ik dus niet !! ik kan er echt niks aan doen en word dan ook chagerijnig als ze me daar op aanspreken . Ik heb msn dus typ hier (perongeluk) veel met mijn msn taal gebruik
tjah ik kan het allemaal lezen dus ik zit er niet mee !!!!!!!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Desiree schreef:ik vind spelfouten niet zo storend. MAar stijlfouten, zoals weinig leestekens, geen hoofdletters etc.
Margreet"]
Leuk aangepast, maar toch zit er nog een foutje in hoor![]()
[quote="avantilover schreef:Maar ik moet natuurlijk niet een hele berichte moeten vertalen!

Dat zou ik heel
mijn leven onthouden! Ik heb net ff gezocht of jij nog een foutje had maar nee hoor.
nastyexplosive schreef:Elleu mensen, (nee dit is geen spelfout, maar een bewust gekozen woord)
Ik wil me hierbij alvast verontschuldigen voor alle topic's en reacties die ik heb geschreven en ik ga schrijven. Ik heb een vorm van woordblindheid , woorden die ik tien keer op een dag schrijf of zeg weet ik in eens niet meer correct te spellen, woorden zoals wanneer (1 of 2 n's ?) allerlei (ei of ij) schrijf ik helemaal fout in de veronderstelling dat het correct is, ook met nalezen zie ik het simpelweg niet.
) slaat op de mensen die het zo gezegd "makkelijk" vinden om maar halve zinnen zonder punten en komma's te schrijven, gewoon omdat ze het makkelijk vinden en dat je nou eens een spelfoutje maakt (ik ben ook niet heilig
) of een leesteken vergeet, tja dat gebeurt iedereen. Bij sommige mensen vallen die dingen gewoon op en dan gecombinneert met msn-taal wordt het echt moeilijk te lezen!
.
. avantilover"]
[quote="Margreet"]Leuk aangepast, maar toch zit er nog een foutje in hoor![]()
[quote="avantilover schreef:Maar ik moet natuurlijk niet een hele berichte moeten vertalen!

Dat zou ik heel
mijn leven onthouden! Ik heb net ff gezocht of jij nog een foutje had maar nee hoor.

Margreet"]
[quote="avantilover"][quote="Margreet"]
Leuk aangepast, maar toch zit er nog een foutje in hoor![]()

Dat zou ik heel

En waag het eens om me nu weer te verbeteren }>
IK zal nog wat beter op letten en ik ga jou eens verbeteren! }> Maak nou eens een foutje
Berdientje schreef:Margreet, wordt jij er niet af en toe helemaal gestoord van om iedereen te gaan zitten te verbeteren?Ik zou er heel gauw heel gek van worden *komt misschien omdat ik het niet gewend ben hoor
*
Maar verder doet ze het toch niet? En Margreet: Ik hou je im de gaten!
Berdientje schreef:Margreet, wordt jij er niet af en toe helemaal gestoord van om iedereen te gaan zitten te verbeteren?Ik zou er heel gauw heel gek van worden *komt misschien omdat ik het niet gewend ben hoor
*
Spellingcontrole is leuk, maar ik ben niet van plan om die taak persoonlijk op me te nemen
Maar Avantilover vroeg of er nog fouten in haar berichtje zaten, nou als ze daar om vraagt, dan wil ik er wel op letten natuurlijk
), ik weet niet, gaat vanzelf, kost geen moeite ofzo. Heeft er misschien mee te maken dat ik nu ook bezig ben met het schrijven van een stageverslag/rapport en dat is allemaal heel wetenschappelijk enzo en dat moet gewoon absoluut foutloos zijn.
).