Laatste aflevering GTST

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-02 22:05

Dribbel schreef:
Verder ben ik wel benieuwt door wie rik en anita dan in de gaten gehouden worden }>

door die marco,waar job geld van had geleent Verdrietig

trouwens, worden charlie en isabelle nou echt pot?? Frusty enne ik hoop niet voor rik & anita dat hun coke bij zich hebben door marco, denk het haast wel Huilen

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-02 22:09

Ik denk wel dat Charlie en Isabella pot worden. Isabella twijfelde vanavond tegenover Job heel erg over haar gevoelens voor hem. Ze weet niet wat ze nou precies voelt.

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-02 22:13

Idd...
en daardoor werd Job dus gepakt door die &^^%^&MARCO!! Stomme Isabella, was ze nou maar meegegaan Frusty

Jaja,ik weet het, ik doe net alsof ik het zelf ben Haha!

angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-02 22:22

Akke schreef:
en ik lees dus dat rik en anita bij de douane staan, durf te wedden dat die marco coke in hun koffers gedaan heeft!!!

en charlie vindt dan dus de liefde bij isabella!

hahaha jij bent slim!! Haha! *LOL*
k ga heel hard lachen als het echt zo is!! Tong uitsteken
ben benieuwd hoor!!!
XXXangel

Shaienne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-02 08:31

Ik denk ook dat charlie en isabella wat met elkee krijgen. Lesbiennes hadden we nog niet in de serie Haha!

Dat wordt een spannende week...kep er nu al zin in.

Ik heb het trouwens gisteravond niet gezien, kan iemand uitgebreid vertellen wat er gebeurd is?

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-02 11:16

We hebben wel een lesbische relatie gehad in GTST hoor, Shaienne. Herinner je je nog dat Laura iets met Tessel gehad heeft?

Joyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-02 15:13

nee laura deed het gewoon met iedereen Tong uitsteken ik vond dat dat anders was dan isabella en charlie *LOL*

en shaienne er is niet zo heeeeeeel veel gebeurd gister hoor in gtst,
isabella zei tegen job dat ze niet wist of ze wel met hem verder wou enne toen ging job weg en werd ie gepakt door marco en marco's vriendjes.

en daantje moet een operatie kreeg ze toen te horen, arme daantje Verdrietig

pfff wie gaat er verder met vertellen Haha!

ajbdhrtls138

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-02 21:22

voorspelling:
charlie krijgt wat met isabella
marco heeft idd drugs in de koffers van Rik en anita gestopt
sofia wil Janine vermoorden
Jef gaat faiiliet
daantje is doodziek en moet een donorlever
Dennis gaat bij Leura wonen........ en verder weet ik het niet (en dan kijk ik nog geeneens iedere dag

Ditta

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-02 22:38

ik keek vroeger (teon ik een klein kiendje van 7 ofzo was) GTST maar nu nie tmeer. maar k moet zeggen dat er nog veel dezelfde mensen in spelen. speelt die bruine man (jimmy ofzo iets) er nog in. die was wel chill

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-02 22:41

Nee Ditta. Jimmy, je bedoelt waarschijnlijk Arthur, is overleden na een auto-ongeluk of wat was het eigenlijk precies? Is al een tijdje geleden.
Arnie is er ook al geruime tijd uit. Die is vermist in Venezuela.
Ik weet niet hoe lang je al niet meer kijkt. Volgens mij zijn er aardig wat nieuwe personen in.

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-02 23:07

Zozo Marsje,jij weet er veel vanaf..

Een die-harder??

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-02 23:47

Ik kijk idd al heel lang. Bijna vanaf het begin. Je zou kunnen zeggen dat ik wel een die-harder ben ja.

Macario

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 12:23

Ditta schreef:
ik keek vroeger (teon ik een klein kiendje van 7 ofzo was) GTST maar nu nie tmeer. maar k moet zeggen dat er nog veel dezelfde mensen in spelen. speelt die bruine man (jimmy ofzo iets) er nog in. die was wel chill

Arthur had volgens mij idd een ongeluk of ziekte ofzo? ik kan me nog wel herinneren dat hij in een zal op bed lag en dat roos toen naar hem toe kwam en te horen kreeg dat hij niet lang meer te leven had..

