Purno oorbellen! (aangepast!)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Naz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-02 15:41

Is er al een PurnoStore in Benneveld?

Haha!

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-02 15:42

Naz schreef:
Is er al een PurnoStore in Benneveld?

Haha!

Hmm dunno, maar misschien willen jullie bij Divoza onze exclusieve Purno toys tentoonstellen? (ow dat klinkt zoooooo fout)

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-02 15:46

Heel hard nodig, zo'n tentoonstelling. Mogen wij als venclup/sekte/whatever er dan ook in onze Purno pakjes leden werven?
Dat zie ik écht al helemaal voor me, dan gaan we in onze Purno pakjes rondrennen en heel hard ons lied zingen (hebben we dat al?), dan luizen we Purno erin en dan gaan we hem vreselijk adoreren, en publique he! En ondertussen zwaaiend met onze gadgets. Als iemand geen lid wil worden rennen we met z'n allen achter die persoon aan en dan laten we hem/haar niet met rust tot hij/zij een mega donatie aan onze club heeft gedaan, zodat we allemaal weer nieuwe gadgets kunnen ontwikkelen, websites bouwen, clubblaadje maken etc... Oh, dit is mijn club, mijn ideaal... *LOL* Party!!

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-02 16:11

Laui... mag ik jou dan voorzitter maken van de Purno-sekte?? Ik wil jou namelijk de belangrijke taak geven om de komende dagen de topics van Purno levend te houden. Purno gaat namelijk nieuwe leden proberen te werven in Almelooooooooo en dat zo'n 3 dagen lang! Af en toe zal ik mijn volgelingen die achterblijven bemoedigend toespreken door eventjes bij mijn ouders achter de pc te kruipen en zodoende de zaak in de gaten te houden.

Even officieel: Hierbij benoem ik, de grote Purno, Laui tot voorzitter en om de boel compleet te maken is Nimber vice-voorzitter!

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-02 16:13

Purno schreef:
werven in Almelooooooooo en dat zo'n 3 dagen lang! Af en toe zal ik mijn volgelingen die achterblijven bemoedigend toespreken

Hahah iedereen rent weg als ze je zien lopen, zoek je nog iemand voor de Reclame?

Naz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-02 16:19

Ik kreeg net wel ff foon van Purno dat ik mee kan rijden vanuit Groningen naar Almeloooo!! Nog tips hoe ik me hier geestelijk op voor kan bereiden?

Ik stap straks dus in de Purno Taxi, met Purno Himself als chauffeur! Party!!

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-02 16:54

Laui! schreef:
Dat zie ik écht al helemaal voor me, dan gaan we in onze Purno pakjes rondrennen en heel hard ons lied zingen (hebben we dat al?)

Dáár heb je Purno, Purno, hij is gewééééldig, wat een ...? (heb geen inspiratie)... Haha! (op de muziek van daar heb je Flipper)

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-02 17:46

jeeeeeeh nimber loopt met een arm vol paarse houten planken naar de eerste de beste boom voor ons nieuwe treehouse!

Laudi kom jij zo met het paarse golfkarrteje met de spijkers?

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-02 19:15

Mag ik niet meedoen Huilen Verdrietig
*kruipt in een hoekje weg*

Wordt ik geen opperlid? Huilen

The idea was created by me!!!!
See:
Sjimmy"]
[quote="Karin"][quote="Sjimmy schreef:
Zullen we maarten zijn naam maar veranderen in Purno! }>

Jaaaaaah, Purno de Purno! Mijn grote held uit de Taptoe! Party!!

Zal eens kijken of ik nog een leuk paars shirtje in de kast heb hangen... Haha!
[/quote]

Zal Bart eens PB-en...... }>
[/quote]

Grooooote Purno, mag ik alstublieft uw "niet South-Park" sokken bij u aantrekken...... Kusje .

Dáár heb je Purno, Purno, hij is gewééééldig, wat een HERO!!!

Vul aan.....

