Super erg maar ook mooi filmpje

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zazoo

Re: Super erg maar ook mooi filmpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 18:10

gatverdamme t is maar wat je mooi vind. kijken naar mensen die zwaargewond raken of sterven Boos!. en wat een verschrikkelijke muziek erbij

jorien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 18:14

ik weet niet wat ik hier van moet zeggen

waarom zoeken mensen die dingen allemaal op?? als je je leven op het spel wilt zetten moet je vooral deze dingen opzoeken!

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 18:16

Mooi vind ik het filmpje niet... Wel rechtvaardig. Zeker al die filmpjes met die stieren.
Het kan hard overkomen, maar ik heb geen greintje medeleven met die mensen. Ze zoeken het zelf, en het is hun verdiende loon. Dat met die politie-hond, dat had niet mogen gebeuren, maar toch, zelfs ik weet dat je niet over een vreemde hond mag leunen.

Ook dat meisje (weet ik veel voor wat het was) met de slang... Het zag er weer zo'n soort sex film uit (wie ligt er nou in zen lingeriesetje naast een slang), en daar gebruik je geen dieren voor, dus...What goes around, comes around!

Voor al de mensen die er niets aan kunnen doen, vind ik het wel erg...
En degenen die het zelf zochten kunnen voor mijn part allemaal meteen doodvallen!

KellYY1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 18:47

Echt me hart laat me in de steek
Vind het vreselijk.. Kun je zien wat een dieren kracht..

Candorlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 18:51

Nou..
ik vond het filmpje niet zo leuk! Ik heb hem bij de eerste sec. al weer uit gezet Tong uitsteken
Maar sommige zijn wel terecht! Maar ik vind hem niet zo leuk..
XXX Bloos

Supertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 19:03

Zazoo schreef:
gatverdamme t is maar wat je mooi vind. kijken naar mensen die zwaargewond raken of sterven Boos!. en wat een verschrikkelijke muziek erbij

Daar ga ik helemaal in mee. Dat ik het vreselijk vind wat er met dieren gebeurt wil niet zeggen dat dit dan wel goed is. Leven en laten leven.

Gerechtigheid vind ik het ook lang niet allemaal. Wat op de filmpjes met de stieren gebeurt hebben die mensen inderdaad helemaal aan zichzelf te danken, maar ik kan nou echt LANG niet alles gerechtigheid noemen.
Wat denk je van 1 van die filmpjes in het begin, met dat paard (en nee ik heb het niet over het brandmerken) wat met zijn voorbenen iemand waarschijnlijk ongelukkig slaat? Zo te zien is dat op een rodeo o.i.d., en die dieren hebben het echt niet zo slecht.
Of die man waarvan zijn arm wordt gegrepen door een krokodil? Zoals je op het filmpje ziet gaat zo'n beest direct om zijn as draaien, die arm is hij gegarandeerd kwijt..... Leuk. Misschien is die man wel een medewerker van een wildlife centre waar ze mensen juist wilde dieren laten zien om ze wat bewuster te laten worden en educatie te geven.
Die mensen die door olifanten gemolesteerd worden zijn voor het grootste deel straatarm, en met olifanten als werken is vaak het enige wat ze kunnen doen om aan geld te komen. Ook al hoort een olifant niet thuis in zo'n situatie, de olifant waar die mensen voor zorgen is vaak alles voor ze. De olifanten die dit doen zijn over het algemeen de stieren die in mush (paartijd) komen, en zijn dan van het ene op het andere moment ongelooflijk agressief en vallen alles aan wat ze tegenkomen, inclusief degene waar ze normaal mee werken. En niet om ze terug te pakken, maar omdat ze blind zijn van gekte dan.
En die mensen met leeuwen, panters etc. Wat hebben die mensen die dieren aangedaan dan? De mensen die met die dieren werken zijn waarschijnlijk professionals, en ook daarbij gebeuren weleens ongelukken. En ja op 1 filmpje zie je een leeuw die gemept wordt met stokken, maar hij heeft wel iemand vast. Ik denk niet dat lief vragen of hij loslaat dan iets helpt....

Je ziet inderdaad mensen stomme dingen doen, maar om daar dan zo gestraft voor te worden? Als iemand om wat voor reden dan ook de straat oversteekt zonder te kijken en dan geschept wordt door een auto zeg je toch ook niet 'eigen schuld'?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 15:11

BB --> LN.

kiekpjot

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 15:18

Ik vind er niks aan .. pijnlijk voor die mensen .. Maarja..
Maar met die haaien BAH

Fritsiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 16:48

Nickytje schreef:
Mooi vind ik het filmpje niet... Wel rechtvaardig. Zeker al die filmpjes met die stieren.
Het kan hard overkomen, maar ik heb geen greintje medeleven met die mensen. Ze zoeken het zelf, en het is hun verdiende loon. Dat met die politie-hond, dat had niet mogen gebeuren, maar toch, zelfs ik weet dat je niet over een vreemde hond mag leunen.

Ook dat meisje (weet ik veel voor wat het was) met de slang... Het zag er weer zo'n soort sex film uit (wie ligt er nou in zen lingeriesetje naast een slang), en daar gebruik je geen dieren voor, dus...What goes around, comes around!

