de deelnemers van Temptation Island?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Tender

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 15:50

Cody schreef:
Wat ik wel een goeie vond van Renzo was op een gegeven moment de discussie Hij heeft me NIET in m'n nek gezoend, HIJ HEEFT ME NIET IN M'N NEK GEZOEND - Nee, zegt Renzo, maar hij heeft je wel lekker ***** Haha!

jahahahaha
dat was inderdaad heel scherp van hem!
hebben wij ook dubbel om gelegen!

je hebt wel gelijk, de mensen zijn er zelf wel bij, maar met Sandra zijn IMO echt banketstaaf streken uitgehaadl, want toen ze zo ienieminie zat te miepen in die bungalow, toen gaf ze ook aan dat ze niet wist dat het Kelly was die haar masseerde, dat was dus al de tweede (!) keer dat die Kelly dat flikte (en ook de tweede keer dat zij erin trapte, een echte Einstein is ze natuurlijk niet!). Bovendien gaven ze haar eerder die avond eigenlijk niet de kans om de alcohol te weigeren. (toen moest de likeur van zijn lijf likken en de vrucht uit zijun mond happen) Ze heeft volgens mij wel 10 keer gezegd "nee", maar ze bleven zeuren. Dat zijn dingen daar hou ik niet van!

Maar uiteraard heb je gelijk: uiteindelijk is dat toch nog weer wat anders dan sex hebben...

ik zou mezelf ook nooit opgeven voor die ellende: ben niet zo bang voor mezelf (alhoewel: dat was Sandra ook niet), maar wel voor mijn man,

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 17:21

waaaahaaa klinkt lachen welk net is het en wanneer begint de nieuwe serie??

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 17:23

oh foei kim dat klinkt als leedvermaak *LOL* *LOL* *LOL*
op v8 is t dacht ik. Maar wanneer de nieuwe serie begint weet ik niet. Vond t wel leuk om af en toe te zien. Zaten best leuke vrijgezelle manenn tussen Haha! Knipoog

Dorine_81

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 18:08

HAhaha....hier wil ik dus ook heen ... ik heb al met een goede vriend van me afgesproken dat we gewoon doen alsof we een relatie hebben...hij naar mooie meiden en ik naar heerlijke mannen...mmm...en als ik dan zie op een filmpje wat hij gedaan heeft dan beetje tranen eruit persen walla....en dan heb je een heerlijke vakantie met mooie mannen...!!!!

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 21:21

mhhh dorine das nou een goed idee! mhhhhhhhh wie wil er met mij daaro heen?

martijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 22:03

Dorine_81 schreef:
HAhaha....hier wil ik dus ook heen ... ik heb al met een goede vriend van me afgesproken dat we gewoon doen alsof we een relatie hebben...hij naar mooie meiden en ik naar heerlijke mannen...mmm...en als ik dan zie op een filmpje wat hij gedaan heeft dan beetje tranen eruit persen walla....en dan heb je een heerlijke vakantie met mooie mannen...!!!!

ik denk dat bijna iedereen dat roept... ik ga me maar opgeven als zo'n ranzige versierder... heb ik ook nog een leuke vakantie Tong uitsteken

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-02 08:49

WAHAAAA ik wil ook naar Temptation Island Huilen Huilen Huilen
Zijn er nog Bokt-mannen die mij mee willen nemen zodat ik me uit kan leven met de (mjam) vrijgezelle mannen???

Ik vond Sandra echt zooooo dom. DOm dom dom, meisje. Renzo stond op t punt haar ten huwelijk te vragen... Verdrietig

Of ik Jorrit had vergeven.. ik weet het niet. Vond het allemaal ook nogal sneaky van hem.

Jan is idd een nuuuurrrrrd zeg... hoe Goedele hem bijna aanvloog bij dat kampvuur... whaha!

Geweldig programma. Ben nu al verslingerd aan de Amerikaanse versie Knipoog