Cody schreef:Wat ik wel een goeie vond van Renzo was op een gegeven moment de discussie Hij heeft me NIET in m'n nek gezoend, HIJ HEEFT ME NIET IN M'N NEK GEZOEND - Nee, zegt Renzo, maar hij heeft je wel lekker *****![]()
jahahahaha
dat was inderdaad heel scherp van hem!
hebben wij ook dubbel om gelegen!
je hebt wel gelijk, de mensen zijn er zelf wel bij, maar met Sandra zijn IMO echt banketstaaf streken uitgehaadl, want toen ze zo ienieminie zat te miepen in die bungalow, toen gaf ze ook aan dat ze niet wist dat het Kelly was die haar masseerde, dat was dus al de tweede (!) keer dat die Kelly dat flikte (en ook de tweede keer dat zij erin trapte, een echte Einstein is ze natuurlijk niet!). Bovendien gaven ze haar eerder die avond eigenlijk niet de kans om de alcohol te weigeren. (toen moest de likeur van zijn lijf likken en de vrucht uit zijun mond happen) Ze heeft volgens mij wel 10 keer gezegd "nee", maar ze bleven zeuren. Dat zijn dingen daar hou ik niet van!
Maar uiteraard heb je gelijk: uiteindelijk is dat toch nog weer wat anders dan sex hebben...
ik zou mezelf ook nooit opgeven voor die ellende: ben niet zo bang voor mezelf (alhoewel: dat was Sandra ook niet), maar wel voor mijn man,