Wie verdiend een complimentje ?!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

rosan

Re: Wie verdiend een complimentje ?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 11:51

Miri @ bokt.. Ze is echt een schat van een meis en een super vriendin Haha! Ze verdiend echt een heel groot compliment..!

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 12:04

Absoluut mijn mama!! Omdat ze altijd alles voor anderen over heeft, gewoon de allerliefste moeder is en zo positief blijft ondanks haar ziekten.

En verder natuurlijk nog heel veel anderen, maar mams is de eerste die in me opkomt.

Miri

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 15:04

Rosan @ bokt!!! ze is er echt altijd voor me en ook als ik het moeilijk heb is ze er voor me! we hebben altijd lol en k hoop dat we eeuwig vriendinnen blijven!!!!!!!!

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 15:09

Danny verdient zeker een compliment! zijn tweelingbroertje is overreden en overleden aan zijn verwondingen op een parkeerplaats in Frankrijk. hij verdient dit compliment, omdat hij direct naar school ging, en uitlegde wat er was gebeurt. het is een heel dapper kereltje van nog maar 10 jaar. (Danny zit niet op bokt)

RuizSoler

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 15:17

maffe_moses @ bokt.. of terwijl Anna ze is echt een schat als er wat is kan ik altijd bij haar terrecht!af en toe moet ze ook wat meer aan zichzelf denken Bloos

Ook voor m'n vader heb ik ontzettend veel respect vooral de manier waarop hij dingen aanpakt en doet! ook voor m'n moeder hoor, maar mn vader is toch speciaal Lovers Bloos

Paradox_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 10:35

ik wil alle mensen die op stal middendelfland staan een compliment gevengewoon omdat ze zo gezellig zijn
en mijn mama omdat ze er altijd voor me is en mijn paardje omdat hij gewoon zoooooooooo goed zijn best doet Haha!

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 10:42

Ik wil mn beste vrienden een compliment geven! Omdat ze altijd voor me klaar staan als het niet zo lekker gaat me met. Ze hebben me afgelopen periode echt ontzettend geholpen en me er doorheen getrokken. Heb ze al heel vaak bedankt, maar kan ze niet vaak genoeg bedanken! Ik bof met ze.

Verder wil ik toch wel de baas van de pony's een warme douche geven... Gewoon voor het feit dat ik alles mag doen met de pony's en dat ik overal bij betrokken word. Heel fijn!

cojolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 10:45

Ik wil iedereen bij mijn op stal een compliment geven, omdat ze altijd klaar staan voor iedereen en omdat de sfeer gewoon goed is, o.a bailykarlos, daanlobke, nikitaatje, boreas, en veder weet ik de bokt namen niet, sjapoo voor hoe jullie het doen met jullie paarden en de rest, liefs mar

Maaiikii

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 10:56

Mijn moeder.. Ze werkt ontzettend hard, staat altijd voor me klaar en helpt me vaak met mijn paard.
Ook mijn paard verdient een complimentje omdat hij mij altijd trouw is, erg lief en doet goed zijn best! Lovers
Ook nog een aan mijn zusje die had gister de afscheidsmusical en deed het toen super!! Haha! (vooral het dansen)

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 10:58

Heb je even Vork

Een vriendin van mij, heeft heel veel problemen gehad met huis, vriend, paarden. Ik vind dat ze er zo goed mee omgaat, die verdient een dikke pluim.

Ik wil mijn beste vriend bedanken voor elke keer dat hij er voor me is. Hoe drammerig ook kan doen, hij heeft me nog nooit laten zitten Lovers

Al mijn andere lieve vriendjes en vriendinnetjes die er altijd voor me zijn, en gewoon waar ik vet dikke schik mee heb Vork

Brian, voor het luisteren naar al mijn achterlijk gezwam.

Mijn ouders.

Najaa zo kan ik nog even doorgaan.

Ook ik wil even Meetje een hart onder de riem steken. Ik vind het geweldig hoe zij zo'n situatie doorstaat, dat is gewoon niet te begrijpen. Heel veel respect voor jou meid!

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 10:59

Mijn vriend krijgt mijn complimenten, om meerdere redenen:
1. hij houd het nu al bijna 19 maanden met me uit. Haha!
2. Hij wou ze favoriete festival af zeggen om met mij naar wedstrijd te gaan (het is mijn 1e wedstrijd maar die is verzet naar 12 augustus)

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 11:00

Mik_ schreef:
Ook ik wil even Meetje een hart onder de riem steken. Ik vind het geweldig hoe zij zo'n situatie doorstaat, dat is gewoon niet te begrijpen. Heel veel respect voor jou meid!

Ja! idd Ja

Ier

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 12:22

Mijn vriend verdiend zeker een complimentje. Zoveel al meegemaakt; nog altijd staan we achter elkaar. Zelfs nu er een keuze is van zijn familie's kant heeft ie me nog niet verlaten.

En natuurlijk meetje van Bokt; hoe zij omgaat met de situatie van haar Jamie..

