Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
DenK4ever schreef:natalie1977 schreef:wat ik me wel afvraag is dat je nu een met een schaduwaccout wel echt anoniem bent want volgens mij kunnen ze je met IP adres wel natrekken. Stel nou dat je Misdaad anoniem belt en ze(of andere bekenden) lezen dit topic en ze laten IP natrekken. Volgens mij weten ze dan wel wie je bent.
Dit vind ik wel errug ver gezocht....
Maar okay, toegegeven... met pc's, telefoon's, gsm's weet je nooit zeker wat ze wel of niet terug kunnen vinden...
Mijn tip, type de info je kwijt wil op een briefje en gooi het bij een politiebureau in de brievenbus....
. astridastrid schreef:Ik heb me ook altijd afgevraagd of MMA echt anoniem is, gelukkig blijkbaar toch wel.
PintoNatal schreef:Ja ik weet ook niet wat ik zou doen, ik zou er denk ik toch ook niet voor de rest van mijn leven willen rondlopen. Ik denk toch dat ik het wel zou melden. Als ze erachter komen dat jij het bent geweest maakt het toch "niet" uit want het is moord, en hij gaat fijn achter de trailies, daarbij kan je de politie vragen om extra oplettende patroullies door je straat te laten rijden snachts om de zoveel tijd.
Yvonniej schreef:PintoNatal schreef:Ja ik weet ook niet wat ik zou doen, ik zou er denk ik toch ook niet voor de rest van mijn leven willen rondlopen. Ik denk toch dat ik het wel zou melden. Als ze erachter komen dat jij het bent geweest maakt het toch "niet" uit want het is moord, en hij gaat fijn achter de trailies, daarbij kan je de politie vragen om extra oplettende patroullies door je straat te laten rijden snachts om de zoveel tijd.
niet om je bang te maken, maar als het echt uitwijst dat jij het bent, dan als ze echt iets willen. helpen die patroullies ook niet..
Ik zou proberen het verhaal zo op te stellen dat ze er niet uit op kunnen maken dat jij het bent.. of degene waar jij de verklaring van hebt..