En degenen die het zelf zochten kunnen voor mijn part allemaal meteen doodvallen!

Hier ben ik het 100% mee eens Knipoog

Tjaldur

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 16:57

En terecht van die stieren! Vette R.E.M cover btw haha

Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 16:59

Ben het eens met Supertje.

Cheytjuh schreef:
En die orka ook, daar hebben ze wat mee gedaan. Ik heb zelf bij een orka gezwommen en ze zijn de vriendelijkheid zelve !!!!!
Als een orka of haai je aanvalt, kan het dat hij je aanziet voor een lekker sappig zeehondje. En dit is geen geintje. Lachen
Wilt niet per se zeggen dat ze er wat mee hebben gedaan.

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 17:03

Sorry dat ik het zeg maar vind het bij sommige gevallen echt prachtig om te zien hoe mensen aan gort worden gegooit of gestoken.....kan er niks aan doen vind het alleen minder omtezien dat die mensen dan die beesten schoppen en slaan zodat ze los laten dat vind ik zielig van mij mogen ze die mensen bakken.....ok sommige waren niet helemaal terrecht...maar merendeels geef ik die beesten allemaal groot gelijk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 17:05

Word er misselijk van. De meeste vind ik geheel rechtvaardig en heb ik eerlijk gezegd ook geen enkel probleem mee.

Maar er zitten ook dingen tussen die behoorlijk sneu zijn, die orka in de zee die op een surfer springt. What goes around, comes around geld imo in dat geval niet.

Maar de rest....

Vind het trouwens wel mooie muziek Lachen

Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 17:10

vera23 schreef:
kan er niks aan doen vind het alleen minder omtezien dat die mensen dan die beesten schoppen en slaan zodat ze los laten dat vind ik zielig van mij mogen ze die mensen bakken.....
In dat geval vraag ik me dan af wat jij wilt dat ze zouden doen als zo 'n beest jou vast zou hebben... Een dier blijft een dier.

Jennyzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 17:26

Precies. Een dier blijft een dier en moet je in zijn waarde laten.
Van al deze dieren werd iets verlangt van de mens. Je hoort niet met zulke gevaarlijke dieren te werken en ze zulke dingen te vragen. Dan kan je zulke dingen verwachten. Het is toch meer dan terrecht dat die beesten dan zo reageren?
Het enige vreselijke aan dit filmpje vind ik die muziek. Scheve mond

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 17:36

gadverdamme walgelijk filmpje..wat je hier mooi aan kunt vinden ok jammr van die mensen maar dezze filmpjes zijn echt te ranzig

MarEst

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 19:32

Fritsiej schreef:
Nickytje schreef:

hier ben ik het ook helemaal mee eens! die dieren doen dat nie zomaar! ik vind het wel goed dat de sterke dieren soms de mens nog wel kunnen terugpakken Haha!

beautylin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 21:05

zoiets vind ik helemaal niet mooi of leuk.
Ik vind het zielig.
Zo`n dier doet het heus niet uit zichzelf.
Er is iets voor gebeurt.
Zielig gewoon ...

MyWup

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 21:12

nu weet je dondersgoed dat je respect moet hebben voor dieren.
je kan het de dieren niet kwalijk nemen die volgen alleen hun instinct!!!!

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 21:17

Je weet natuurlijk niet met al die dieren wat de oorzaak is van hun aanval. Maar van eentje weet ik dat de hond de opdracht er voor kreeg van een gekke vrouw. Met die mensen die door stieren worden aangevallen heb ik geen medelijden.

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 21:20

Ik vind het echt lekker voor die mensen, moeten zie die dieren maar niet als speelgoed gebruiken ! Boos!

Joyckuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 10:40

Het filmpje is aan de ene kant terecht, zeker de stukjes met de stieren vind ik het terecht! Maar ik heb een aantal van deze filmpjes gezien op tv en van een aantal weet ik dat er doden zijn gevallen... Zoals die olifant, die heeft een aantal mensen gedood, dan vind ik dit toch wel gruwelijk om te zien, maar het zijn en blijven dieren en als je dan met zulke grote dieren wilt gaan werken, dan kan je dit ook verwachten...

miss_abo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 10:51

Gatver... Wat een walgelijk filmpje..

Die dieren doen het niet voor niks maar om nou te zeggen dat ik het leuk vind om te zien hoe die mensen worden geplet door olifanten enzo

Maar goed natuurfilmpjes waarin te zien is dat een leeuw een zebra dood maakt vind ik ook akelig.. Bloos Gewoon niet leuk om te zien dat mensen of dieren worden dood gemaakt of pijn gedaan

Sky_Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 14:17

Cheytjuh schreef:
Ik kan niet geloven dat een dier dit zomaar doet. Dan hebben de mensen ze toch echt wel wat aangedaan. Wat moet je bij die leeuwen Verward En die orka ook, daar hebben ze wat mee gedaan. Ik heb zelf bij een orka gezwommen en ze zijn de vriendelijkheid zelve !!!!!

orka's staan bekend om hun agressie, jij hebt waarschijnlijk bij een zeer tamme gezwommen.

XladyX

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 14:26

bahh wat een filmpje! maarja, die mensen zoeken zelf het gevaar op! Koe Boos! Huilen