Verder vind ik dat een ieder die zichzelf inzet voor een ander ook een aardig compliment verdiend! Lachen

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 12:31

None van bokt verdient een complimentje! Omdat ze er altijd voor me is als ik het nodig heb.

mod Justy omdat ik altijd naar haar toe kan, ook al heeft ze het druk. Ze staat altijd klaar om me te helpen!

Nerwen staat er ook altijd als het er op aan komt dus ook zij krijgt een complimentje van me!

Mijn pestkopje ook! Want hij komt altijd voor me op als hij even ziet dat ik zelf de moed niet meer heb om dat te doen

En mijn moeder omdat ze al 16 jaar voor me zorgt en me helpt met de paarden enz enz.

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 12:43

Mijn papa, hij gaat 21 juli naast een drukke baan en een gezin met 3 kinderen zijn studie rechten afronden na 6 jaar! Maar vooral omdat hij mijn allerallerbeste maatje is. Lovers

Rocco1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 12:51

mooi topic zeg !

ik wil graag mijn moder complimenteren om het feit dat ze zich er erg goed doorheen geslagen heeft sinds mijn vader 2 jaar geleden gestorven is.
en ik heb erg veel respect voor mijn vriend die een huisje gekocht heeft en alles zelf doet zonder te mopperen of te sjacherijenen Lachen

Fairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 13:10

Ik vind dat Meetje een compliment verdiend.
Omdat ze deze moeilijke tijd heeft doorstaan!
Ik respecteer dat heel erg. Ach gut

En natuurlijk: Plien91.
Ze is d'r altijd voor me, wat er ook is, wat er ook gebeurd.
Ik kan op haar rekenen. Haha!
Ze is een hele goede vriendin van me en vind d'r heel lief. Lovers
Dus hierbij:
Plien je bent een supermegalekkerhotte meis. Lovers Lovers

En natuurlijk mijn ouders die er altijd voor me zijn, no matter what. Lachen

En offcourse _Marjolein_ op Bokt (m'n zus), waar ik altijd van op Layla mag rijden.
Thanks meis. Lovers

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 15:30

LotteAnna hier op Bokt omdat ik al mijn frustraties aan haar mag Pb en Haha!

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 18:24

Mencis @ bokt.. Anne Lachen Omdat ze gewoon echt mijn beste vriendin blijft, ookal spreek ik dr soms een week niet ofzo, het is altijd gewoon tof met haar! Weet gewoon zeker dat wij altijd goeie vriendinnen blijven Haha!

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 18:27

VeirL @ bokt.. het zit haar echt niet mee met haar PDS etc. en ze is toch altijd erg gezellig op msn. Lovers Ze kan echt goed naar je luisteren en whieee, geweldig gewoon! Hoop dat je nog een drukke vakantie krijg!

Joyce1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 19:02

Mijn moeder verdient een complimentje omdat ze dr altijd voor ons alle 8 is en wij nooit wat tekort zijn gekomen en goed bijlopen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 19:07

Mijn beste vriendin Mila, en een goede vriend van me, Randy.
En mijn mama. Lovers

Nikj

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 19:11

De paarden Haha! dat ze het maar altijd moeten volhouden met mij Haha! haha
En natuurlijk m'n vader! Dat hij altijd mee gaat op concour, voorleest, altijd super helpt nog de puntjes op de I te zetten etc etc.. En natuurlijk m'n moeder als m'n vader niet kan, hé Knipoog

RUBYWHITE

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 19:22

Mijn vriendin Anna Haha! Sinds we elkaar helemaal " gevonden" hebben, nu al 2 jaar geleden...kreeg ik vandaag van haar per post zo`n onwijs lief kaartje! Ik was echt even ontroerd. Anna is 2jr geleden via een vorige bijrijdster hier gekomen terwijl er eigenlijk niet echt een geschikt paard voor haar was om te verzorgen of uberhaupt te rijden. Het eerste jaar is ze hier zo vaak geweest om zich alleen al te bekommeren om de verzorging van de paarden waaruit eigenlijk al blijkt dat ze echt er voor gaat. Sinds vorig jaar juni rijd ze mijn merrie Oklahoma wat ze met veel liefde en passie doet. Voor haar een groot compliment, dat ze ondanks alles en iedereen die op haar neerkeek toch doorzet. Dat ze door drukte thuis, haar hbo-studie, werk etc. toch altijd de tijd vind om de paarden te doen en daarnaast ook nog veel energie in de vriendschap steekt. Nee voor haar heb ik echt bewondering en mijn complimenten. Girl you did it Haha! Anderen kunnen daar een voorbeeld aan nemen Knipoog Bloos

En nog een klein complimentje voor mijn baas, dat na 10mn eindelijk mijn nieuwe buro vandaag gearriveerd EN geplaatst is Haha!

Carolinef

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 19:39

Mijn tandarts;
die heeft mijn tanden 8 tinten lichter gebleekt en het kost me geen cent Haha! ! (denk alleen nioet dat ie op bokt zit)