Grrmmpppf..
Naja gelukkig overkomt mij nou nooit zoiets! Ik sla toch direct een blunder

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nancy22 schreef:
TS; Lijkt me wel leuk om een keer mee te maken, hoe reageerde je, deed je net of je gek was of vroeg je een handtekening oid?
shaviera schreef:dat is wel heel leuk ja. net als me zus die is heel erg fan van kelly clarkson en toen kwam ze hara een keer tegen in london en ze herkende me zus en vroeg of ze mee ging iets drinke gelijk gedaan natuurlijk en nu smse ze nog heel vaak en over 2 wken gaat me zus naar haar toe
_Marleen_ schreef:shaviera schreef:dat is wel heel leuk ja. net als me zus die is heel erg fan van kelly clarkson en toen kwam ze hara een keer tegen in london en ze herkende me zus en vroeg of ze mee ging iets drinke gelijk gedaan natuurlijk en nu smse ze nog heel vaak en over 2 wken gaat me zus naar haar toe
![]()
![]()
L_niie schreef:Citaat:Ik werd vandaag wakker met ruud van nistelrooy, ik dacht al op de radio ofzo![]()
mijn eerste gedachte was:........ in bed![]()
L_niie schreef:Citaat:Ik werd vandaag wakker met ruud van nistelrooy, ik dacht al op de radio ofzo![]()
Quote schreef:Ik denk meer dat het een plat accent is van waar hij vandaan komt.
Van Persie praat ook zo