hoe zit he nou met de bokt caps?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 12:55

dus daarom zeg ik, laat iemand dan die centen en dat contact met de drukker overnemen.
Natuurlijk zijn de boktpetjes geen prio als je problemen hebt maar het zijn wel dingen waarvoor betaald zijn, waar mensen recht op hebben. Draag het dan over of houd in ieder geval iemand op de hoogte van het hoe en wat. Dat vage gedoe nu daar wordt niemand beter van.

Andrea_
Woonplaats: LA Terras Del Sol in het altijd zonnige Belgische San Lanaco

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 19:57

Laura schreef:
Mischien dat het een optie is voor iemand die Prisca goed kent om verder over de petjes te gaan? Ik kan me nl goed voorstellen dat je, wanneer je geld hebt betaald voor een petje en het loopt zo, knap baalt. Dat prisca blijkbaar privéproblemen heeft, okee, dat gaat ook niemand aan, maar het zou wel prettig zijn als zij of een kennis van dr de moeite nam de mensen van de petjes te informeren. Dat is wel zo netjes.

laura, ik ben het volledig met jou eens, het wordt nu toch wel eens tijd tot er eens wat gaat gebeuren.
ik voel me eigenlijk toch wel besodemietert!!!!!!!!

Apollo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-02 16:43

Ik vind het zelf ook nog wel te vroeg om het geld terug te gaan vragen. en je gaat er idd niet aan denken als je privé problemen hebt aan bokt voor die petjes. want het kan erg zijne n misschien heeft ze er slapeloze nachten van. want dat hoor je vaker. Ik hoop ook dat iedereen er een beetje begrip voor wil tonen. Ik wil natuurlijk ook het liefst zo snel mogenlijk de petjes maar wat gaat er voor: Geld of je privéleven(vrienden)?!

Miran

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-02 20:42

Tja, mijn vorige PBtje naar haar was ruim voor eind juni en die las ze niet. Vorige week heb ik een nieuwe gestuurd, met dat ik best die petjes verder voor haar wilde regelen, maar dan moet ze ze wel lezen. Bovendien moet ze dan ook op gaan schieten, mijn vakantie komt er ook aan. Had ik eigenlijk mijn petje opgewild.

Kleintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-02 13:23

Prisca is weer op het forum gesignaleerd, heeft mijn pb nog niet gelezen en nog geen update gegeven.

Sorry hoor, maar als mensen contact met haar hebben, ze weten ook dat ze privé problemen heeft/had, dan hadden ze ook even kunnen vragen of ze wat konden melden over de caps.

6 juni had ik wat gestuurd, dat pb'tje is gelezen maar er is geen reactie op gekomen, 1 juli heb ik weer een pb gestuurd, nog niet gelezen en dus ook nog geen reactie.

Ben het eigenlijk een beetje zat, ik wil duidelijkheid of mijn geld terug, dan haal ik wel een andere cap. Zomer is al bijna voorbij voordat ik dat ding kan gebruiken tegen de zon!!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-02 13:32

Kleintje schreef:
Sorry hoor, maar als mensen contact met haar hebben, ze weten ook dat ze privé problemen heeft/had, dan hadden ze ook even kunnen vragen of ze wat konden melden over de caps.

Verschillende mensen (waaronder ikzelf) hebben verschillende keren IRL bij Prisca aangegeven dat mensen wachten op een vervolg wat de Boktcaps betreft. Het is dus wel degelijk aan haar doorgegeven. Het verdere verloop is nu echter Prisca's verantwoordelijkheid.

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-02 15:24

Ik heb deze week nog contact met Prisca gehad en er wordt wel degelijk aan de Caps gewerkt.
Binnenkort komt er een nieuwe lijst op Bokt met hoe en wat en hoe nu verder.

Yootha

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-02 15:35

Je moet ook een beetje vertrouwen hebben mensen.

Kleintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-02 18:38

Yootha schreef:
Je moet ook een beetje vertrouwen hebben mensen.

Ik zeg niet dat ik geen vertrouwen heb, maar na een tijdje word ik het wachten zonder updates toch zat.
Ze heeft iets op zich genomen en dan moet je toch ook zorgen dat het tot een goed eind komt.
Prisca is er niet voor verantwoordelijk dat veel mensen niet betalen, dat is gewoon fout van die mensen, hun laksheid, daardoor moeten nu mensen nog langer wachten.
Maar af en toe een update zou fijn zijn.

Karin, bedankt dat jij Prisca hier op hebt gewezen.
Ik hoop ook echt dat de problemen voor Prisca weer voorbij zijn.
Zo niet dan hoeft ze echt niet als een gek achter de caps aan, je gaat zelf voor, maar geef het desnoods uit handen of geef af en toe een update.
De mensen die betaald hebben, ongeveer 20, hebben hier toch wel behoefte aan en recht op denk ik!