Op verzoek van Pipo :P(Leeftijd en cremetjes)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-02 16:59

Nou, ik ben dus 28 en ik wordt niet alleen door anderen jonger geschat (18 - 27), maar zelf heb ik me laatst ook versproken: in één week loop ik één keer te verkondigen dat ik 18 ben en drie dagen later tegen iemand staan vertellen dat ik 21 ben hummmm.. zou dementie zich ook in leeftijd kunnen vergissen? Haha!

En ik gebruik.......... die groene van Synergy C, labaratoir Garnier

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-02 17:00

Maar dat doe ik ook regelmatig, als iemand vraagt hoe oud ik ben: 18 jaar Haha! Haha!

Marieke22

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-02 17:17

Ik ben 23 en word eigenlijk altijd ouder geschat. Ik weet niet zo goed waardoor dat komt, maar ach!

Ik smeer op dit moment de dagcrème van Nivea, er zit een bepaalde naam aan maar die weet ik zo even niet.... 's Avonds voor het slapen gaan smeer ik altijd een beetje Nivea op mijn gezicht uit dat blauwe blik. Die is wat vetter, en wat beter voor mijn huid. Overdag gebruik ik die niet want ik heb weinig zin om met zo'n glimkop over straat te gaan.

Overigens ben ik niet merk-vast ofzo. Ik ben gek op al die smeerseltjes, en ik koop er ook wel veel van. Iedere keer weer een andere, maar om nou te zeggen dat er echt verschil in zit? Nee! Ik moet ook eerlijk zeggen dat de 'mooie-potjes' truc bij mij absoluut werkt! Als er een mooi potje omheen zit, ben ik al gauw geneigd om het te kopen....