Ze verdiend echt een heel groot compliment..! Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ze verdiend echt een heel groot compliment..!
(vooral het dansen) 

Mik_ schreef:Ook ik wil even Meetje een hart onder de riem steken. Ik vind het geweldig hoe zij zo'n situatie doorstaat, dat is gewoon niet te begrijpen. Heel veel respect voor jou meid!

Omdat ze gewoon echt mijn beste vriendin blijft, ookal spreek ik dr soms een week niet ofzo, het is altijd gewoon tof met haar! Weet gewoon zeker dat wij altijd goeie vriendinnen blijven
Ze kan echt goed naar je luisteren en whieee, geweldig gewoon! Hoop dat je nog een drukke vakantie krijg!
dat ze het maar altijd moeten volhouden met mij
haha
Sinds we elkaar helemaal " gevonden" hebben, nu al 2 jaar geleden...kreeg ik vandaag van haar per post zo`n onwijs lief kaartje! Ik was echt even ontroerd. Anna is 2jr geleden via een vorige bijrijdster hier gekomen terwijl er eigenlijk niet echt een geschikt paard voor haar was om te verzorgen of uberhaupt te rijden. Het eerste jaar is ze hier zo vaak geweest om zich alleen al te bekommeren om de verzorging van de paarden waaruit eigenlijk al blijkt dat ze echt er voor gaat. Sinds vorig jaar juni rijd ze mijn merrie Oklahoma wat ze met veel liefde en passie doet. Voor haar een groot compliment, dat ze ondanks alles en iedereen die op haar neerkeek toch doorzet. Dat ze door drukte thuis, haar hbo-studie, werk etc. toch altijd de tijd vind om de paarden te doen en daarnaast ook nog veel energie in de vriendschap steekt. Nee voor haar heb ik echt bewondering en mijn complimenten. Girl you did it
Anderen kunnen daar een voorbeeld aan nemen

! (denk alleen nioet dat ie op bokt zit)