Purno is dood....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 19:21

Jeetje word je net wakker, worden de stuipen meteen op je lijf gejaagd door zo'n berichtje... Haha!
Maar goed, ik ben nu wel meteen wakker, dat scheelt! }>

HorseF@N

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 19:22

hahahhaha, net wakker? Nu (pas)?
Hoe zo dat?

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 19:34

Schrok me rot toen ik die titel las, vroeg me al af wie het dan was die ik 5 minuten geleden nog aan de telefoon had... Haha!

Maar ik kan jullie melden dat Purno momenteel onderweg is van het mooie Twente naar zijn hoofdkwartier in Plaggenhuttenland. Vanavond is hij weer live aanwezig op Bokt! Party!!

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 20:08

Purno schreef:
Ach gut.... is hier iemand een beetje jaloers op het succes van Purno?? Knipoog Haha!

Het waait wel een keer over hoor Iloon, maar nu nog eventjes niet }> . Over een tijdje heet deze bokker gewoon weer Maarten, formerly known as Purno *LOL*

Een tijdje is way too long. Ik mag dan gek op paars zijn, dit is een dagje leuk en dan finito. Bovendien houd ik er niet zo van om de hele dag mijn stralend witte tanden te laten zien (dus jaloers op Purno???No way...), wheeegh die Purno smile is angstaanjagend, dat ze daar kinderen mee trekken zeg....
Bij nader inzien..dat verklaart veel...kinderen....

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 09:52

Iloon! Wil je je wel heel gauw in je hoekje gaan staan schamen! Wat een ontolereerbaar gedrag! Wie denk je wel niet dat je bent?
Tsk, je hebt er klaarblijkelijk helemaal niets van begrepen... triest hoor! Bloos

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 10:21

Haha, ik ga me echt niet schamen, no way... Tong uitsteken Tong uitsteken Tong uitsteken Iedere rage moet tegenstanders hebben... Knipoog Anders is de lol er ook af (wat het toch al is)....

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 12:00

Hey, als JIJ het niet grappig vindt hoef je ons nog niet met je Boos! gezicht lastig te vallen! Tsk! Wij gaan lekker Purno-meeting INCLUSIEF worshipping doen, en je MAG niet eens meer mee!~ }>

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 12:11

HorseF@N schreef:
hahahhaha, net wakker? Nu (pas)?
Hoe zo dat?

Haha ja het komt nogal vreemd over inderdaad... ik moest vanmorgen erg vroeg op ivm met de wedstrijd en ik was even een uurtje gaan slapen vanavond. Haha! Gaaaap

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-02 12:16

En bovendien vraagt de functie 'chief purnodesign' ook veel van je lichaam en geest dus als je die functie goed wilt uitvoeren moet je veel slapen. Goed gedaan Maartje!! Party!!

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 12:16

Laui! schreef:
Hey, als JIJ het niet grappig vindt hoef je ons nog niet met je Boos! gezicht lastig te vallen! Tsk! Wij gaan lekker Purno-meeting INCLUSIEF worshipping doen, en je MAG niet eens meer mee!~ }>

Zeg mevrouw de zeer geachte voorzitster.... beetje dimmen!! Tong uitsteken Ik heb wel nuttigere dingen te doen.... Lovers