(vnl dus het feit dat er een discussie met vervelende uitingen gemaakt wordt, van iets simpels als een geplaatste foto..)Ik hoor jullie het vaak hebben over de harde kern en het recht om je eigen mening te geven. Natuurlijk hebben jullie het recht om op mij te reageren; graag zelfs.
Ik heb jullie een voorbeeld gegeven hoe het kwam dat er negatief op jullie reacties werd gereageerd, omdat deze naar mijn mening uit de lucht kwamen vallen, en een beetje naar waren voor de persoon zelf. Ik weet niet of jullie denken dat ik bij de harde kern behoor, ik ben het daar zelf niet helemaal mee eens. Ik kom hier vaak, plaats best veel en lees ook veel. Het feit dat ik even reageerde op die houding/cap discussie via deze topic, was niet om daar weer in discussie over te gaan,
maar om even te laten zien hoe het nou kwam en dat ik het jammer vind hoe dat is gelopen.
Nogmaals, reacties vind ik echt niet erg hoor, ik heb zelfs graag dat mensen reageren.(zolang reactie 'volwassen' is) Ik heb Bartje/pinky/Nimber ook even als voorbeeld genomen, dat bedoel ik ook niet banketstaaf.
Ik ben een voorstander van praten en argumenteren, zoals jij (ellen) ook zei. Daarom denk ik dat dit juist goed is; zoals je zelf zei; er wordt hier nooit(?) iets uitgepraat
door de slotjes. Nou first try.. zolang je het maar netjes houdt, toch? Het voorbeeld wat ik gebruikte is er maar eentje (uit helaas vele) die ik tegenkwam.
\ (van alle bokkers dus, niet alleen ellen + mythens!)<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Laura op 2001-05-18 10:57 ]</font>

LOL nouja hoop dat iig een paar mensen begrijpen waar ik heen wilde

, via de PB uitgesproken.
Ik vind persoonlijk dat die eigenlijk niet geplaatst moeten worden, je kan evengoed iemand vragen om er beleefd mee op te houden dan gewoon te zzeggn: ik stop die discussie, slotje derop , finito .
.
) }> }>

LB