Aaahhh ik prob Ior wel ergens in de trailer voor bart... kan ie gaan staan als 't 'm te wild word dan loopt Ior zo onder 'm door haha
Jura
Geplaatst: 12-02-01 15:08
Hoe zit het met de horzels in de zomer in het bos? Ik ben vorig jaar en het jaar daarvoor met mijn paard op vakantie geweest en het was verschrikkelijk gaaf, maar in het bos...een hel gelijk! De horzels vielen gewoon in groepen aan. Niet dat het mij zal weerhouden om naar het bos te gaan Mij maakt het niet uit in welke maand (vanaf eind mei kan ik), hebben jullie ideeen, want dan kunnen we iets gaan plannen!
Maaike
Geplaatst: 12-02-01 17:33
ik ga van de zomer in ieder geval 4 weken naar frankrijk maar als de datum geprikt wordt buiten de tijd dat ik in La Douce France zit ga ik zekers te weten mee hoor
Marjolein
Geplaatst: 12-02-01 17:38
hmmm ben de hele zomer thuis. dus t zou wle moeten lukken. maar ik ga wel weer helpen met ponykampen en moet zo nu en dan nog ff kassamiep spelen. maar dat is allemaal aanpasbaar aan jullie wensen.
horseofthemoon
Geplaatst: 12-02-01 18:37
Lijkt me heel Gaaf! Ik hoop dat het met mijn werk te regelen is. Ik heb net vorige week mijn vakanties vastgezet, en we zijn "onderbezet".....Ik hou gewoon in de gaten wat jullie regelen en dan zie ik wel... De veluwe, weer eens wat anders dan het strand!
jantina
Geplaatst: 12-02-01 21:54
Ik wil ook best meegaan. Maar ik zou dan wel een paard moeten lenen/ huren. Want ik ben bang dat het voor mij (financieel ook) niet mogelijk is een paard mee te nemen! Maar een superidee, rijd ik ook nog eens in het bos!
astrid
Geplaatst: 13-02-01 11:20
ik vind het een leuk idee ,ik wil wel graag mee,maar zal een paard moeten huren want ik heb nog nooit met lucy buiten gereden . als het nodig is zou ik ook nog 1 paard mee kunnen vervieren want alleen marco van jolanda staat bij mij op de trailer tenzij heike van mijn vervoer gebruik wil maken is wel zo makkelijk voor haar want we staan op dezelfde manege ik hoor het nog wel
Heike
Mede-oprichtster
Geplaatst: 13-02-01 20:34
jaaa dan neem ik barley gewoon mee. is een goede oefening!