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-02 19:39

Wat een grote eer, oh Grote Purno!
Aangezien ik de voorzitter ben en onze Purno nog steeds geen definitieve taakomschrijving heeft neem ik bij deze het heft in handen om de al te zeer gepasseerde Sjimmy tot 'strategisch adviseur' te bombarderen. *applaus*

Ja Nimmie, ik heb mijn paarse foon mee, ik kom nu op mijn paarsgeschilderde oerros met op de trekhaak een paarsgespoten golfkarretje jouw kant op. Daarna moet ik even je met paars papier beplakte stofzuiger lenen om een beetje leuk rond te kunnen vliegen. Maar laat ik dan toch vooral in godsnaam mijn paarse opblaasbare voorzittershamer niet vergeten. Voor al die genen die mij, de voorzitster, willen bereiken: voorzitter@purno.nl of 06-purnoist.... Vork

Piaffe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-02 21:32

Sapperdesio!!!! *LOL*

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-02 22:50

Laui! schreef:
Daarna moet ik even je met paars papier beplakte stofzuiger lenen om een beetje leuk rond te kunnen vliegen.

Ik hèb een paarse stofzuiger, dan hoef je hem niet meer te beplakken! Haha! Het enige wat het je kost om hem te mogen gebruiken is een foto met handtekening van dé held Purno. Koopje toch? *LOL*

Ik zat wel te bedenken dat we misschien de leden van het Kattenforum ook moeten waarschuwen voor deze beroemdheid in hun midden. Misschien moet er even een pasfoto van hem daar geplaatst worden om zijn signalement verder te verspreiden. Wordt het ook meteen wat drukker daar. Of juist niet natuurlijk... Schijnheilig

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-02 22:55

Laui! schreef:
Wat een grote eer, oh Grote Purno!
Aangezien ik de voorzitter ben en onze Purno nog steeds geen definitieve taakomschrijving heeft neem ik bij deze het heft in handen om de al te zeer gepasseerde Sjimmy tot 'strategisch adviseur' te bombarderen. *applaus*

Dankuwel voorzitter! Kusje

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 09:47

You're welcome... We hebben tenslotte allemaal maar 1 doel: PURNO vereren.

BTW: Karin is door Maarten, buiten ons medeweten, gebombardeerd tot Pr-manager... Ze is gewoon een kontkusser (wie niet hier eigenlijk?), ze heeft niet eens meegedaan met het topic... Tsjonge! Valt me zwaar tegen... Haha! Tong uitsteken

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-02 10:47

Grrrr! }>
Tis niet eerlijk! Verdrietig

En wat mag ik dan zijn, ik wil ook!! Haha!

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 11:14

Ok, ik ga je benoemen tot Hofnar, of is dat niet leuk genoeg.
Dan maken we er Chief Purnodesign van... Eigenlijk moet je dan geen Jura meer heten, maar Chief.
Ik zie het helemaal voor me, een indiaan met lange grijze vlechten in een tipi. Boven de 'deur' (hoe heet zo'n ding in een tipi?) hangt dan een houten bordje: Chief Purnodesign... Haha!

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-02 11:21

Haha Chief Purnodesign...daar kan ik wel mee leven! Knipoog
Nu nog even goedkeuring vragen aan ons aller Purno. Haha!

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 11:31

Mag ik PhotoShop Assistant worden? Haha!

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 11:39

Van mij wel, maar misschien kan het nog origineler...
Iets van Purnoremake ofzo... Hmm, maar ik ben niet zo verschrikkelijk geïnspireerd op het moment. Haha!

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 12:03

MakingmorePurno-maker misschien.... Verward
Ik heb vannacht te veel over Purno gedroomt denk ik, de inspiratie is een beetje foetsie this day....

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 12:42

euh jura moet paarse vlechtje in hoor!
maare cody doe jij meteen de nieuwsbrief via e-mail etc?

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 12:55

Ja ik doe de nieuwsbrief wel.

Okee geen PhotoShopAssistant maarreuhhhh... euh....

PurnoDesigner

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 16:35

Maar jij hebt Maarten uiteindelijk tot purno geremaket (waarom dan ook een foto met een paarse Maarten?). Kunnen we jou niet Purno-planner maken, alles omvattende taak (nieuwsbrief, foto-edit, etc).

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 02:50

Purno ligt ontzettend in een deuk om dit geweldige topic en dankt zijn voorzitster en de volgelingen voor het heerlijke vermaak. Ga zo door, ga zo door en vermaak alle kippenhokkers Haha!

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 11:37

Je kunt ook niet eens een weekje naar Almelooooooo, er gebeurt hier meteen van alles.

Oke, Laui, in wat voor functie word ik verheven of moet ik dat aan de grote Purno himself vragen??

Purno, welke functie is nog open? Owner of the Purno horse???