Het moet ook niet gekker worden.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kimberley_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-06 16:35

Ze word niet zwartgemaakt... Niet door mij in ieder geval. Ik heb alleen gezegd dat ik het niet normaal vond dat ze tierend het huis uit kwam en ons asociaal noemt... paar weken terug nog gezegd dat de schutting eruit zou gaan en toen was ze helemaal happy want deze was verrot enzo en nu zo doen.. Nee ik maak niemand zwart maar wou alleen even mijn verhaal kwijt

Shadow0

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 16:49

maickell0ver schreef:
Wat voor overlast??? Zij heeft geen geld voor een nieuwe schutting en was een poosje terug nog zooooooo blij dat er wat nieuws in kwam omdat deze verrot was... En nu het erop aankomt gaat ze lopen tieren... en ons asociaal noemen...

Ook het afbreken en het bouwen is overlast. Herrie, rotzooi, etc. Natuurlijk moet dat even, maar echt fijn is het natuurlijk niet. Maar blijkbaar was ze dus vooral geschrokken dat het nu ineens gebeurde? Dan is er misschien iets niet helemaal duidelijk geweest, misschien heeft ze iets verkeerd begrepen. Geeft allemaal niets, hoeft niet eens iemands schuld te zijn, maar ipv er ruzie over te maken of je eraan te storen, is het veel slimmer om met een vriendelijk gebaar de problemen weer op te lossen.

Kimberley_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-06 17:00

Dat hebben wij al eens gedaan.. (is al eens eerder gezeur geweest over haar honden) nu mag zij

Shadow0

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 17:05

Tsja, zo blijven de problemen in de wereld. Dat is een keuze die je kunt maken.

Kimberley_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-06 17:06

Moeten wij dan maar weer naar haar toe terwijl zij degene is die ons aso´s vind??

Shadow0

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 17:07

Dat moet je zelf weten. Het hangt er maar net vanaf wat je wilt bereiken.

Kimberley_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-06 17:16

Tuurlijk wil ik graag dat het goed komt en mijn ouderes ook maar moet het dan altijd van onze kant komen??