Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Caira schreef:Mag ik vragen wat het nut van dit topic is? Wil je nu 5 pagina's met allemaal dezelfde reactie? Het is een beetje vragen naar de bekende weg omdat je weet dat mensen toch niet anders reageren!
Iriskee schreef:Caira schreef:Mag ik vragen wat het nut van dit topic is? Wil je nu 5 pagina's met allemaal dezelfde reactie? Het is een beetje vragen naar de bekende weg omdat je weet dat mensen toch niet anders reageren!
Ja maar dan hebben de meeste topics op bokt geen nut, als je het zo bekijkt
Margreet schreef:Ik ben absoluut geen heilig boontje, heb niet zoveel problemen met vloeken en schelden eigenlijk, doe het zelf ook gerust wel eens. Maar er zijn grenzen en bij schelden met kanker ga je wat mij betreft wel flink over die grens heen.
Margreet schreef:Ik ben absoluut geen heilig boontje, heb niet zoveel problemen met vloeken en schelden eigenlijk, doe het zelf ook gerust wel eens. Maar er zijn grenzen en bij schelden met kanker ga je wat mij betreft wel flink over die grens heen.
Caira schreef:Mag ik vragen wat het nut van dit topic is? Wil je nu 5 pagina's met allemaal dezelfde reactie? Het is een beetje vragen naar de bekende weg omdat je weet dat mensen toch niet anders reageren!
Quote schreef:Ja, maar als je 'pest' of 'tyfus' zegt kun je vrijwel niemand kwetsen, aangezien die ziektes niet meer (vaak) voorkomen.
Dus dit argument gaat niet op voor mij.
Edit; ja, maar kwest het woord 'God' jou?
Nee, dit kan niet persoonlijk opgevat worden.
Quote schreef:Mij doet het pijn, elke keer als ik dat woord hoor.
tinkerzzzz schreef:ik heb zelf kanker gehad en als je dat dan iemand hoord zeggen denk je daar wel even aan..
Maar ik moet toegeven, heb het woord zelf ook al eens gebruikt