in elkaar gemept omdat ze geen voorang gaf...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rosie

Re: in elkaar gemept omdat ze geen voorang gaf...

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 09:25

Wat een l*l! Daar krijg je toch moordneigingen van. Boos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 09:30

Gelukkig is er een vette aangifte opgemaakt tegen hem. Horen gaat hij zeker wel hiervan. Jij weet natuurlijk niet of hij al meer op zijn lever heeft, want dan telt deze zwaarder mee.

Wacht maar even af. Het kind is ook in gevaar gebracht, misschien dat die moeder ook nog even aangifte kan gaan doen, scheelt weer.

Sterkte met je moeder, pluim voor je moeder!!

xXLiekeXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 09:35

Schimmelig schreef:
Zet een zak paardenstront voor zijn deur met daarin een rotje Boos!

Goed idee,
Verder vind ik het echt ASO,, hallo, dat kindje kon niks doen, je moeder niet, waarom gaat hij dan toch door,,

Fairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 09:36

Pluttersput schreef:
Wat verschrikkelijk! Die man moesten ze gewon levenslang wegstoppen. Dit is gewoon niet meer normaal. Arme kinderen, arme pony's, en helemaal arme moeder van jouw... Ik vind het heel erg knap wat ze heeft gedaan, dat ze zich zo krankzinnig gehouden heeft. Heel erg veel sterkte voor iedereen daar. En hopen dat je die man nooit meer tegen hoeft te komen..
Groetjes, mij

Helemaal mee eens.
Zit echt een steekje los bij die vent!
Hopelijk gaat het nu al weer wat beter.
En maar hopen dat die vent een gigantisch strafblad krijgt voor deze verschrikkelijke daden die die heeft verricht. Duivel
Groetjes, Iris. Kusje

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 09:40

ontzettend sneu verhaal zeg, belachelijk.
Maar ik vraag me eigenlijk ook wel af waar de andere leiding was op dat moment.

ikke24

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 09:45

precies dat vroeg ik me ook af, maar die hebben waarschijnlijk die andere paarden in bedwang moeten houden lijkt me, omdat die andere pony nog op de weg stond.....

Jaduuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 09:45

Grr .. wat een ziekeling. Scheve mond
Knap van je moeder dat ze de pony steeds is blijven vasthouden .. maar wat een gast zeg. Scheve mond Ik hoop dat die straf tohc wat hoger word. Scheve mond

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 09:48

Jeetje, dat is behoorlijk schrikken zeg. Wat een ontzettende mazzel dat jullie pony's zo mak zijn en jouw moeder zo helder bleef en an het welzijn van het kindje en pony dacht ipv die piny los te laten (stel je voor waar zon pony heen kan rennen als het in paniek is, rentecht niet terug naar de groep hoor en dan zit er nog een onervaren kind op ook, meerdere ongelukken dan).
Jullie hebben enorm geluk ergens dat die man poging tot doodslag ten laste wordt gelegd. Meestal bijft zoiets bij openbare geweldpleging en mishandeling.
Goed dat iedereen begeleid wordt nu, want reken maar dat die kinderen zich niet zo best voelen.
Veel sterkte voor je moeder. Hopelijk wordt deze man goed berecht.

Wat ik wel heel suf vind can deze kerel is dat hij nog rustig achter jullie aanrijd ook. Eerst mept hij erop los, denkt daar vervolgens mee vrij te komen, gezien hij achter jullie aan rijd en in veronderstelling is datz ijn grill wel even vergoed wordt..na die mishandeling. Hoe stom kun je zijn?!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 10:14

Zal die poging tot doodslag niet zijn omdat hij probeerde op ze in te rijden?

Wat een idioot zeg, hopelijk kan het via snelrecht snel tot een uitspraak komen. Meestal duurt zoiets maanden.

John_1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 10:18

faye schreef:
Ik denk toch als het mijn moeder was en ik wit waar hij woonde hij over een week of twee spontaan een enorme kras op zijn auto en een werkelijk kapotte grill zou hebben. Overigens is het ook erg leuk om knoflook in de roosters van de auto te gooien Haha!

Ik denk dat als het bij mij was gebeurt, dat zijn autootje een mooi lichtje was geworden Extreme duivel

En een zak paardemest met een rotje erin..... smeer dan koeiemest over zijn auto....... moet je eens kijken in watvoor roestbak hij een paar dagen later rondrijdt Extreme duivel

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 13:25

ik zou bij zijn huis gaan stalken met vreinden in de n8 en dan hard wegrennen Haha! egt erg voor je moeder, ik zou ook de politie erbij hebben gehaald. ZOals ik dit lees had ik waarschijnlijk nix van die klootzak heel gelaten Haha!

