Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Indeed schreef:
In jezelf snijden tot bloedens toe en dan littekens er aan overhouden vind ik behoorlijk ziek en ik denk dan ook dat je stevige psychiatrische hulp nodig hebt.
En er zitten niet alleen gekken in een inrichting.
haffie_gek schreef:bedankt voor alle reacties moest net werken dus vandaar. profecionele hulp zoeken ja daar ga ik maar eens mee beginnen de vorige keer is het oo buiten me ouders om gelukt dus dat kan ik nu ook wel. ben ondertussen een meester in liegen en verbergen tegen over mn ouders geworden. ja ik wil er mee stoppen zoals iedereen die het doet denk ik. automutilatie is idd een symptoom een symptoom van opgekrote woeden en emoties die ik niet anders kan uiten. als ik snijdt doet het niet eens pijn het lucht alleen maar op. even voel ik gewoon helemaal niks behalve dat het net lijkt als of er met het bloed ook al mn emoties weg worden gespoelt (die komen later wel weer terug). de litekens vind ik lelijk ik walg er gewoon van. wordt letterlijk ziek van als ik er naar kijk! maar ja dit is mijn leven en ik ga er boven op komen hoe dan ook. ik heb me leven lang genoeg laten verpeste en ik wil gelukkig worden. ik weet nog niet hoe en weet niet wanneer maar ga er komen.
en van dat elastiekje heb ik wel eens geprobeerd helpt niet. geeft niet het zelfde effect... klinkt misschien stom.
haffie_gek schreef:maar als mn ouders nou boos worden. als me vader een film ziet ofzo met iemand die snijdt zecht tie altijd van die is gek of die wil alleen maar aandacht. mn vader werkt bij jeugdzorg dus krijgt er in zn werk ook mee te maken.
haffie_gek schreef:met liegen bedoel ik niet dat ik tegen alles en iedereen lieg of dingen verzin hoor. maar meer het verbergen van krassen en litekens enz.
AnneOmie schreef:haffie_gek schreef:met liegen bedoel ik niet dat ik tegen alles en iedereen lieg of dingen verzin hoor. maar meer het verbergen van krassen en litekens enz.
Dat is toch vreselijk om zo te moeten leven!! Dat ben je niet waard
haffie_gek schreef:met liegen bedoel ik niet dat ik tegen alles en iedereen lieg of dingen verzin hoor. maar meer het verbergen van krassen en litekens enz.
Marijkjuh schreef:Misschien met een stift op je arm een lijn trekken, of gewoon iets anders gaan doen. Desnoods rondjes gaan rennen.
En misschien kan je alle scherpe voorwerpen zo ver mogelijk uit je buurt houden