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 12:36

macario"]
[quote="Ditta schreef:

Arthur had volgens mij idd een ongeluk of ziekte ofzo? ik kan me nog wel herinneren dat hij in een zal op bed lag en dat roos toen naar hem toe kwam en te horen kreeg dat hij niet lang meer te leven had..
[/quote]

Ja klopt,volgens mij hadtie iets van kanker....

jamylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 12:59

Jeanine wordt idd vermoord door die klotesofia,nouja vermoord: levend begraven onder toeziend oog van hun dochtertje Nina...

Macario

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 14:23

jamylover schreef:
Jeanine wordt idd vermoord door die stinkmodder,nouja vermoord: levend begraven onder toeziend oog van hun dochtertje Nina...

wie = stinkmodder?? sofia?? haha Haha! kei 8erlijk die dingen die ze bedenken man! arm kind Knipoog

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 15:14

Tja, Macario, daar ben ik het wel een beetje mee eens. Ze bedenken de laatste paar jaar wel wat rare verhaallijnen. Vooral zo tegen het einde van het seizoen. Aan de andere kant is het ook wel te begrijpen. Ze proberen er ieder jaar weer overheen te gaan, net ff wat spannender en spectaculairder dan het jaar ervoor.

Macario

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 15:34

Marsje schreef:
Tja, Macario, daar ben ik het wel een beetje mee eens. Ze bedenken de laatste paar jaar wel wat rare verhaallijnen. Vooral zo tegen het einde van het seizoen. Aan de andere kant is het ook wel te begrijpen. Ze proberen er ieder jaar weer overheen te gaan, net ff wat spannender en spectaculairder dan het jaar ervoor.

ja dat is wel zo.. maar toch hoe vaag kan je zijn?! net zoals met alexandra toen. allemaal maar met morrd. doe ook es wat anders zou ik dan denken.... Verward

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 15:47

Ja, die verhaallijn met Alexandra was wel heel vaag. En nu je het zegt, ieder jaar eindigt het wel met een moord op de een of andere manier. Ook toen Bowien in het ravijn stortte, nou ja dat gebeurde op zich pas in het nieuwe seizoen maar toch.

Ik had het wel leuk gevonden als ze het seizoen afgesloten hadden met het huwelijk van Rik en Anita.

Macario

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 15:48

ja maar dat is wel een beetje te anti-cliffhanger want het moietw el spannend.. een huwelijk is toch.. ja anders ik weet niet maar gewoon iets spannends maar dat hoeft niet gelijk moord te zijn!!

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 15:51

Ze hebben ook al eens een seizoen afgesloten met het huwelijk van Arnie en Roos.
En om het spannend te maken kunnen ze er net ff iets "verrassends" aanplakken. In het geval van Rik en Anita die toestand met Marco.

lizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 16:29

macario"]
[quote="Marsje schreef:

ja dat is wel zo.. maar toch hoe vaag kan je zijn?! net zoals met alexandra toen. allemaal maar met morrd. doe ook es wat anders zou ik dan denken.... Verward
[/quote]

wie is alexandra ook al weer? Verward
is dat die ene die met julian trouwde, en op die bruiloft werd vermoord?

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 17:07

Vroeger keek ik wel altijd en toen een tijd niet en nu weer wel, sinds kort Haha! En ik kan het nog allemaal volgen Scheve mond Bijna dan.

Waar is die vorige vrouw van Marcus eigenlijk heen?

LANGE JAN

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 17:11

lizzy je had gelijk jah die trouwde toen met julian om een verblijfsvergunning te krijgen maar die pooier van dr vermoorde dr toen met kogel in dr buik zielig he en spirit die is hem uiteindelijk gepeerd omdat marcus voor het geld koos met die opdracht en dus ff met een andere vrouw trouwde hij ging haar nog achterna naar londen maar ze wou niet meer dus die is ook uit de serie

Macario

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 17:27

ja idd julian "trouwde" met haar. maarja. en dan dus ook dat gedoe met bowien. kunnen ze niet wat orginelers bedenken?! *zucht*