01:20

Gewoon nooit .exe bestanden downen of wat dan ook...
Je hebt tegenwoordig allerlei leuke tooltjes wat betreft msn, ok eerlijk gezegd erg kinderachtig maar sommigen schijnen er lol aan te beleven...
Het is gewoon erg lame om dingen als sub7 te gebruiken...

Over virussen, ik heb onlangs mijn eerste virusbesmetting gehad, heb er nog nachtmerries van zeker omdat ik zo voorzichtig ben, ok afentoe wat laconiek met het wel of niet installeren van firewall/virusscanner maar ok Knipoog Ik verwacht het meeste dan ook zelf wel te kunnen tegenhouden, maar toen had ik toch ineens last van Nimda virus Knipoog Niet door mail besmet, ik heb toen alleen wat gesurft over mijn gebruikelijke sites, vroeg gaan slapen en de volgende ochtend stonden er 637 virusfiles over mijn gesharede partities (laat mijn comp altijd aan dag en nacht).
Het grappige was dat vooral het bestand eyes.eml overal op mijn comp stond, moest toen denken aan eyes van hier Knipoog
Iig ik was flink geschrokken en helaas kan ik niet meer zeggen: in die bijna 20 jaar dat ik achter de comp zit heb ik nog nooit een virus gehad Knipoog
Naja 1tje dus nu... Wat ik niet kan uitstaan dat ik de exacte herkomst niet weet en er alleen maar naar kan gissen...

Ohw en nog even een toevoeging: dit soort ongein kan je dus geen hacken noemen Knipoog Scriptkiddie gedrag, elk 13 jarig jochie kan het alstie het wilt en het toevallig van een vriendje hoort hoe en wat...

abcfgd1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-02 10:19

.exe bestanden zijn altijd gevaarlijk...

een foto kan NOOIT een .exe bestand zijn... Dus das al gewoon ff logisch nadenken in het vervolg...

Foto.exe is inderdaad een programmaatje op je msn te hacken!

Ikh oop voor je dat het meevalt...

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-02 12:11

Citaat:
Niks downloaden waarvan je niet weet wat het is en waarvan je niet weet wat het doet. Plaatjes (.gif, .png, .jpg) en filmpjes (.mpg, .mpeg, .avi, .rm, .qt) zijn veilig, rest moet je tegenwoordig ERG voorzichtig mee zijn.

Daar heb je gelijk in, maar dan moet je nog goed opletten dat deze geen dubbele extensie hebben. Als de instellingen in Outlook verkeerd staan, zie je namelijk alleen de eerste extensie en zie je dus de tweede niet staan terwijl die er wel is. En die tast dan meteen je pc aan.

Bijv. Plaatje.jpg.exe. Die laatste .exe zie je dan niet staan.