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 14:07

Nou, die gast moet nodig naar een psychiater. Die spoort echt niet. Kan me voorstellen dat je daar neigingen van krijgt, maar het is toch belangrijker om het níet te doen. Wat gij niet wilt en zo.
Ik hoop heel erg dat die gast 'een tijdje uit logeren' mag zoals Vippie het zei. Zou 'm wel goed doen. Tjeetje...

Ik zie trouwens een gast in een BMW of Mercedes of Alfa voor me, zal wel een van de eerste zijn.

Veel beterschap aan je moeder en ik duim voor gerechtigheid Knipoog

Leoni_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 14:28

Jeetje, niet normaal wat die man heeft gedaan.
Goed dat je moeder meteen naar de politie is gegaan.

Maar vind het wel raar dat je moeder zich niet afweerde.
Ze kon toch de mest zak op de grond laten vallen en die man
een klap voor zijn kop geven.
Of gewoon voor die man weglopen..?

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 14:34

Als die straf nu te licht uitvalt, kun je er altijd nog een groepje vrienden bij halen en erop af sturen. Die l.l moet helemaal in elkaar getrimd worden!

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 15:02

Ik zit dit echt met open mond te lezen... Naast de aangifte ben ik bang dat die man toch een bezoekje had gekregen van wat sterke mannen als het aan mij lag Boos! Wat een **********

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 15:08

Het begint helemaal te borrelen bij me Stoom uit je oren Is die vent nou helemaal van de pot gerukt Hamer Het moet toch niet gekker worden in onze maatschappij Heeft de politie niets gedaan dan??? Dit kan toch niet zomaar?? Heeft je moeder hem niet aangeklaagd Verward Wat een vuile vieze hufter zeg Lips are sealed Dat arme meisje en die arme pony's en wat vreselijk voor je moeder dat ze zich niet eens kon verdedigen tegen die banketstaaf!!

Die eikel moet idd flink in elkaar getremt worden!!

StOoRzEnDeR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-06 15:19

al 2 keer mijn verhaal getypt maar iedere keer als ik wil posten is het weg grrrr.....

een meisje van de begeleiding is idd op de man afgerend maar is terug moeten gaan naar de pony omdat deze ook niet blijf staan en het meisje daarop begon te huilen er is natuurlijk aangifte gedaan en we laten deze zaak ook voorkomen er zijn al verschillende getuigen gehoord deze man gaat er echt nog wat van horen.....de man +/- 30 jaar en reed idd rond in een BMW ik laat de politie eerst wat aankakken en als er naar mijn mening niet genoeg gedaan word kan er nog altijd van alles gebeuren.....heb gister nog net kunnen voorkomen dat er een reserve autoband bij hem door het keukenraam vloog want een van mijn vrienden werd helemaal gek toen hij hoorde waar die gek woonde....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 15:22

Het OM bepaalt of de zaak voorkomt, hier heb je zelf geen invloed op. Houd er rekening mee dat als het al tot een zaak komt het wel langer kan duren!

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 15:34

Echt petje af voor je moeder.
Super dat zij de veiligheid van pony en ruiter boven haar eigen veiligheid stelde.
Ik hoop dat je moeder haar blessuren meevallen. Zo niet weet ik nog wel een goede letselschadeadvocaat.

Die man moeten ze zijn rijbewijs en auto afpakken. Wat een onbenul.

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 16:48

Hij zal toch voorgeleid moeten worden bij de officier van justitie. En dan krijgt hij waarschijnlijk alleen maar een proces verbaal aan zijn broek. Maar het komt wel in de computer. En hij zal nog wel een keer uit zijn slof schieten en nog een keer. En dat wodt toch nog wel een keer alsnog tegen hem gebruikt.

MarloesRixt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 16:55

jeetje zeg, dit is niet normaal meer, het is in ieder geval erg aardig en goed dat je moeder de pony en het kind in veiligheid heeft gehouden, ookal heeft ze zelf zo te horen heel wat klappen gehad.. Ach gut
nu is het hopen dat de politie er wat aan gaat doen!
van mij mag die man levenslang in de gevangenis maar ja, dat zal wel weer 'te zwaar' zijn volgens de rechter of wie dat dan ook beslissen mag..

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 16:59

mijn oren beginnen echt te klapperen hiervan!
Dit echt echt TE erg voor woorden!
Schokerend gewoon! Wat een idioot! Wat een debiel zeg!
Echt niet goed bij zijn hoofd die kerel!

jeroen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 17:06

Stoom uit je oren tog niet normaal, zo'n vent meten ze gewoon opsluiten

_Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 17:09

Bloos! Wat vreselijk!
Ik hoop voor jullie dat allesgoedkomt, met je moeder, de kids en de zaak over het algemeen..!

iilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 17:28

omg. Dit kan echt niet. Zo'n vent zou je toch gelijk in elkaar meppen? Veel sterkte!