BartVB schreef:Mensen, het gaat er NIET om die actie de winkels geld kost, want dat is inderdaad niet zo, dat effect is in iedergeval te verwaarlozen.
Het enige dat men wil bereiken is dat men doorkrijgt dat het zo niet langer kan en dat er een hoop mensen pissed zijn dat de prijzen van consumenten producten zo sterk zijn gestegen (en gestegen zijn ze).
Ga voor de grap maar eens na wat de weekboodschappen een jaar geleden hebben gekost en vergelijk dat met nu. Ik wordt er in iedergeval niet echt gelukkig van, beetje prijsverhoging omdat dat al een hele tijd niet is gebeurd en de winkeliers dit dus aangrijpen om dat weer te vereffenen daar heb ik geen problemen mee, maar de huidige situatie is gewoon absurt IMO.
Anyway, ik doe gewoon lekker mee, en ja, alles dat ik maandag niet koop dat koop ik deze week of op dinsdag maar dat is het uitgangspunt ook helemaal niet.
Ja dat is een stuk reeeler!
Maar de meeste mensen hier gaan ervanuit dat het de winkeliers geld kost en dat doet het geenszins.
Ik koop waarschijnlijk ook niets op maandag en dat is gewoon omdat ik eigenlijk nooit op maandag iets koop, donderdag is de vaste boodschappendag
En tja als ik had moeten werken dan was ik toch echt wel gewoon gaan eten.....
Ik bedoel ik kan toch moeilijk van half vier 's middags tot middernacht op een houtje gaan zitten bijten?
Ach het is leuk bedacht...........