Bericht van Purno uit Almelooooooooo

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-02 03:20

Naz schreef:
De laatste Purnoroddel is dat ie is gesignaleerd met een paars Purno zweepje!!

En daar schijnt een erg coole foto van te zijn! Cool

BTW de mevrouw van de ruiterzaak op het terrein kon hartelijk om het grapje lachen. Tsk... stelletje mafkezen die half in een scheur door die winkel raggen en daar een knalpaars zweepje kopen om een vriend te verrassen... Haha!

Maar Purno kon het erg waarderen en het zweepje zal in de toekomst dan ook regelmatig gebruikt gaan worden. Haha!

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-02 08:02

Okay okay, dit komt echt niet meer goed.....Conclusie is getrokken. Party!!

Naz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-02 08:47

Karin schreef:
BTW de mevrouw van de ruiterzaak op het terrein kon hartelijk om het grapje lachen. Tsk... stelletje mafkezen die half in een scheur door die winkel raggen en daar een knalpaars zweepje kopen om een vriend te verrassen... Haha!

Beetje jammer alleen dat ze het niet in konden pakken Haha!
Verder heeft Purno toegegeven een soortgelijk zweepje voor Jelka te gebruiken, dus ons cadeau zal wel van pas komen Haha!

Naz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-02 18:12

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 09:46

Oh, jullie hebben hem gewoon een dingetje gegeven, een paars dingetje nog wel... En het belangrijkste: HIJ NAM HET NOG AAN OOK... Pfff! Volgens mij overleef ik dit echt neit meer...

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 09:48

Laui! schreef:
...een paars dingetje nog wel...

Tsk... laten we voor Purno hopen dat zijn 'dingetje' niet paars is... Haha! *LOL*

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 09:53

Anything you say can and will be used against you... Tsjonge, dat ik dat nu ook aan den lijve moet ondervinden....

Maar, hij is goed! And I contributed to it! Clown

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 11:43

Neuh.... dat 'dingetje' van Purno is niet paars en dat zullen jullie maar gewoon aan moeten nemen want ik ga het niet bewijzen Tong uitsteken Tsssss... wist niet dat sommige van mijn volgelingen zo'n dirty mind hadden Haha!

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 12:03

Nou ja, hij kán wel paars worden hoor! Ik bedoel, theoretisch is het mogelijk... maar verder hou ik mijn mond er maar over.... }> Lips are sealed Schijnheilig

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 12:08

Als je maar lang genoeg en goed hard knijpt bedoel je? Haha!

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 12:08

AUW!!!!!!! *verbijt zich en loopt bijna paars aan* Haha!

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 12:10

afbinden misschien?
Da's makkelijker en minder vies... En dan maar kijken en kijken tottie paars is, foto maken... *houdt mond alweer*

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 12:26

Tsssss..... stelletje .... (zelf in te vullen Haha! )

Hmmmm.... dit topic wordt wel heel schuin Haha! Ach... zolang er geen slotje op komt vind ik het prima Schijnheilig

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 12:54

ahum.....
Ach Laui is zelf Moddereter.... Cool

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 12:59

Karin begon met smerige insinuaties en zij is ook mod, kijk, dat het besmettelijk is hoef ik jullie natuurlijk niet uit te leggen (ik hoef mijn daden/uitspraken dan ook niet te verdedigen), dat is inmiddels wel gebleken. Dat Karin zo'n dirty mind heeft is natuurlijk heel erg, maar daar moeten jullie MIJ niet op aankijken....
Zij is begonnen, en ik kan het nog bewijzen ook (lees het topic maar terug)... Knipoog

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 13:06

Laui! schreef:
Karin begon met smerige insinuaties... (...) Zij is begonnen, en ik kan het nog bewijzen ook (lees het topic maar terug)... Knipoog

Ehm... geloven jullie mij als ik zeg dat de Grote Paarse Held himself hiermee begon, en wel vannacht rond een uurtje of 1 via het medium ICQ?

Nee, dat geloven jullie vast niet... want jullie zijn allemaal verblind door de heldendaden van jullie Purple Hero... Haha!

En toch is het lekker zo. Tong uitsteken

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 13:14

Nee, dat kan ik niet geloven dat Purno himself daar mee begon!

Tssssk .... jij als opperven van Purno de schuld van jouw dirty mind afschuiven.
Je stond wel heeeeel snel klaar voor klappen met het Purno-zweepje Haha!

Naz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 13:36

Karin"]
[quote="Laui! schreef:
Karin begon met smerige insinuaties... (...) Zij is begonnen, en ik kan het nog bewijzen ook (lees het topic maar terug)... Knipoog

Ehm... geloven jullie mij als ik zeg dat de Grote Paarse Held himself hiermee begon, en wel vannacht rond een uurtje of 1 via het medium ICQ?

Nee, dat geloven jullie vast niet... want jullie zijn allemaal verblind door de heldendaden van jullie Purple Hero... Haha!

En toch is het lekker zo. Tong uitsteken
[/quote]

Ik geloof het wel!! Ik ontving vannacht (om 0.48 uur omprecies te zijn) een ranzig smsje van onze Purno Hero!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 13:38

Naz schreef:
Ik geloof het wel!! Ik ontving vannacht (om 0.48 uur omprecies te zijn) een ranzig smsje van onze Purno Hero!

En daar had hij overigens alle reden toe... Tong uitsteken

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 13:39

Purno?! Die valt op dit moment wel van een érg hoog voetstuk af hoor: happy landings! Haha!

En nu álle details svp!

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 13:40

Tssss..... Karin!!! Ik ontken alles!!! Tong uitsteken Schijnheilig

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 13:43

Ik geef zelfs toe dat ik een plaatje boven mijn bed heb hangen, en deze ontwikkelingen probeert hij dan nog angstvallig geheim te houden... FLAUW. Details svps (svpsnel)!!!

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 13:51

Hmmmm... pas maar op Laui... geen gekke dingen gaan doen met dat plaatje. Alleen vereren en niets meer!!

Verder geen commentaar Lips are sealed Haha!

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 14:23

Wie is hier nou dirtyminded?
Ik heb het hele weekend in een praatgroep gezeten om te kúnnen toegeven dat ik zo doorgedraaid ben dat ik een purnoplaatje boven mijn bed heb hangen en daar elke dag een vererend ritueel mee heb, maar ik heb nooit gezegd dat ik daar ándere dingen (die bijv. niet door de beugel zouden kunnen) mee doe, en dat was ik ook niet van plan ook! Om dat te doen, laat staan om het toe te geven (ik doe het immers niet).
Ik kan natuurlijk het ritueel aanpassen en er een aansteker bij houden en het plaatje zo ritueel verbranden, zijn we gelijk van het gezeur af, maar ik beloof je: als je je gedraagt doe ik het voorlopig nog niet.

Ik ben overigens nog steeds geïnteresseerd in Purno's uitspattingen van vannacht, dan kan ik mijn oordeel herzien en besluiten of ik die rituele verbranding nog uitstel of dat maar gelijk doe... ik wil niet vergeleken worden met een of ander dirty & sick minded persoon! Scheve mond

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 14:25

Aaaaaaahhhhh... het valt allemaal wel mee hoor. purno is volwassen en heeft het daarom gewoon over volwassen zaken gehad die het leven veraangenamen Haha!